Pimitetään se totuus että Norjassa myös edellisenä päivänä kolme henkeä puukotettiin hengiltä ! Bussin kuljettaja ja kaksi naismatkustajaa. Tekijä Sudanilainen joka ei saanut turvapaikkaa .
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ehkä tämä onkin sellaista uutta politiikkaa että lähi-idän sodat saadaan loppumaan kun levitetään terrori ja väkivalta tasaisesti kaikkialle maailmaan jotta se ei keskity pelkästään sinne ikuisen sodan alueelle. ?
- Anonyymi
Oli näköjään YLE.n edes jälkimmäiset puukkohipat Norjan kerrottava. Missä kuoli " vain " yksi nainen. kaksi jäi kitumaan ? edellispäivän saldo kuitenkin 3 puukon iskemää, joista ainakin 2 naista ja bussinkuljettaja kuolivat .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli näköjään YLE.n edes jälkimmäiset puukkohipat Norjan kerrottava. Missä kuoli " vain " yksi nainen. kaksi jäi kitumaan ? edellispäivän saldo kuitenkin 3 puukon iskemää, joista ainakin 2 naista ja bussinkuljettaja kuolivat .
Ylehän ei ole valemedia. EIHÄN?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylehän ei ole valemedia. EIHÄN?
Niinpä, Yle on roskamedia.
- Anonyymi
Punavihreät ovat estäneet niiden vangitsemisen ja päästäneet selvät murhaajat kaduille etsimään uhreja.
Kotimaistenkin rikosten mittakaava on sellainen, että kaikkien tai edes merkittävän osan uutisointi on käytännössä mahdotonta, niin nytkö sekin on pimittämistä, että ulkomailla tapahtuvai rikoksia ei uutisoida järjestään?
Mikäli tämä uutinen on sinusta merkittävä, niin hienoa, että sen olet jostakin nähnyt ja saanut tarvitsemasi tiedon.- Anonyymi
Lähde?
- Anonyymi
(s)Yleltä jäi taas kuin ihmeen kaupalla kertomatta että puukottaja on afrikkalainen..
HÄVETKÄÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20955Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl504821- 48776
- 45702
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE180589Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59558Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550