Itse olen 19v mies ja olen ihan kivan näköinen ja usein tulee harrastettua seksiä ekoilla treffeillä. En pidä kortsui mukana, koska en halua vaikuttaa kreepiltä. Yleensä mennää vaa paljaalla. Eihän Suomessa noita sairauksia kauheasti ole?
Onko OK harrastaa suojaamatonta seksiä ekoilla treffeillä?
6
505
Vastaukset
- Anonyymi
ei ole ok koskaan harrastaa suojaamatonta seksiä paitsi jos on lastenteko kyseessä
- Anonyymi
Ei ole ok, mutta yleistä. Minä nain vaimoani paljaalla kaksi tuntia ensi tapaamisen jälkeen. Paljaalla sitä muutkin treffikumppanit ovat naineet ja jos ei ensitreffeillä niin ei ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ok, mutta yleistä. Minä nain vaimoani paljaalla kaksi tuntia ensi tapaamisen jälkeen. Paljaalla sitä muutkin treffikumppanit ovat naineet ja jos ei ensitreffeillä niin ei ollenkaan.
Meillä viikko sitten mökillä myös vieras pani vaimoani paljaalla ja ihan hyvältä se näytti, ehkä otamme uusiksi tuon piakkoin.
- Anonyymi
Onks se sit hienoo saaha tippuri , kuppa, aids , ja mitä näitä onkaa ,sain vaa tippurin kyl siinäkin oli ihan riittämiin kestämistä .
- Anonyymi
Mäkin oon ihan komee omasta mielestäni
- Anonyymi
Kiva saada klamydia, herpes, hepatiitti B tai C, mycoplasma jne. Satiaisia ei taida enää esiintyä koska porukka oa ajellut karvansa missä satiaiset viihtyvät.
Tässä hinnastoa jos ja kun epäilet tautia ja haluat mennä testeeihin, ei ole ihan halpaa:
https://ihosairaala.fi/sukupuolitaudit/?gclid=EAIaIQobChMIz7SLjpzo6gIVhqkYCh1M5wAxEAAYASAAEgLWWPD_BwE
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636