Oliko taas se hullu koira irti kylillä

Anonyymi

Oli kuulemma taas jämti ollu tutkapanta kaulassa vanhalla kaivoksella ja säikyttänyt ihmisiä.

20

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      eikö ne viranomaiset osaa ladata aseita

      • Anonyymi

        Hirvikivääri äänenvaimentimella on hyvä peli


    • Anonyymi

      Koiraako pelkäätte, tulisipa teille metsän eläin vastaan..

    • Anonyymi

      Minä kuulin, ettei siellä mitään koiraa ollut irrallaan. Kuulopuheita.

      • Anonyymi

        Kuulopuheet näkyivät liikkuvan.


    • Anonyymi

      "Minä kuulin" sanoja on koiran omistaja.
      En näe, en kuule, enkä ainakaan välitä.
      Näin ollen, viranomaiset hakekaa koira pois.
      Syy:Omistaja kykenemätön huolehtimaan lemmikistään.

      • Anonyymi

        Kykenemätön tosiaan, ei koiria saisi olla ainakaan.


    • Anonyymi

      Lapsemme oli ollut tuossa tilanteessa ja tajusin vasta jälkikäteen tilanteen vakavuuden, kun lapsi menetti yöunet ja puhui asiasta jatkuvasti.
      Lapset/ nuoret puhuvat kylillä paljon näistä ns. 'Tappaja koirista' ja pelkäävät kohtaavansa ne.

      Koirien tuhojen listahan on pitkä, eikä omistajakaan taida tietää kaikkea.

      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä asian vakavuudesta kun koira meinasi purra pyöräillessä jalasta, olisi käynyt erittäin huonosti jos olisi siinä vauhdissa kaatunut enkä olisi täällä kirjoittamassa. Olen kova eläinystävä siksi kirjoitan sattuneesta, että koirat saa hyvän kodin tulevaisuudessa ja niistä pidetään huolta!


    • Anonyymi

      Ihmiselle voi tulla tuollaisesta traumaperäinen tressireaktio, joka voi vaivata pitkään.

    • Anonyymi

      mistee ne nämä koerat on lähtösin

      • Anonyymi

        Luojan luomia lieneevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luojan luomia lieneevät.

        eekäkö sitä että mistee ne nämä koerat aena karkovvaat


    • Anonyymi

      Ei saa kertoa.
      Okun Rhy suuttuu.

      • Anonyymi

        nii mutta jos vuan mulle kertosit, en kerro kellekkään.


    • Anonyymi

      Miksi kukaan ei ole huolissaan irto kissoista? Nekin raapii jos ne haluaa. Ne kusee terassit ja lastenvaunut, tappelee ja repii.

      • Anonyymi

        Saako kissa ulkoilla omistajan kanssa, ei kenenkään pihassa tai rapun pielillä?(eikä irti) Lasketaanko kissa joka ulkoilee näin, irtokissaksi? Eräs vähältä piti episodi opetti ihan pelkäämään. Käytännössä täällähän kulkee irtiolevia koiria. Eikös niidenkin käyttäytymisen pitäisi olla omistajan vastuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako kissa ulkoilla omistajan kanssa, ei kenenkään pihassa tai rapun pielillä?(eikä irti) Lasketaanko kissa joka ulkoilee näin, irtokissaksi? Eräs vähältä piti episodi opetti ihan pelkäämään. Käytännössä täällähän kulkee irtiolevia koiria. Eikös niidenkin käyttäytymisen pitäisi olla omistajan vastuulla.

        Olen irtokissat loukuttanut ja upottanut järveen eikä ole kuulunut yhtään valitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen irtokissat loukuttanut ja upottanut järveen eikä ole kuulunut yhtään valitusta.

        Voitko ottaa muutaman koirankin viimeiselle matkalle ja paljo maksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen irtokissat loukuttanut ja upottanut järveen eikä ole kuulunut yhtään valitusta.

        Jaa. Mitäpä teet jos tapaat kissan valjaissa omistajansa taluttamana ja peräänkatsomana? Irti päästetty kissa on toimitettava nimittäin sekin lain mukaan löytöeläimistä vastaavalle taholle, joka hoitaa ja pitää sitä säädetyn ajan, ennenkuin kissa lopetetaan, tai myydään tms. Ihan lemmikin turvallisuuden takia kysyn, onko kissa turvassa valjaskissana. Vai onko omistajallakin odotettavissa "vaikeuksia" siinä yhteydessä kun kissan kanssa ulkoilee.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4020
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3872
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3794
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2518
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      74
      2380
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2017
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      2000
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1839
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1529
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe