Menzel kredit

Anonyymi

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä firmasta. Myöntäisivät lainaa 190€ vakuutta vastaan. Mutta epäilen vähän että tuleeko mitään rahaa ikinä jos maksan summan

28

2400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokeilemallahan tulee viisaammaksi, joten ilmoittelehan sitten, miten lainasi kanssa kävi?

    • Anonyymi

      Tuollaiset 'vakuus' kun maksat lainaamme pikavipit on huijausta, menetät vain rahasi.

    • Anonyymi

      Vakuutta vastaan oikein 190€. Juuh... 😆

      • Anonyymi

        Siis 2500€ myöntävät190€ vakuudesta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis 2500€ myöntävät190€ vakuudesta....

        No jos haluaa lotota, niin mikäs siinä.


      • Anonyymi

        Luotettava firma ja korko 3%


    • Anonyymi

      Ei se ole lotto vaan kusetus. Lotossa on kuitenkin vähintään teoreettinen mahdollisuus voittaa ja jotkut ovat jopa voittaneet. Tuossa vain annat rahasi vapaaehtoisesti pois.

    • Anonyymi

      Kuulostaa ihan Sanna Marinin logiikalla toimivalta puljulta. Kun maksat muutaman sata miljoonaa ensin itse niin sitten saat muutaman miljoonan itsellesi. Kyllä saat sanoa hyvästit 190 eurolle jos ne tuonne annat, se on ihan varma se. Mutta jos sulla on 190 euroa varaa hävitä niin pelaa ihmeessä pitkävetoa 2,0-kertoimisia singlekohteita yksi kerrallaan 190 eurolla sisään niin ensimmäisen onnistumisen jälkeen sinulla on 380 e, toisen jälkeen jo 570 euroa jne.... Mutta muista ettet korota panosta ensimmäisen onnistumisen jälkeen. Silloin on varaa vetää välillä hutikin.

    • Anonyymi

      Ettei tuo 190 eur ollut luoton perustamiskustannuksia? Sellaista on yleistä ja pankitkin perii sen suuruisia summia. Mutta ei pidä maksaa mitään, soppari pitää olla jossa lukee mikä on lainan summa, korko ( todellinen vuosikorko) ja lainaaika.

      • Anonyymi

        Kuis kävi


    • Anonyymi

      Aloittajan turha pohtia, kun koko perheellä ei ole yhteensä 190 euroa. Äiti iltatöihin, isä siivoamaan lähipizzeriaa ja peräkammarin poika itse tekemään pisnestä.

      • Anonyymi

        LOL


    • Anonyymi

      Mitä itse luulet?

      "Tietoa meistä
      MENZEL KREDITissä tarjoamme sinulle lopullisia ratkaisuja kaikkiin "tarpeisiisi." Etsitkö lainaa, asuntolainaa tai luottoa, kokenut ja nopea lainamalli auttaa sinua nopeasti saamaan lainan nopeasti tarpeitasi varten. Ainoa asia, joka meillä on yhteistä suurten pankkien kanssa, on globaali kaarevuutemme. MENZEL KREDITissä olemme kuitenkin valmiita nopeuttamaan lainaprosessia nopeutetulla tavalla. Koska edustajamme työskentelevät päivän loppuun saakka pankissa, he arvioivat hakemuksesi myöhemmin, kun ehtivät ja uudelleen ja vastaavat sinulle nopeasti muutamassa päivässä. Tavoitteenamme on varmistaa, että laina tuottaa meille, on valmis ja että menettelyt ovat nopeasti nopeita!"

      • Anonyymi

        Ei kannata uskoa vievät rahat ja eikä suostu palauttamaan ja kestää yli 14 vuorokauta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata uskoa vievät rahat ja eikä suostu palauttamaan ja kestää yli 14 vuorokauta

        Ja sen verran mitä otat lainaa maksat niille ennen kun laina siirtyy tilillesi eli maksat yli 100% korkoo eli huomo ja kohtuuton laitos joka keksii koko aika omia sääntöjä.


    • Anonyymi

      No hei. Mulla sama mutta eri firma. Eurooppalainen rahoitusryhmä" viestit tulee meseen ranskasta. Pyytävät rahaa tilille..? Jonka jälkeen saisin lainan. Otin hiukan selvää kun sain sähköpostiin lainatodistukse. Siinä nimi lainanantajalta, löysin fbsta tuon ihmisen. Laitoin hänelle henkoh postia kysyäkseni lainasta ja luotettavuudesta. Nyt tuo profiili on poistettu. Rahoitusryhmä ottaa nyt yhteyttä whasopissa. . Lapseni sanoivat..älä äiti ole tyhmä. En maksa. En ota lainaa.. toivotyavasti sulla kaikki hyvin

    • Anonyymi

      Onko kaikki sillat poltettu ystäviin ja sukulaisiin kun pitää lainata pankilta rahaa 190€?

    • Anonyymi

      Toi on täysin huijareiden juttu

    • Anonyymi

      Onko täältä kukaan oikeasti hakenut lainaa ja saanut rahat tilillensä? Onko kyseessä ihan rehellistä toimintaa?

      • Anonyymi

        4 kuukautta menny ja eipä näy rahoja eli huijari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4 kuukautta menny ja eipä näy rahoja eli huijari

        Kiitos tiedosta. Empä itse lankea sitten tuon puljun lainoihin.


    • Anonyymi

      Kannattaa maksaa uudestaan 190e jospa se sitten

      • Anonyymi

        Itse maksoin 5 kertaa ton 190€ ja sain lopulta puoli milliä lainaa kohtuullisella 300% kuukausi korolla. Kyllä kannatti! 🥂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse maksoin 5 kertaa ton 190€ ja sain lopulta puoli milliä lainaa kohtuullisella 300% kuukausi korolla. Kyllä kannatti! 🥂

        Ne rahat kannattaa tuhlata lauluun, viiniin ja naisiin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne rahat kannattaa tuhlata lauluun, viiniin ja naisiin !

        Onko kukaa saanu mitää lainaa tai koittanut saada


    • Anonyymi

      Eijö kannattaisi ottaa ihan lainaa Suomesta?
      jos kerta luottotiedot on.

      itse olen käyttänyt näitä ja maksanut kulut.
      joskus maksanut AVIPPI JA NANOLAINA kuluja pieniä summia jos viikonloppuna kaipaa on hetkessä tilillä.

      Mielenkiinnosta kysyn mitä kaikkia pikavippi paikkoja ootte käyttänyt ? muita kuin nää yleiset lainavertailut?

      • Anonyymi

        Kuinka ollakkaan, nämä mainitsemasi puljut ovat kuin ovatkin samoissa omistuksissa, mikä antaa aiheen olettaa, että itse olet hylkiöpalkkalainen minitason palkkalainen tuossa puljussa ja pelkästään mainostamassa täällä kuihtuvaa työnantajaasi.

        Mielenkiinnosta kysyn miltä tuntuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka ollakkaan, nämä mainitsemasi puljut ovat kuin ovatkin samoissa omistuksissa, mikä antaa aiheen olettaa, että itse olet hylkiöpalkkalainen minitason palkkalainen tuossa puljussa ja pelkästään mainostamassa täällä kuihtuvaa työnantajaasi.

        Mielenkiinnosta kysyn miltä tuntuu?

        nyt meni pikkasen ohi .... mut kai se riittää et ite ymmärsit mitä kirjoitit


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe