Menikö kaikki hyvin tilauksesi kanssa?
Adidas Ag Näyttäisi olevan GmbH eli saksalainen osakeyhtiö. Adidas.fi:n tuntee myös suomalainen sivusto ytj.fi nimellä adidas Suomi Oy.
2019 adidas Suomi Oy, 3, Kiinteistö Oy Helsingin, Itämerentalo, Tammasaarenlaituri, Helsinki, 00180, FinlandCross Training is a registered trademark of Cross Training, Inc. in the U.S. and/or other countries.
adidas.fi/reebok.fi - oletko tilannut tästä verkkokaupasta?
Anonyymi
2
581
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tilannut Adidakselta. Viimeksi vähän aikaa sitten, kun mainostivat täällä suoli24:ssä jotain -25% alennuskampanjaa. Taisi mennä n. viikon päivät tilausvahvistuksesta, ennenkuin paketti lähti kuljetukseen. Laittoivat siitä sähköpostiakin jossa pahoittelivat, että on vähän kiirettä pitänyt siellä päässä. Ilmeisesti muutama muukin keksinyt tilata samaan aikaan. Mutta eipä minulla niin kiire ollut niitä saada.
Paketti tulee Saksasta. Toimitus DHL/Posti.- Anonyymi
Hei,
Kiitos tiedosta, kuulostaa hyvältä.
-ap-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068902Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743348- 191830
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930