Kärpänen pärjää Salapaskantajalle

Anonyymi

Seurasin juuri huonekärpäsen sekoiluja ja näin omin silmin, kuinka se paskansi kattoon. Pystyykö Pieris, Salis, Kotko tai Myllis samaan?

Epäilen!

t. Myllyrinteen Myrkkytiikeri

58

264

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulepas nyt, MyMy. Pieriksen kanssa olemme paskomisen SuperHeavyPro-sarjassa, emme missään kärpässarjassa. Näin ollen kysymyksesi oli irrelevantti.

      T: Salis MonzaSexualDeLuxe

      • Anonyymi

        Tuo on taitavaa suoran kysymyksen välttelyä ja vierestä vastaamista. Saliksesta tulisi hyvä poliitikko.

        t. MM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on taitavaa suoran kysymyksen välttelyä ja vierestä vastaamista. Saliksesta tulisi hyvä poliitikko.

        t. MM

        Parahin MyMy

        Koska olemme Pieriksen kanssa parasta A-ryhmää näissä hommissa, herkkä sialumme voi vammautua vertauksestasi kärpäseen ja sen paskomiseen.

        Kun minä täräytän täyslaidallisen kakkelmarjoja Sellon parkkihallissa, niin lähitaloista kuolevat luteet ja torakat, Volkkareista ruostuu helmapellit, ja pajulintua pienemmät lentoeläimet joutuvat syöksykierteeseen vielä Siuntion aseman vaiheilla. Nih.
        Ja kun Pieriksen kanssa duettona ahkeroimme, niin Säteilyturvakeskuskin lomauttaa henkilöstönsä aurinkolomalle neuvostoliittolaisvalmisteisiin ydinvoimaloihin Putinlandiaan, ettei tarvii maksaa vaarallisen työn lisää meidän päästöistä. Lisäksi hyvin kehittyneet pääkaupunkiseudun satiaiset (peltohiiren kokoisia) muuttavat pakolaiskeskuksiin pakoon hirmuista kakkatsunamia.

        Näin ollen, arvoisa MyMy, otamme vertauksesi meistä kärpäsiin hieman alentavana, ehkä jopa loukkaavanakin. Meilläkin on ammattiylpeytemme, juu sii.

        T: Salis, sydän verta vuotaen. Ja Tenat meni vaihtoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parahin MyMy

        Koska olemme Pieriksen kanssa parasta A-ryhmää näissä hommissa, herkkä sialumme voi vammautua vertauksestasi kärpäseen ja sen paskomiseen.

        Kun minä täräytän täyslaidallisen kakkelmarjoja Sellon parkkihallissa, niin lähitaloista kuolevat luteet ja torakat, Volkkareista ruostuu helmapellit, ja pajulintua pienemmät lentoeläimet joutuvat syöksykierteeseen vielä Siuntion aseman vaiheilla. Nih.
        Ja kun Pieriksen kanssa duettona ahkeroimme, niin Säteilyturvakeskuskin lomauttaa henkilöstönsä aurinkolomalle neuvostoliittolaisvalmisteisiin ydinvoimaloihin Putinlandiaan, ettei tarvii maksaa vaarallisen työn lisää meidän päästöistä. Lisäksi hyvin kehittyneet pääkaupunkiseudun satiaiset (peltohiiren kokoisia) muuttavat pakolaiskeskuksiin pakoon hirmuista kakkatsunamia.

        Näin ollen, arvoisa MyMy, otamme vertauksesi meistä kärpäsiin hieman alentavana, ehkä jopa loukkaavanakin. Meilläkin on ammattiylpeytemme, juu sii.

        T: Salis, sydän verta vuotaen. Ja Tenat meni vaihtoon.

        Nyt tässä tehdään kyllä härkäsestä kärpänen, jos sallitte sanonnan käänteisen käytön, arvoisa Salis. En todellakaan ole ketään verrannut kärpäseen. Aivan henkeä täytyy haukkoa kirjoitustasi lukiessani ja välittömästi tuli epäsuora vastaus kysymykseenikin: todellakin onnistuu tuollaisella arsenaalilla, jopa ihan vahingossa.

        t. Myllyrinteen Myrkkytiikeri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tässä tehdään kyllä härkäsestä kärpänen, jos sallitte sanonnan käänteisen käytön, arvoisa Salis. En todellakaan ole ketään verrannut kärpäseen. Aivan henkeä täytyy haukkoa kirjoitustasi lukiessani ja välittömästi tuli epäsuora vastaus kysymykseenikin: todellakin onnistuu tuollaisella arsenaalilla, jopa ihan vahingossa.

        t. Myllyrinteen Myrkkytiikeri

        Arvoisa MyMy, anuspaineeni on n. 24 ATM (viimeinen punnitus), ja sillä paineella kaadetaan mielenosoituksiakin vesitykillä. Kun rykäisen ko. paineella ja suorasuuntauksella kakkelbergmarjat mihin vaan, niin jälki on fataalia. Siksi Stadin uudet sporat ja metrojunat on koko ajan remontissa, ja myöhästymisiä teknisistä syistä. Koska Selloon saadaan metro?

        24 ATM tarkoittaa 24 kilon pintapainetta / neliösentti. Haluaisitko itse jäädä siihen paskamyrskyyn?

        Pieris on wing man, kun seuraavaksi iskemme HSLn julkisiin.

