Kirkkoon voi myös liittyä. Hyvin helppoa netin kautta liittyä. Et kadu. Seurakunnalla on paljon asioita mitä tarjota sinulle. Ota yhteyttä paikalliseen kirkkoosi ja kysy. Tai katso kotisivut. Siunausta päivääsi!
Miksi erota kirkosta?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
<< Kirkkoon voi myös liittyä. Hyvin helppoa netin kautta liittyä. Et kadu. Seurakunnalla on paljon asioita mitä tarjota sinulle. >>
Tuskinpa on tarjottavaa - ainakaan siihen hintaa, mitä kirkollisvero on. Kyllä se kaduttaisi, jos ei kuitenkaan käytä mitään "palveluja", mutta kuitenkin maksaisi niistä. Ehdoton valtaosa väestöstä siis katuu kirkkoon kuulumistaan. Tämä realisoituu siinä vaiheessa kun ihminen eroaa kirkosta: sitten vaan miettii, miksi ihmeessä on maksanut vuosi toisensa perään satasia ja taas satasia tyhjästä (kun ei kerran tosiaan ole käyttänyt niitä seurakunnan palveluja aktiivisesti).
Tosiaan, eipä suomalaisista käytä seurakunnan palveluja aktiivisesti kuin aivan pieni prosentti. He jo tietenkin kuuluvatkin kirkkoon. Muiden ei oikein pitäisikään kuulua. - Anonyymi
En keksi ainotakaan asiaa mitä seurakunnalla olisi tarjota minulle. Ahdasmielinen suvaitsemattomuus ja pronssikaudella eläneiden vuohipaimenten lapsellisiin satuihin perustuva taikauskoinen typeryys eivät tosiaankaan kiinnosta. Siananusta sinunkin päivääsi.
- Anonyymi
Voi että kun sitte naurattaa sun nokkeluus! Loppuu nokkeluudet hyvinkin pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että kun sitte naurattaa sun nokkeluus! Loppuu nokkeluudet hyvinkin pian.
Tuleeko kirkonpaimen pistämään jalkapuuhun vai kivitetäänkö minut? Helvetillä pelottelu ei oikein toimi :D
- Anonyymi
Olen katunut.
- Anonyymi
Seurakunnalla ei ole mitään sellaista minulle tarjota, josta suostuisin maksamaan sen jäsenmaksua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719