Ja sitten ihmetellään kun asiakaspalvelijalla on naama mytryllä eikä ole ystävällinen. Aivan, mistäköhän se johtuisi? Palvelu tilanteet lähtevät täysin asiakkaasta itsestään. Jos asiakas on valmiiksi ilkeä ja asenne on perseestä niin kuvittelitteko te asiakaspalvelijan olevan jotenkin kiva? Turha mussuttaa jos itse aloitatte perseilyn itse.
Asiakkaat eivät osaa käyttäytyä.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Väärällä alalla töissä jos palveluammatissa asenne on tuollainen.
- Anonyymi
Kyse ei ole asenteesta vaan siitä miten asiat on.
- Anonyymi
Asiakas on aina väärässä. Kuvittelee tietävänsä tuotteesta enemmän kuin sitä myyvä koulutettu ammattilainen.
- Anonyymi
Ooks minimanis töis??
- Anonyymi
Sillä ei ole mitään väliä missä olen töissä. Puhuin täyttä asiaa mielestäni. Jos tuosta ottaa nokkiinsa niin kannattaa tilata kotia kauppa tuotteet.
- Anonyymi
Tämä on niin totta! 🙄 Itse myös aspana.
- Anonyymi
Myyjänkin käytös näkyy kyllä kameroista. Jos ei asiakaspalvelu kiinnosta, niin ehkä alkaa sitten kiinnostamaan kun ollut riittävän kauan työttömänä.
- Anonyymi
Juuri näin..Josei hymy pysy naamalla on aikavaihtaa alaa..Seinäjoella liikaa näitä kurttunaamoja. Vaihtakaa alaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904756
- 293394
- 2013192
- 513037
- 242965
Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez3212826Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl442717Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2352508Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v252286- 532276