        T: sotahullu Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvoisa MyMy, anuspaineeni on n. 24 ATM (viimeinen punnitus), ja sillä paineella kaadetaan mielenosoituksiakin vesitykillä. Kun rykäisen ko. paineella ja suorasuuntauksella kakkelbergmarjat mihin vaan, niin jälki on fataalia. Siksi Stadin uudet sporat ja metrojunat on koko ajan remontissa, ja myöhästymisiä teknisistä syistä. Koska Selloon saadaan metro?

        24 ATM tarkoittaa 24 kilon pintapainetta / neliösentti. Haluaisitko itse jäädä siihen paskamyrskyyn?

        Pieris on wing man, kun seuraavaksi iskemme HSLn julkisiin.

        T: sotahullu Salis

        Arvoisa Sottahullu Salis, ATM tarkoittaa myös At The moment, eli tällä hetkellä oma paineenikin tekee pahaa jälkeä ja silti pitäsi kohta lähteä kauppaan. Saamari, sulla täytyy olla sulkijalihas kuin Peräsmiehellä, kun kykenet moiset ATM:mät pidättämään H-hetkeen asti!

        -Myrkkylaakson Piritiikeri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvoisa Sottahullu Salis, ATM tarkoittaa myös At The moment, eli tällä hetkellä oma paineenikin tekee pahaa jälkeä ja silti pitäsi kohta lähteä kauppaan. Saamari, sulla täytyy olla sulkijalihas kuin Peräsmiehellä, kun kykenet moiset ATM:mät pidättämään H-hetkeen asti!

        -Myrkkylaakson Piritiikeri

        Ryppynarustani valmistetaan kuohuviinipullojen paineenkestäviä korkkeja. Toimii.

        T: Paine-Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryppynarustani valmistetaan kuohuviinipullojen paineenkestäviä korkkeja. Toimii.

        T: Paine-Salis

        Olen kuullut väitteen, että rappioalkoholistit käyttävät kyseisiä korkkeja jesse-teipin kanssa, kun käyvät kaupassa ostoksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut väitteen, että rappioalkoholistit käyttävät kyseisiä korkkeja jesse-teipin kanssa, kun käyvät kaupassa ostoksilla.

        Niinhän me teemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän me teemme.

        Mutta jos Salis kärsisi meidän alkoholistien ongelmista, ei siihen paineeseen auttaisi edes titaniumista valmistettu siveysvyö.


    • Anonyymi

      ATM tarkoittaa automaattia, josta voi nostaa rahaa tililtään, USA:ssa.

      • Anonyymi

        Atm on myös ilmakehän paine. N. 1013 millibaaria tai 725 elohopeamillimetriä. Tai 0, 0006 % Saliksen paskamyrskystä.

        T: Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Atm on myös ilmakehän paine. N. 1013 millibaaria tai 725 elohopeamillimetriä. Tai 0, 0006 % Saliksen paskamyrskystä.

        T: Salis

        Tiesitkö Salis, että jos meillä ei olisi tuota ilmakehän painetta, meidän veri rupeaisi kiehumaan ja sisuskalut räjähtäisi ulos? Silmätkin pullistuisi kuin alkuperäisessä Total Recall -elokuvassa 80-luvulta, joka on huippu. Remake tuskin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö Salis, että jos meillä ei olisi tuota ilmakehän painetta, meidän veri rupeaisi kiehumaan ja sisuskalut räjähtäisi ulos? Silmätkin pullistuisi kuin alkuperäisessä Total Recall -elokuvassa 80-luvulta, joka on huippu. Remake tuskin on.

        Mulla räjähti äskön sisuskalut ulos. Onneks istuin IDO59n kylmässä syleilyssä. Posliiniin tuli halkeemia, mut Espoonn kaupunki hoitaa asian.

        T: Salis The Bomber


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö Salis, että jos meillä ei olisi tuota ilmakehän painetta, meidän veri rupeaisi kiehumaan ja sisuskalut räjähtäisi ulos? Silmätkin pullistuisi kuin alkuperäisessä Total Recall -elokuvassa 80-luvulta, joka on huippu. Remake tuskin on.

        Voin puhua sinulle puoli päivää tai mustilaisen työviikon verran ilmakehän ilmiöistä, paineista, happi- ja osakaasupaineista, ja siinä olisi vasta pieni osa tietouttani.
        Nyt tulee kakka niin kovalla paineella, että IDO59 lähtee atmosfääriin.

        T: Astronautti-Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin puhua sinulle puoli päivää tai mustilaisen työviikon verran ilmakehän ilmiöistä, paineista, happi- ja osakaasupaineista, ja siinä olisi vasta pieni osa tietouttani.
        Nyt tulee kakka niin kovalla paineella, että IDO59 lähtee atmosfääriin.

        T: Astronautti-Salis

        Lensi muutes Plutoon asti se IDO59.

        T: Salis the Werner von Braun


    • Anonyymi

      Älkää seivästäkö minua perseestä, mutta olen alkanut epäilemään, että Salis liioittelee joskus.

      • Anonyymi

        Minä? Liioittelen? Näytänkö todella siltä?

        T: Salis Vaatimaton


    • Anonyymi

      Mitä enää tingin? Palsta on kingin. Myllis komea kuin tyttö Ringin.

      -Kk

      • Anonyymi

        Tarttis asiamtumtijam kontsultaatiota.
        Mitä tehdä, kun just ennen kakeltamista kun kuntakinte Sellossa pyrkii tatamille tuhkaluukusta, tulee saatanallinen roikasu peräilmaa, mukana karkeahaulisia kakkelberg-marjoja ja ruskeeta nestettä? Siin on sit ruskeena uudet Tokmannilta pöllityt lenkkarit ja linnunjalkani polvista alespäin. Se haisu on karsee, Ladan ja Dacian kumitiivisteetkin sulaa lähietäisyydellä.
        Onks tähän jotain lääkettä? Pieris, auta. Tai kuka tahansa, kunhan ei virkavalta.

        T: Salis le MärkäPieru


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarttis asiamtumtijam kontsultaatiota.
        Mitä tehdä, kun just ennen kakeltamista kun kuntakinte Sellossa pyrkii tatamille tuhkaluukusta, tulee saatanallinen roikasu peräilmaa, mukana karkeahaulisia kakkelberg-marjoja ja ruskeeta nestettä? Siin on sit ruskeena uudet Tokmannilta pöllityt lenkkarit ja linnunjalkani polvista alespäin. Se haisu on karsee, Ladan ja Dacian kumitiivisteetkin sulaa lähietäisyydellä.
        Onks tähän jotain lääkettä? Pieris, auta. Tai kuka tahansa, kunhan ei virkavalta.

        T: Salis le MärkäPieru

        No ensinnäkin ottaa selville, mikä ruoka jat/tai juoma-aines ei sovi sinun elimistöllesi. Se voi vaatia aikaa, mutta itse alottaisin:

        1. Laktoosi?
        2. Gluteiini, eli myös halpisolut on silloin nou nou
        3. Myös tupakointi kaiken pahansa lisäksi voi aiheuttaa esim. pidätysvaikeuksia, jne.

        Nämä vain mitä äkkiseltään tuli mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarttis asiamtumtijam kontsultaatiota.
        Mitä tehdä, kun just ennen kakeltamista kun kuntakinte Sellossa pyrkii tatamille tuhkaluukusta, tulee saatanallinen roikasu peräilmaa, mukana karkeahaulisia kakkelberg-marjoja ja ruskeeta nestettä? Siin on sit ruskeena uudet Tokmannilta pöllityt lenkkarit ja linnunjalkani polvista alespäin. Se haisu on karsee, Ladan ja Dacian kumitiivisteetkin sulaa lähietäisyydellä.
        Onks tähän jotain lääkettä? Pieris, auta. Tai kuka tahansa, kunhan ei virkavalta.

        T: Salis le MärkäPieru

        Monien vatsa ei kestä käymisteitse valmistettuja alkoholijuomia. Oli sitten kyseessä itse tehty kilju tai kaupan tavallinen keskiolut, se on nou nou. Silloin suosittelen Alkon ginilonkeroa 5.5%. Se on tietääkseni alkoholisekoitus, eikä käymällä tehty litku.

        Lisäksi hemmetin hyvän makuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monien vatsa ei kestä käymisteitse valmistettuja alkoholijuomia. Oli sitten kyseessä itse tehty kilju tai kaupan tavallinen keskiolut, se on nou nou. Silloin suosittelen Alkon ginilonkeroa 5.5%. Se on tietääkseni alkoholisekoitus, eikä käymällä tehty litku.

        Lisäksi hemmetin hyvän makuista.

        Voiko itse puhtaalle alkoholille olla allerginen? Meinaan, olen kuullut, että jotkut ihmiset ovat jopa kalalle ja kanamunille allergisia. Aivan hirvittävä, painajaismainen skenaario omalle kohdalleni moiset väitteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko itse puhtaalle alkoholille olla allerginen? Meinaan, olen kuullut, että jotkut ihmiset ovat jopa kalalle ja kanamunille allergisia. Aivan hirvittävä, painajaismainen skenaario omalle kohdalleni moiset väitteet.

        En tiedä, mutta jos nuo kaikki kolme toteutuisi kohdallani, menisin moottoritien reunalle odottamaan rekkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mutta jos nuo kaikki kolme toteutuisi kohdallani, menisin moottoritien reunalle odottamaan rekkaa.

        Älkää nyt hyvät ystävät vetäkö ranteitanne auki tästä probleemasta. Ja tarkemmin mietittynä, ko. taito ja osaaminen on siunaus, vrt Alfa-Romeon "ominaisuudet".
        Katu-uskottavuuteni (siis parkkihallissa) kärsisi, jos näitä oheistoimintoja ei olisi. Kun kerta kakeltaa, niin kakeltaa sittes miehekkäästi. Liehuvaa ranteenvahvuista liekinvartta, liejua, savea, nestettä, peräilmaa. Siinä kunnon cocktaili uskottavaan parkkihallipaskomiseen.
        Oom mä kova kundi.

        T: dosentti-Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää nyt hyvät ystävät vetäkö ranteitanne auki tästä probleemasta. Ja tarkemmin mietittynä, ko. taito ja osaaminen on siunaus, vrt Alfa-Romeon "ominaisuudet".
        Katu-uskottavuuteni (siis parkkihallissa) kärsisi, jos näitä oheistoimintoja ei olisi. Kun kerta kakeltaa, niin kakeltaa sittes miehekkäästi. Liehuvaa ranteenvahvuista liekinvartta, liejua, savea, nestettä, peräilmaa. Siinä kunnon cocktaili uskottavaan parkkihallipaskomiseen.
        Oom mä kova kundi.

        T: dosentti-Salis

        Voisko joku, vaiks Pieris vähän auttaa ny? Kummulta kysys Sellon parkkihallis yks tyyppi, että tieränkö erektion ja fiktion eroa. Kum en tiänny, ni se sano et...

        Epätietoinen Salis


    • Anonyymi

      Eipä voi muuta todeta kuin kumarrus ja Kunnioitus Pieriksen, Saliksen ja MM kirjalliselle annille ja kyvylle. Harmittaa ettei pääse mitenkään samaan sarjaan kun on krooninen ummetus ja ulos tulee lähes pelkkää metaania. Jopa marjan kokoisetkin ammukset ovat harvinaisia ja olisivat sekä tervetullut, että iloinen tapahtuma vaikka tapahtuisi lahkeeseen Myllypuron metroasemalla ruuhka aikaan.
      Toivoisin joskus kehittyväni teidän helpotuksen sanailun mestareiden tasolle, edes kärpässarjassa.

      • Anonyymi

        Ehkä vielä ehdin oppia. Olenhan vasta 97 vuotias. Olen tosin kokeillut jo risiiniöljyä myöten kaiken mahdollisen kemian millä saataisiin ammuskeltua IDO säpäleiksi ja houkuteltua kärpäset todistajiksi!
        Kemia, etenkin metaanien kemia ja sen rikkiyhdisteet ovat mielenkiintoinen ala. Ovat kovan ammattilaissarjan sanataiteilijat Salis, Pieris ja MM alan kemiaan perehtyneitä. Siinä saatan jopa teidät päihittää sillä olen ollut hommissa sekä rikkikiisu uunin syöttöluukulla että rautasulfideja ja HS2 tuotteita sisältävissä Nesteen kolonneissa hommissa ilman naamaria ainoana luonnollisen kaasuresistenssin omanneena työmiehenä, joka kuitenkin oli lukenut keskikoulun kemian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä vielä ehdin oppia. Olenhan vasta 97 vuotias. Olen tosin kokeillut jo risiiniöljyä myöten kaiken mahdollisen kemian millä saataisiin ammuskeltua IDO säpäleiksi ja houkuteltua kärpäset todistajiksi!
        Kemia, etenkin metaanien kemia ja sen rikkiyhdisteet ovat mielenkiintoinen ala. Ovat kovan ammattilaissarjan sanataiteilijat Salis, Pieris ja MM alan kemiaan perehtyneitä. Siinä saatan jopa teidät päihittää sillä olen ollut hommissa sekä rikkikiisu uunin syöttöluukulla että rautasulfideja ja HS2 tuotteita sisältävissä Nesteen kolonneissa hommissa ilman naamaria ainoana luonnollisen kaasuresistenssin omanneena työmiehenä, joka kuitenkin oli lukenut keskikoulun kemian.

        Vasta 97v. Kasvaako sinulla jo (tai vielä) genitaalialueella karvat? Tosin, ikähän on vain numeroita, sanoi pedofiilikin kun kaksivuotiaan kanssa naimisiin meni Bagdadissa.
        Jos olet jo umpeeneläköitynyt, voimia omaisille. Muussa tapauksessa, voinappi peliin, kyä se siitä. Ykkönen tai kakkonen.
        Meillä armeijassakin (Lapinjärven sivari) opetettiin, että voinappi per poikulipari. siinä on tulevaisuus. Ja sitten taas Kumbayiaa loilottamaan karibian pellejen kaa.

        T: Sivari-Salis


    • Anonyymi

      Vai että Salis on kaiken muun oppineisuuden lisäksi myös sivari!
      Minä en vaan palvelin Karjalan rakuunaprikaatissa silloin kun sellainen vielä oli voimissaan. Siinä ei voinappeja tarvittu eikä kaivattu. Perse oli jo riittävän hellä koko päivän ratsastuksen jälkeen. Siihen aikaan me vielä kypsytimme pihvit satulan allas maanpuolustushommien ohella. Ruoaksi oli siis aina aitoa tartzan pihviä.
      Arvelen ummetukseni juuri niissä hommissa syntyneen. Se pihvi satulan alla juuri ammuskeluaukon tienoilla lamautti joitain hermoja ja lihaksia. Sen huomaa kusella käydessäkin kun senkin toimintalihakset ja hermot ovat juuri samassa seudussa ja ulos ei tule edes kusta ilman karhupumppua. Onhan sillä tietysti kivojakin seurauksia, mutta ei liikaa niistä, tämähän on perheohjelma!
      E kannata Salis pelätä vanhenemista. Siinä saa aina uusia kokemuksia. Naisetkin jo tämän ikäistä kiinnostavat saman verran kuin sinua armeijaan meno. Se on muuten uskomaton helpotus elämässä. Usotha sie?.
      Saippuakas

      • Anonyymi

        ps. Salis!
        Unohtui kehumasta kuinka ihanaa se kumbaya tai kumbalaya musiikki on. Sen rytmissä on sitä maagista taikaa, kun se ruokomajoissa ayahusca juoman jälkeen raikaa
        saippuakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ps. Salis!
        Unohtui kehumasta kuinka ihanaa se kumbaya tai kumbalaya musiikki on. Sen rytmissä on sitä maagista taikaa, kun se ruokomajoissa ayahusca juoman jälkeen raikaa
        saippuakas

        Ruokomajoissa Lapin hangilla? Siinä Sellon parkkihallikin tuntuu paratiisilta. Sitäpaitsi peltipailakan päälle om paha paskoa tunturissa, kun menee niin kovaa. Osumatarkkuus kärsii, mutta tulen taajuus korvaa puuttuvan osumatarkkuuden. Opetettiin sivarissa.
        Mulle käy joskus ninkus sun tartar-pihvilles. Sporassa tulee kakellus byysaan, ja sitte istun pari tuntii sen päällä. On kypsää. Ja pyykkikone laulaa taas.

        Kävin ammativvalinnanohjauksessa 28 vuotta sitten, ja mulle suositeltiin maavviljelijän hommia, kun on lannoitteet omasta takaa. Nyt tarttis enää peltoo ja raktorin, ni olis tulevaisuus turvattu, Tai sitten KELAan duuniin. Siellähän muutkin vuohipaimenet ja keräilytaloushenkilöt on. Tulkki auttaa. Ja rahaa tulee.

        Hyönin täällä Sellossa kartoittamassa tulevaisuuden visioitani. Vähän tulee peräilmaa ja kakkelbergit ropisee betonille, on niin kotoisa olo.

        Tulevaisuus-Salis


    • Anonyymi

      Siis olisin MINÄKIN sivari, mutta 90-luvulla sukuni painostus oli niin kova, koska palkittu sotaveteraani isoisäni. Kävin täydet 8 kuukautta, mutta en todellakaan ole mitenkään sotilaallinen.

      -Kk/MM

      • Anonyymi

        Yritin kyä Ilmastovoimiin ja taistelusukeltajaksi, mutta kun olen tällainen pieni sintti, ujo, laiha, ja muutenkin arka, ni enpä päässyt ees syynistä läpi, vaan heti C-paperit "palvelukseen kelpaamaton". Sitte ninkus säälistä ottivat mut Lapinjärven sivaritukikohtaan siivoojaks. Siellä sitte pari vuotta lattioita puunatessa, ja sain parkettikorpraalin (tammenlehvillä) arvon. Ei tullu ansiomitaleita eikä kutsuja pressanlinnaan, ei.
        Kattoin siellä ollessani videolta salaa kaikki Rambot, ja musta tuli paukkupöpi. Pari Manaajaa siihen perään, ni rupes pimeessäkin pelottaan ja kuupassa vipattaan. Ny en kelpaa ees virheiden puolueeseen, kun oon tämmönen hermoheikko hoopo ja työkyvyttömyyseläkkeellä. Mutta suoli toimii hyperaktiivisesti.
        Onneks ei sonta pelota, joten voisin hyvinkin pyrkiä politiikkaan täältä Sellon parkkihallin edustajana. Ensin vähän rikosrekisteriä, ni demarit kyä ottaa mut. Sitte pressaksi kun täytän 60v.
        Oishan se upeeta, parketinluuttuajasta Puolustusvoimien ylipäälliköksi.
        Siinä hipit kalpenis.

        T: Uneksija-Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin kyä Ilmastovoimiin ja taistelusukeltajaksi, mutta kun olen tällainen pieni sintti, ujo, laiha, ja muutenkin arka, ni enpä päässyt ees syynistä läpi, vaan heti C-paperit "palvelukseen kelpaamaton". Sitte ninkus säälistä ottivat mut Lapinjärven sivaritukikohtaan siivoojaks. Siellä sitte pari vuotta lattioita puunatessa, ja sain parkettikorpraalin (tammenlehvillä) arvon. Ei tullu ansiomitaleita eikä kutsuja pressanlinnaan, ei.
        Kattoin siellä ollessani videolta salaa kaikki Rambot, ja musta tuli paukkupöpi. Pari Manaajaa siihen perään, ni rupes pimeessäkin pelottaan ja kuupassa vipattaan. Ny en kelpaa ees virheiden puolueeseen, kun oon tämmönen hermoheikko hoopo ja työkyvyttömyyseläkkeellä. Mutta suoli toimii hyperaktiivisesti.
        Onneks ei sonta pelota, joten voisin hyvinkin pyrkiä politiikkaan täältä Sellon parkkihallin edustajana. Ensin vähän rikosrekisteriä, ni demarit kyä ottaa mut. Sitte pressaksi kun täytän 60v.
        Oishan se upeeta, parketinluuttuajasta Puolustusvoimien ylipäälliköksi.
        Siinä hipit kalpenis.

        T: Uneksija-Salis

        Pieris, tule ja ota minut. Saat eltaantuneen, haisevan, vanhan hampaattoman kännikalan ihan ikiomaksi. Saat iltaisin silitellä sinisiä pullistuneita kalkkeutuneita verisuonia, sinkeitä jänteitä, ja lautumia. Peräpukamatkin kaipaavat hellää naisen kättä. Nivelrikot rapsuvat rattoisaati yötäpäivää. Iho on kurttuisa kun Galapagos-saarten 200v merikilpikonnalla, jutut kuin teini-ikäisellä hipillä.

