hirveät oireet orgasmin jälkeen??

Anonyymi

moikka.

oon nyt jo kohta kolmisen vuotta kärsinyt kiusallisesta ja hyvin inhottavasta vaivasta. kokemusta on vain itsetyydytyksestä. joka kerta kun masturboin, pari seuraavaa päivää olen tosi huonovointinen. ruokahalu katoaa, paha olo, välillä jopa hirveitä huimauskohtauksia. harvemmin tulee myöskin hirveitä vatsakramppeja, jotka usein johtavat myös pahoinvointiin ja löysiin vessakäynteihin.

mistä voisi olla kyse? en ole kuullut että kellään muulla olisi samaa. gynellä en ole koskaan käynyt. perussairautena keliakia ja anemia, muuten olen terve.

miten helpottaa oloa ja mitä tehdä? olen aivan uupunut

3

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oisko hyvää pitää taukoa?

    • Se tuskin liittyy mitenkään masturboimiseen, vaan on pelkkää sattumaa.
      Sen sijaan voisit hoitaa tuon anemian pikaisesti kuntoon. Onko ferritiini arvot tutkittu?
      Raudan puute aiheuttaa huimausta ja monenlaisia oireita.

      Ps. Minulla on neitseelliselle partnerille paikka auki, jos alkaa masturboiminen kyllästyttää.

      • Mitkä ovat raudanpuutteen oireet?

        Raudanpuutteen oireet ovat moninaisia; raudanpuute on todellinen kameleontti oireiden aiheuttajana. Raudanpuutteen oireet ovat aina yksilöllisiä. Raudanpuute ja anemia voivat aiheuttaa esimerkiksi seuraavia oireita:

        Väsymys
        Sydämentykytys
        Hengästyminen
        Huimaus
        Painon lasku tai nousu
        Heikotus
        Kalpeus
        Jatkuvat päänsäryt
        Soivat korvat
        Hiustenlähtö ja hiusten oheneminen
        Heikkouden tunne
        Hermostuneisuus
        Jalkakivut
        Hengitysvaikeudet
        Yleiskunnon heikkeneminen
        Hajamielisyys
        Keskittymisongelmat
        Levottomuus
        Hengenahdistus
        Ihon ja huulten kuivuminen
        Kynsien lohkeilu
        Vaaleat ikenet
        Rintakipu
        Suun oireet, kuten palan tunne kurkussa, ientulehdus, vaalea, ohentunut limakalvo, hidastunut limakalvojen paraneminen, suun haavaumat, kielen nystyjen muutokset, kielikipu, nielemisvaikeudet tai suupielten haavaumat
        Alavireys
        Paniikkihäiriöt
        Nivel- ja lihaskivut, joska muistuttavat fibromyalgiaa
        Liikahikoilu ja ja hikoilupuuskat
        Lievä lämmön nousu tai voimakkaat ruumiinlämmön vaihtelut muutaman tunnin aikana
        Infertiliteetti naisella
        Voimakas lihasheikkous
        Ruokahaluttomuus
        Ahdistus
        Ihon tuntomuutokset/häiriöt
        Unihäiriöt
        Suolen toiminnan häiriöt ja ripuli
        Masennusoireet
        Sydämen rytmihäiriöt, jotka voivat olla vaikeita
        Sydämen vajaatoiminta
        Kipukynnyksen aleneminen ja voimakkaat kivut
        Turvotus

        Keliakia on yksi syy raudanpuutteelle, koska rauta ei silloin imeydy.. Tällöin voidaan joutua ottamaan suonensisäistä rautahoitoa, jotta arvot saadaan nostettua nopeammin optimaaliselle tasolle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe