Yhteys katkeilee, ihme touhua taas.
Telia Prepaid tökkii pahasti
8
1669
Vastaukset
- Anonyymi
Jo kaksi päivää peräkkäin samaa settiä, vaihdoin liittymääkin ja laitetta, ei auta.
Sontaa myivät. - Anonyymi
se onkin tarkotettu vain torrentteja varten.
- Anonyymi
Telia ex Sonera Telia on kakki liittymä!!!
- Anonyymi
Koita kestää prepaidin kestoaika ja seuraavaksi paremman firman prepaid.
Olen itse vuorotellut DNA:n ja Saunalahden välillä.
Eräät striimit aikansa pätkivät ja nyt kokeeksi 200 Mbit/s. Ei tainnut muuttua.
Seuraavaksi kai 50 Mbit/s jos tarjous 19,90€ on voimassa.
Alaolevassa väittää voimassaolon päättyvän 12.7.2020.
https://www.r-kioski.fi/tuotteet/prepaid-liittymat/prepaid-tarjoukset/
Vaihtoehtona DNA 0 19,80€ tai Telian 5,90€ 16,90€- Anonyymi
> Vaihtoehtona DNA 0 19,80€ tai Telian 5,90€ 16,90€
R-kioskilla Telia-vaihtoehtona aloituspaketti 17,90€ ja kuukausilataukset 16,90€
- Anonyymi
Miksi prepaid-liittymästä katoaa saldo vaikka laitetta ei käytä, vanha pappapuhelin, automaattinen aika verkosta poistettu käytöstä.
Ei käytä mitään palveluita, laitteella ei ole soitettu eikä tekstattu.
Kolme kuukautta ja saldo on nolla.
Minne saldo katosi.
Kusettaako nyt joku kuluttajaa?- Anonyymi
Lisään:
Laite ei pääse nettiin, on 2G karvalakkipuhelin.
Mikään toiminto softassa taikka raudassa ei kuluta saldoa koska ei käytä mitään maksullisia palveluita.
Minne se saldo katoaa?
- Anonyymi
On pörssiyhtiöt-palstalla. Siis tämä palsta käsittelee yhtiötä pörssin näkökulmasta. Siis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204934
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741564Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561438Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041119Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064