        Pieris, kom kom hit.

        T: Salis 29v (tai jotain)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin kyä Ilmastovoimiin ja taistelusukeltajaksi, mutta kun olen tällainen pieni sintti, ujo, laiha, ja muutenkin arka, ni enpä päässyt ees syynistä läpi, vaan heti C-paperit "palvelukseen kelpaamaton". Sitte ninkus säälistä ottivat mut Lapinjärven sivaritukikohtaan siivoojaks. Siellä sitte pari vuotta lattioita puunatessa, ja sain parkettikorpraalin (tammenlehvillä) arvon. Ei tullu ansiomitaleita eikä kutsuja pressanlinnaan, ei.
        Kattoin siellä ollessani videolta salaa kaikki Rambot, ja musta tuli paukkupöpi. Pari Manaajaa siihen perään, ni rupes pimeessäkin pelottaan ja kuupassa vipattaan. Ny en kelpaa ees virheiden puolueeseen, kun oon tämmönen hermoheikko hoopo ja työkyvyttömyyseläkkeellä. Mutta suoli toimii hyperaktiivisesti.
        Onneks ei sonta pelota, joten voisin hyvinkin pyrkiä politiikkaan täältä Sellon parkkihallin edustajana. Ensin vähän rikosrekisteriä, ni demarit kyä ottaa mut. Sitte pressaksi kun täytän 60v.
        Oishan se upeeta, parketinluuttuajasta Puolustusvoimien ylipäälliköksi.
        Siinä hipit kalpenis.

        T: Uneksija-Salis

        Taistelusukeltaja on Maailman vaativin ammatti, heti astronautin jälkeen. No ehkä Japanin Kamikaze-lentäjät laskee sen kolmanneksi tässä vaativuusvertailussa. Aika kovia siis vaadit keholtasi ja menttaalipuolelta. Itse tyydyn paljon vaatimattomampaan elämään, enkä odota itseltäni liikoja. Jos en pärjää työssäni, niin en revi siitä stressiä, totean vain, että ehkä tämä ei ole mun juttu, koska yritän parhaani ja potkut on tulossa. Pitänee kokeilla jotain muuta.

        -Myllyrinteen Myrkkytiikeri


    • Anonyymi

      Salis, olet aivan liian ankara itsellesi. Vain sinä itse tiedät, mihin sinusta on, eikä kukaan muu.

      -Kk

      • Anonyymi

        Paskapuhetta Kylmis. Suurinosa ihmisestä ei edes ymmärrä potentiaaliaan, eli eivät tiedä, mihin heistä voisi olla. Esimerkiksi, historian kirjat kertovat, kuinka jostain pienestä raukasta tuli palkittu sotasankari ja hänestä tehty jopa elokuvakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta Kylmis. Suurinosa ihmisestä ei edes ymmärrä potentiaaliaan, eli eivät tiedä, mihin heistä voisi olla. Esimerkiksi, historian kirjat kertovat, kuinka jostain pienestä raukasta tuli palkittu sotasankari ja hänestä tehty jopa elokuvakin.

        Ymmärsit väärin. Olen kanssasi täysin samaa mieltä, mutta nyt oli kyseessä muiden ihmisten sinuun kohdistuvat dissaukset, vaikka ne eivät oikeasti edes tunne sinua, saati potentiaaliasi.

        Tuota tarkoitin sillä, että ainostaan sinä tunnet itsesi, ei kukaan alistajasi.

        -Kk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsit väärin. Olen kanssasi täysin samaa mieltä, mutta nyt oli kyseessä muiden ihmisten sinuun kohdistuvat dissaukset, vaikka ne eivät oikeasti edes tunne sinua, saati potentiaaliasi.

        Tuota tarkoitin sillä, että ainostaan sinä tunnet itsesi, ei kukaan alistajasi.

        -Kk

        Arvoisat MyMy & Kk

        Eihän musta mihinkään olekaan, siksi paikkaan herneenkokoista egoani levittämällä pelkoa sontamyrskyillä Sellossa. Rahapäivinä paskon myös henkilöhissit ja Ison kirkon raitiotievaunut ja kauppa keskukset. Sitte takas Rautsikalle ja E-junalla Espoolle ja Selloon turvaan.

        Nii, ja unohdin mainita sota historiastani Laku varjo jääkärit Porissa. Hassut hatut oli, mutta hienot Fucker-lento koneet. Yritin kerran sinnekin, mut potkasivat ulos junasta jossain Nakkilan kirkon vaiheilla. Takas vaan lattioita luuttuumaan.
        Yritystä on siis ollut. Omasta mielestäni lennän vaikka Huurnettia, mutta kaikkien muiden mielestä lattiamoppi on ainoa oikea taisteluväline minulle.

        Nyyh, riudun itsesäälissä täällä kylmässä parkkihallissa. Olisipa edes Pieris lämmittämässä ja lohduttamassa.

        No, takki päälle ja Isolle kirkolle. Siellä on kohteita paskomiselle. Nyt tulee melko löysää, joten döfis on karmee.

        T: Salis The Green Beret


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvoisat MyMy & Kk

        Eihän musta mihinkään olekaan, siksi paikkaan herneenkokoista egoani levittämällä pelkoa sontamyrskyillä Sellossa. Rahapäivinä paskon myös henkilöhissit ja Ison kirkon raitiotievaunut ja kauppa keskukset. Sitte takas Rautsikalle ja E-junalla Espoolle ja Selloon turvaan.

        Nii, ja unohdin mainita sota historiastani Laku varjo jääkärit Porissa. Hassut hatut oli, mutta hienot Fucker-lento koneet. Yritin kerran sinnekin, mut potkasivat ulos junasta jossain Nakkilan kirkon vaiheilla. Takas vaan lattioita luuttuumaan.
        Yritystä on siis ollut. Omasta mielestäni lennän vaikka Huurnettia, mutta kaikkien muiden mielestä lattiamoppi on ainoa oikea taisteluväline minulle.

        Nyyh, riudun itsesäälissä täällä kylmässä parkkihallissa. Olisipa edes Pieris lämmittämässä ja lohduttamassa.

        No, takki päälle ja Isolle kirkolle. Siellä on kohteita paskomiselle. Nyt tulee melko löysää, joten döfis on karmee.

        T: Salis The Green Beret

        Jatkoa...

        O0n käyttäny tätä kuonokoppaa ny kolome viikkoo, välillä kidassa, välillä munissa ja pärssiissä. Mulla rupee korvat venyyn, ja kohta oom kun siipimutteri. Siitä Tenasta om enää ruskeet narut jäljellä. Onx se vielä turvallinen viritys, vai hankinko kaasunaamarin?
        Auttakaa hippiraukkaa.

        T: Hippi-Salis


    • Anonyymi

      Kunnioitettu Salis:

      -jätkä luulee, että olisin muka joku sotilas, koska isoisäni teki urotöitä.
      -toimintasi on reviirin merkkaamista, mikä pönkittää itsetuntoasi.
      -sinulla on huono itsetunto, kuten minullakin ja monella muulla.
      -et tiedä potentiaaliasi ja inhoat sosiaalisia kanssakäymisiä.

      Et ole mitenkään poikkeava. Some on täynnä sinun ja minun kaltaisia.

      -Myllyrinteen Myrkkytiikeri

      • Anonyymi

        Arvoisa MyMy

        Kun tämä insestimode on poistanut kaikki viestini, niin voimia omaisille.
        Sotilasurani kukistui Nakkilan kirkon vaiheille, tuhkaluukku lauloi Money money... Abba.
        Sitten rupesin salapaskomaan. Löysin elämäni päämäärän.

        T: Rauhantekijä-Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvoisa MyMy

        Kun tämä insestimode on poistanut kaikki viestini, niin voimia omaisille.
        Sotilasurani kukistui Nakkilan kirkon vaiheille, tuhkaluukku lauloi Money money... Abba.
        Sitten rupesin salapaskomaan. Löysin elämäni päämäärän.

        T: Rauhantekijä-Salis

        ABBA-yhtyettä kuunteleva ihminen ei voi olla paha, vaikka vähän paskookin sinne tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ABBA-yhtyettä kuunteleva ihminen ei voi olla paha, vaikka vähän paskookin sinne tänne.

        Kuuntelen myös ja etenkin Uriah Heepiä ja Deep Purplea. Siinä Sellon parkkihallissa on bileet, kun ko. bändit soi stereoista täysillä ja kakkelbergit lentää horisontaalitasossa. Ei auta Tenat tai kuonokopat.
        Kyä mä oon sankari.

        T: HeavyRock-Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelen myös ja etenkin Uriah Heepiä ja Deep Purplea. Siinä Sellon parkkihallissa on bileet, kun ko. bändit soi stereoista täysillä ja kakkelbergit lentää horisontaalitasossa. Ei auta Tenat tai kuonokopat.
        Kyä mä oon sankari.

        T: HeavyRock-Salis

        Alkoholin tappama Kylmis esitti joskus poistetussa ketjussa teorian, että olet myös 'Hauka' ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholin tappama Kylmis esitti joskus poistetussa ketjussa teorian, että olet myös 'Hauka' ?

        Sorry, olen Salis. Sellon Kauhu, Espoon kakkakurittaja ja järjestysmies.

        T: Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, olen Salis. Sellon Kauhu, Espoon kakkakurittaja ja järjestysmies.

        T: Salis

        Oom myös Sellon Clint Eastwood. Lähe tasaselle kattoon kumpi putoo enste. Saat tasoituskertoimeks haulikon, Mie vedän aanuksesta suorasuuntauksella karkeahaulista kakkelbergmarjaa. Omaisesi voivat raapia suolesi siitä invapaikan seinältä.
        Mulle ei kande alkaa rupeen, kato.

        Odottelen joulua.

        T: Kotihengetär-Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oom myös Sellon Clint Eastwood. Lähe tasaselle kattoon kumpi putoo enste. Saat tasoituskertoimeks haulikon, Mie vedän aanuksesta suorasuuntauksella karkeahaulista kakkelbergmarjaa. Omaisesi voivat raapia suolesi siitä invapaikan seinältä.
        Mulle ei kande alkaa rupeen, kato.

        Odottelen joulua.

        T: Kotihengetär-Salis

        Haulikon, sekä rectum-paineesi kantomatka on todella lyhyt. Nuori Clint Eastwood käytti aina pidempään matkaan tarkoitettua käsiasetta.

        -Kk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haulikon, sekä rectum-paineesi kantomatka on todella lyhyt. Nuori Clint Eastwood käytti aina pidempään matkaan tarkoitettua käsiasetta.

        -Kk

        Jos etäisyys on iso, käytänkin yhtä isokaliiperista ammusta, eli sinkoan liehuvan liekinvarren saatanallisella paineella kohti vastustajaa. Sitten takaisin haulikkomoodiin, kakkelbergit sopivat maalipinnan pilaamiseen ja mummojen pelotteluun parkkihallissa.

        Salis the Gunman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos etäisyys on iso, käytänkin yhtä isokaliiperista ammusta, eli sinkoan liehuvan liekinvarren saatanallisella paineella kohti vastustajaa. Sitten takaisin haulikkomoodiin, kakkelbergit sopivat maalipinnan pilaamiseen ja mummojen pelotteluun parkkihallissa.

        Salis the Gunman

        Näin joulunodotuksen kunniaksi en vaani viattomia, vaan kakellan vain sen ansaitseville, kuten valtion toimistot, Eduskuntatalo, HS, VR, HKL, Migri, Virheiden puoluetoimisto ja Jopo-parkki, jne.

        T:Salis rauhanenkeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin joulunodotuksen kunniaksi en vaani viattomia, vaan kakellan vain sen ansaitseville, kuten valtion toimistot, Eduskuntatalo, HS, VR, HKL, Migri, Virheiden puoluetoimisto ja Jopo-parkki, jne.

        T:Salis rauhanenkeli

        Mulla ainakaan ei ole mitään valittamista toiminnastasi.

        -Pirilaakson Nuuskapeikko.


    • Anonyymi

      Toivotan kaikille faneilleni hauskaa joulunaikaa, jos kekä haluaa juhlia rikollista esinahatonta syrjäytynyttä hippiä.

      Vetäydyn nyt Sellon tuliasemaani ansaittuun vuosilepoon. Kakellan vain kotitarpeiksi, ja odotan alkavaa vuotta, jospa Trump sittenkin paljastaisi petokset ja voittaisi.

      Aion julkaista ensi vuonna Kakkabonuskortin, piste- ja suoritustasoina pronssi, hopea, ja kulta. Sitten vielä kaksinkertainen MasterSuperMonzaSexualDeLuxe-bonus tammenlehvillä (myönnetty jo Pierikselle ja itselleni), jolla saa ilmaiset risteilyt Viikinkillä ja Airofluutilla lennot mihin tahansa.

      Älä nuku onnesi ohi. Kerää nyt bonuspisteitä kakeltamalla vallattomasti mihin tahansa kriittiseen paikkaan. Pisteiden vahvistamiseen vaaditaan poliisiraportti tai 17 silminnäkijän valaehtoinen todistus. Lähisukulaiset tai napalangot ei käy todistajiksi.

      Hauskaa joulua ja vuodenvaihdetta kaikille.

      T: Tonttu-Salis

      • Anonyymi

        MYLLIS ON JUMALA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MYLLIS ON JUMALA.

        Myllis jäi spåran alle Steissillä viime jouluna.
        Voimia omaisille.

        T: Paskakuninkas-Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myllis jäi spåran alle Steissillä viime jouluna.
        Voimia omaisille.

        T: Paskakuninkas-Salis

        Väänsin just stanallisen tortun Mylliksen muistolle. Chilillä buustattu ripulisonta, 2,7 ilmakehän paineella IDO59n syövereihin. Tais tulla hiusmurtumia IDO59n rakenteeseen.
        Vesi kulki, torttu pääsi Espoonlahteen loppusijoituspaikkaansa.
        Lähden kaljalle.

        T: Nostalgia-Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väänsin just stanallisen tortun Mylliksen muistolle. Chilillä buustattu ripulisonta, 2,7 ilmakehän paineella IDO59n syövereihin. Tais tulla hiusmurtumia IDO59n rakenteeseen.
        Vesi kulki, torttu pääsi Espoonlahteen loppusijoituspaikkaansa.
        Lähden kaljalle.

        T: Nostalgia-Salis

        Pidimme Mylliksen muistobileet, paikalla oli vain ongelmajätelaitoksen myrkynkestävään asuun pukeutuneet ammattilaiset, ja Alkon myyntikonsultit.

        Jälleennäkemisen toivossa

        T: Salis


    • Anonyymi

      Nyt oli kinthaalla paha merihaveri. Menin känissä Turkkusest Svealandiaan Viikinkillä, rupes haulii punkeen pärssiistä ulos, ja sittes se riistäyi hallinnasta. Stanallinen sirpalepomminreikä autokannella (2.kerroksen hytti), neuvvostoliittolaisen sukellusveneen periskooppi vilkkus siinä heti lähellä.

      Mutta pyyhin pärsseeni kylmän viileesti päiväpeittoon, ja pelastin maailman ydinsodalta.

      Saamko ManskuRistin tammenlehvillä ja Tenoilla?

      T: Jeesus-Salis

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3187
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      108
      1292
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1076
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1033
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      957
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      924
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe