Ateisti ei voi olla koskaan ateisti

Anonyymi

Ja rasistista ateistia en ole koskaan tavannut eikä missään uutisessa ole koskaanhan sellaisesta puhuttu. Eli todisteet siit että ateistit ovat rasisteja on nolla. Asia toisin uskobaisilla ja kristityillä rasismipersuilu on erittäin yleistä. Se johtuu siitä että Raamattu kieltää muut uskonnot ja sallii orjuuden.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulutko sosialistiseen ateismiin eli kuvittelet kaikki samanlaisiksi.
      Eikös jumala luonut kaikki samanlaisiksi, joten jeesustelija sinä olet.

    • Ei näistä aloituksista voi tietää, onko ne kirjoitettu tosissaan vai onko kyseessä trollaus...

      • Anonyymi

        Sattuuko joku tietämään, miten viestien poistattaminen jopa alle minuutissa onnistuu?

        Kun olen itse pyytänyt jonkin viestin poistamista, niin on kulunut aina paljon pidempi aika ja jopa liki vuorokausi ennen kuin Ylläpito on reagoinut.

        Miten Sheriff_ siis kykenee poistattamaan viestejä tahtoessaan jopa alle minuutissa?

        Nyt viimeksi on poistattanut juuri tätä aihetta koskevat kaksi aiempaa viestiäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuuko joku tietämään, miten viestien poistattaminen jopa alle minuutissa onnistuu?

        Kun olen itse pyytänyt jonkin viestin poistamista, niin on kulunut aina paljon pidempi aika ja jopa liki vuorokausi ennen kuin Ylläpito on reagoinut.

        Miten Sheriff_ siis kykenee poistattamaan viestejä tahtoessaan jopa alle minuutissa?

        Nyt viimeksi on poistattanut juuri tätä aihetta koskevat kaksi aiempaa viestiäni.

        ” Nyt viimeksi on poistattanut juuri tätä aihetta koskevat kaksi aiempaa viestiäni.”

        Ehkä ne viestisi ovat niin sairaita, että poistuvat ilman mitään ilmoittelua. Miksi muuten kaappasit Kampelatutkijan nikin ja poistit sen sekoilusi jälkeen?


      • Anonyymi

        Miten on mahdollista, että Psykiatri_ kirjoitti aikoinaan minun tilini kautta minun nimimerkilläni?

        Onko suomi24 tili helppo hakkeroida?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten on mahdollista, että Psykiatri_ kirjoitti aikoinaan minun tilini kautta minun nimimerkilläni?

        Onko suomi24 tili helppo hakkeroida?

        Robotti tekee randomisti poistoja.

        Ylläpitäjä voi palauttaa pyynnöstä viestejä ja ketjuja.

        Ylläpitäjä voi myös palauttaa oman harkinnan mukaan mitä tahtoo.

        Ylläpidon työntekijä voi kirjoittaa tilisi kautta sinun nimimerkilläsi.

        Oletko kysynyt ylläpidosta onko siellä töissä henkilö joka on toiminut niin ?

        Jos epäilet ylläpidon työntekijää väärinkäytöksistä, niin tee siitä ilmoitus.

        Kyseessä on silloin myös rikos, joten tee samalla tutkintapyyntö poliisille.

        Tallenna viestihistoria todisteeksi. Ilman näyttöä tutkimusta ei aloiteta eikä sitä jatketa, jos tutkimuksen edetessä havaitaan että näyttö ei riitä syyteharkintaan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten on mahdollista, että Psykiatri_ kirjoitti aikoinaan minun tilini kautta minun nimimerkilläni?

        Onko suomi24 tili helppo hakkeroida?

        "Onko suomi24 tili helppo hakkeroida?"

        Tuskin sen helpompi kuin mikään muukaan salasanalla suojattu tili. Salasana ei saa olla helposti keksittävissä.

        Olen nähnyt tapauksen missä trolli teki nikin mikä näytti aivan samalta kuin alkuperäinen. Ainoa ero oli yhdessä merkissä, joka näytti tavalliselta kirjaimelta, mutta oli jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Robotti tekee randomisti poistoja.

        Ylläpitäjä voi palauttaa pyynnöstä viestejä ja ketjuja.

        Ylläpitäjä voi myös palauttaa oman harkinnan mukaan mitä tahtoo.

        Ylläpidon työntekijä voi kirjoittaa tilisi kautta sinun nimimerkilläsi.

        Oletko kysynyt ylläpidosta onko siellä töissä henkilö joka on toiminut niin ?

        Jos epäilet ylläpidon työntekijää väärinkäytöksistä, niin tee siitä ilmoitus.

        Kyseessä on silloin myös rikos, joten tee samalla tutkintapyyntö poliisille.

        Tallenna viestihistoria todisteeksi. Ilman näyttöä tutkimusta ei aloiteta eikä sitä jatketa, jos tutkimuksen edetessä havaitaan että näyttö ei riitä syyteharkintaan asti.

        "Ylläpidon työntekijä voi kirjoittaa tilisi kautta sinun nimimerkilläsi."

        Ei ole mahdollista, jos autentikointi on toteutettu asianmukaisesti. Tilille pääsee normaalisti vain ja ainoastaan sen käyttäjä omilla tunnuksillaan. Järjestelmään ei tallenneta edes salasanaa selkokielellä vaan ns. password hash.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ylläpidon työntekijä voi kirjoittaa tilisi kautta sinun nimimerkilläsi."

        Ei ole mahdollista, jos autentikointi on toteutettu asianmukaisesti. Tilille pääsee normaalisti vain ja ainoastaan sen käyttäjä omilla tunnuksillaan. Järjestelmään ei tallenneta edes salasanaa selkokielellä vaan ns. password hash.

        Ylläpidon mukaan moderaattori voi poistaa ja palauttaa viestejä ja ketjuja pyynnöstä tai oman harkinnan mukaan.

        Yksittäisen moderaattorin toimintaa ei valvota eikä pyynnöstä tarkisteta ellei hänestä ole tehty tutkintapyyntöä poliisille. Siinä tapauksessa poliisi pyytää selvityksen ja se tapahtuu sisäisenä tutkintana, johon poliisi uhraa resursseja vain jos epäilee laajempaa vilppiä kuin yhden työntekijän rikoksia.

        Yksittäisellä palstalla (esimerkiksi ateismi-palsta) ei ole valvojaa. Moderaattorit valvovat monta palstaa ja reagoivat mahdollisuuksien mukaan tehtyihin ilmiantoihin (poistopyynnöt) ja vastaavat aina muutaman päivän viiveellä jokaiseen sähköpostitse tehtyyn palautteeseen, joita valvotaan pistokokein sisäisessä laaduntarkkailussa (ajankäyttö, riittävä henkilökunta).

        Yksittäisellä moderaattorilla on siten melko vapaat kädet toimia ja vilpin tekijällä vain pieni mahdollisuus jäädä kiinni ja joutua edesvastuuseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ylläpidon työntekijä voi kirjoittaa tilisi kautta sinun nimimerkilläsi."

        Ei ole mahdollista, jos autentikointi on toteutettu asianmukaisesti. Tilille pääsee normaalisti vain ja ainoastaan sen käyttäjä omilla tunnuksillaan. Järjestelmään ei tallenneta edes salasanaa selkokielellä vaan ns. password hash.

        Eiköhän se ole password hashing ollut jo pitkään ?

        Ei vaan ole tietoa kun ei ole ollut tarvetta kysyä.

        Toisen tilille pääsee toki hakkeroimalla jos osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole password hashing ollut jo pitkään ?

        Ei vaan ole tietoa kun ei ole ollut tarvetta kysyä.

        Toisen tilille pääsee toki hakkeroimalla jos osaa.

        Tarkistapa tuolla oman käyttäjätunnuksesi merkkikoodit: http://www.mauvecloud.net/charsets/CharCodeFinder.html

        Sitten copypasteta siihen tiliäsi käyttäneen kirjoittajan käyttäjätunnus. Sillä ainakin näkee että oliko trollilla vaan samalta näyttävä valetunnus vai oliko tilillesi oikeasti murtauduttu.


    • Anonyymi

      >>>Ateisti ei voi olla koskaan ateisti<<<

      Sitten varmaan uskovainen ei voi olla uskovainen, mitä?

    • Anonyymi

      Voi uskovaisparkoja, eivät pääse taivaaseen jota ei ole

    • Anonyymi

      Ateisti on rasisti, koska ei usko jumalaan eli hiekkakansan satuihin.

      • Anonyymi

        Ateisti voi olla rasisti mutta hänen ei tarvitse olla. Ateismi on vain sitä että ei uskota jumaluuksiin, ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateisti voi olla rasisti mutta hänen ei tarvitse olla. Ateismi on vain sitä että ei uskota jumaluuksiin, ei muuta.

        Ateisti ei usko valheisiin eli jumalaan on rasismia olla uskomatta toisten satuihin ja siksi minä olen rasisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateisti ei usko valheisiin eli jumalaan on rasismia olla uskomatta toisten satuihin ja siksi minä olen rasisti.

        Rasismia on syrjiä tai kohdella eriarvoisesti ja uhkaavasti tai väkivaltaisesti ja lakien ja asetusten vastaisella tavalla toisia heidän uskonnollisen vakaumuksen tai vähäisen älykkyyden tai tunnevammaisuuden tai itsekritiikin puutteen tai lapsellisen typeryyden tai huonon koulutuksen tai vähäisen tietomäärän tai valheiden totenapitämisen tai hapannaamaisuuden tai taikauskoisuuden ja jatkuvan valehtelemisen ja denialismin vuoksi.

        Ateisti voi olla rasisti mutta hänen ei tarvitse olla. Sama koskee teistejä, joskin heidän pitäisi olla rasisteja, jos pitävät kiinni uskontonsa opetuksista ja noudattavat sen käskyjä. Eriuskoisia ei suvaita ja vaikka Paavali sanoo muuta koskien yhteiseloa heidän kanssaan, niin hänet voidaan sivuuttaa harhaoppisena yhden ateistin Raamatun tulkinnan linjan mukaan, josta ei ole kuitenkaan olemassa aikalaislähteitä tai mitään muutakaan näyttöä kuin kuulopuheet ja perättömät huhut, koska lähteitä ei pyydettäessä esitetä ja tämä väite jää kokonaan ilman järkeviä tai muita perusteluja.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe