Onko tuomiopäivä se kun synnytään tänne maan päälle?

Anonyymi

Ansioidemme mukaisiin olosuhteisiin.

38

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      uskomuksien seurassa olevat elää maailmassa josta tiedot puuttuvat.

      • Anonyymi

        Etpä saanut kirjoitetuksi mikä on totuus. Anna tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä saanut kirjoitetuksi mikä on totuus. Anna tulla.

        En minä mutta jos Kaikkivaltias Jeesus antaa tietoa niin...
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        Tuon ymmärtäneille tiedoksi myös se, että luopumalla Jumalasta, luopuu myös HEISTÄ jotka kuuluvat raamatullisesti Pyhään Yhteyteen.
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
        Siis ero Jumalasta erottaa myös Kristillisten Jeesuksen kristillisille suomasta syntien sovituksista sillä Kaikkivaltias Jeesus ei rikoksia sovittanut:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        Joten, oppien mukaan kristittyjen syntejä/laittomuuksia ei ole sovitettu joten kannattee monien miettiä kenen "lapsia" ovat uskomalla....
        1 Johanneksen kirje 3:4-10
        "Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta."
        -
        Niin että....
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        (((viitaten mm alla olevaan Apostolien teot:13:6 tekstiin:)))
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


    • Anonyymi

      Miksi koku syntyy onnelliseen rakastavaan perheeseen vauraaseen yhteiskuntaan eläen terveenä koko elämänsä ja taas toinen sodan, kuoleman, tautien ja nälän keskelle?

      • Anonyymi

        Kuvitteletko täyttäneesi oman mittasi ? Paljonhan olet elänyt rikasta elämää, mutta jotain vielä puuttuu. Eikö niin. Henkilökohtaisella aspektilla kenties.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko täyttäneesi oman mittasi ? Paljonhan olet elänyt rikasta elämää, mutta jotain vielä puuttuu. Eikö niin. Henkilökohtaisella aspektilla kenties.

        Kirjoitat viisaasti mutta et osannut vastata kysymykseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat viisaasti mutta et osannut vastata kysymykseeni.

        Eipä tuo nyt erikoista viisautta osoita, jos on saanut tungettua yhden sivistyssanan kommenttiisa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo nyt erikoista viisautta osoita, jos on saanut tungettua yhden sivistyssanan kommenttiisa.

        Minä osaan vastata , kehitysmaalaiset ovat kehitysvammaisia ja heitä tarvitsee auttaa aina.
        Ihmiset ovat vanhempiensa summa ja perinnölliset ominaisuudet määräävät millainen ihminen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä osaan vastata , kehitysmaalaiset ovat kehitysvammaisia ja heitä tarvitsee auttaa aina.
        Ihmiset ovat vanhempiensa summa ja perinnölliset ominaisuudet määräävät millainen ihminen on.

        Lisään vielä, että kaikki kehittyy suuntaan jos toiseen.


      • Anonyymi

        Jos uudesti syntyy kristitytsi niin saa maistaa edellisen elämänsä laittomuudestako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä osaan vastata , kehitysmaalaiset ovat kehitysvammaisia ja heitä tarvitsee auttaa aina.
        Ihmiset ovat vanhempiensa summa ja perinnölliset ominaisuudet määräävät millainen ihminen on.

        Entäs elämänolosuhteet, vanhemmat, maa jossa asuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo nyt erikoista viisautta osoita, jos on saanut tungettua yhden sivistyssanan kommenttiisa.

        Niin ja vastaa kysymykseen kysymyksillä. Aika tyhmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs elämänolosuhteet, vanhemmat, maa jossa asuu?

        Sanotaan niin että minä en kamelikuskien maassa selviäisi, mutta kamelikuskit ei selviä havumetsissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs elämänolosuhteet, vanhemmat, maa jossa asuu?

        Helppoa on syntyä retardin perheeseen öljyä täynnä olevassa maassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko täyttäneesi oman mittasi ? Paljonhan olet elänyt rikasta elämää, mutta jotain vielä puuttuu. Eikö niin. Henkilökohtaisella aspektilla kenties.

        kristityt kyllä tuntisivat herransa laittomuuden historiaan mutta se uskontunnustuksen kaltaisuus ei anna ja salli:

        (uskontunnustuksen antaneiden järjettömyydestä)
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'

        syntisyydestä (synti=rikos)
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        (Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopuminen)
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        (Saatanan ja Barjeesuksen orjaksi)
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        (Synti=Rikos)
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        Jeesus ei rikoksia sovittanut ja synti on sama kuin Lain vastainen rikos: 1 Johanneksen kirje 3:4-10

        Tästä selviää uskontunnustuksenkin kautta totuus....
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        Joten syntien/rikoksien sovitus jäi saamatta niin kuin Pyhän Hengen tuki:
        Kaikkivaltiaan Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

        Kaikkivaltiaan Jeesuksen raamatussa olevia tekstejä pitää ymmärtää ennenkuin eksyttää toisia saman kaltaisuuden "ikuiseen tulee."


    • Anonyymi
    • Viimeinen tuomio on tuomio rakkauteen. Jumala on rakkaus. Lue tuhlaajapoika kertomus
      Rakkautta ei ansaita sinä olet Jumalalle rakas ilman yrittämistä

      • Anonyymi

        Tarkoitatko jumalalla persoonallista vanhaa miestä, joka meitä kyttää taivaasta, paiskaa helvettiin ihmisiä ja on aina ollut olemassa?? Ja joka vaatii itseään palveltavan eikä saa pitää muita jumalia?? En minä ainakaan halua sellaisen jumalan rakkautta joka on tuhonnut lukemattomien ihmisten elämän.
        JUmala on aivan erillainen kuin luuletkaan. Se ei ole sellainen kuin uskonto opettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko jumalalla persoonallista vanhaa miestä, joka meitä kyttää taivaasta, paiskaa helvettiin ihmisiä ja on aina ollut olemassa?? Ja joka vaatii itseään palveltavan eikä saa pitää muita jumalia?? En minä ainakaan halua sellaisen jumalan rakkautta joka on tuhonnut lukemattomien ihmisten elämän.
        JUmala on aivan erillainen kuin luuletkaan. Se ei ole sellainen kuin uskonto opettaa.

        Tuskinpa ainakaan sellainen, kuin "uskovaisten jumala." Kukaan ei kuitenkaan tiedä siitä asiasta mitään , kaikki ovat uskomuksia ja arvailuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa ainakaan sellainen, kuin "uskovaisten jumala." Kukaan ei kuitenkaan tiedä siitä asiasta mitään , kaikki ovat uskomuksia ja arvailuja.

        Niinpä, viisasta vastaust ei enkelipallokaan tiedä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, viisasta vastaust ei enkelipallokaan tiedä.

        Kaiken lähtökohta on kysyminen, vanhanaikaisesti sanottuna "anokaa niin teille annetaan"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko jumalalla persoonallista vanhaa miestä, joka meitä kyttää taivaasta, paiskaa helvettiin ihmisiä ja on aina ollut olemassa?? Ja joka vaatii itseään palveltavan eikä saa pitää muita jumalia?? En minä ainakaan halua sellaisen jumalan rakkautta joka on tuhonnut lukemattomien ihmisten elämän.
        JUmala on aivan erillainen kuin luuletkaan. Se ei ole sellainen kuin uskonto opettaa.

        En pysty raamatun tekstejä muuttamaan, saatan pystyä kyseenalaistamaan sinun käsityksesi. Opettajien ansiota on tehdä kaikenkattavasta rakkaudesta jotenkin persoonallinen.


      • Anonyymi
        enkelipallo kirjoitti:

        En pysty raamatun tekstejä muuttamaan, saatan pystyä kyseenalaistamaan sinun käsityksesi. Opettajien ansiota on tehdä kaikenkattavasta rakkaudesta jotenkin persoonallinen.

        Elä kiemurtele onko jumala vanha kääkkä äijänkäppytä pilven reunalls. Lue kysymykseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä kiemurtele onko jumala vanha kääkkä äijänkäppytä pilven reunalls. Lue kysymykseni.

        Siis äijänkäppyrä pilven reunalla.


      • Anonyymi

        tarkoitatko kuoleman tuomiota?
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        (((viitaten yllä olevaan ja oleviin Apostolien teot:13:6 tekstiin:)))
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarkoitatko kuoleman tuomiota?
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        (((viitaten yllä olevaan ja oleviin Apostolien teot:13:6 tekstiin:)))
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Tarrkoitin sitä mitä uskonto opettaa tuomiopäivästä että jospa se onkin väärä opetus ja tuomiopäivä onkin se kun sielu lihaantuu taas maan pinnalle. Ansioidensa mukaisiin olosuhteisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elä kiemurtele onko jumala vanha kääkkä äijänkäppytä pilven reunalls. Lue kysymykseni.

        Kuten sanoin En pysty muuttamaan sinun ajatuksiasi. Olen kiemurtelija jonka olet todennut aiemminkin joten en ole pystynyt sinun ajatuksiasi muuttamaan.
        En pysty sinun ajatuksiasi muuttamaan.
        Jumala on rakkaus.


      • Anonyymi
        enkelipallo kirjoitti:

        Kuten sanoin En pysty muuttamaan sinun ajatuksiasi. Olen kiemurtelija jonka olet todennut aiemminkin joten en ole pystynyt sinun ajatuksiasi muuttamaan.
        En pysty sinun ajatuksiasi muuttamaan.
        Jumala on rakkaus.

        Ei minulle riitä jumalasta kuvaus etyä jumala on rakkaus. Onko jumala olento joka ajattelee puhuu , on aina ollut olemassa, ihmisen näköinen persoona jossain taivaassa? Ette kai te nyt tyhjään usko ja sitä palvele? MIksi jumala ei mäyttäydy, laskeudu taivaasta ja puhu ihmiskunnalle?


      • enkelipallo
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulle riitä jumalasta kuvaus etyä jumala on rakkaus. Onko jumala olento joka ajattelee puhuu , on aina ollut olemassa, ihmisen näköinen persoona jossain taivaassa? Ette kai te nyt tyhjään usko ja sitä palvele? MIksi jumala ei mäyttäydy, laskeudu taivaasta ja puhu ihmiskunnalle?

        Ei rakkaus ole tyhjä.
        tunnustele kehoasi rakastellessasi, siitä edelleen rakkaus saa aikaan esim. pyramiidin rakentamisen jne... jälkeläiset eli koko ihmiskunnan
        Rakaus saa aikaan kaiken, Hitler rakasti näkemystään täydellisestä rodusta joka valtaa koko maailman jne..
        Miten vielä pitäisi näkyä enemmän?


      • Anonyymi
        enkelipallo kirjoitti:

        Ei rakkaus ole tyhjä.
        tunnustele kehoasi rakastellessasi, siitä edelleen rakkaus saa aikaan esim. pyramiidin rakentamisen jne... jälkeläiset eli koko ihmiskunnan
        Rakaus saa aikaan kaiken, Hitler rakasti näkemystään täydellisestä rodusta joka valtaa koko maailman jne..
        Miten vielä pitäisi näkyä enemmän?

        Kyllä rakkaus on hyvä asia mutta mielikuvitusoleto jumala on siitä kaukana kun se paiskaa kiltit ateistit helvettiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rakkaus on hyvä asia mutta mielikuvitusoleto jumala on siitä kaukana kun se paiskaa kiltit ateistit helvettiin.

        mielikuvitusolento jumala ei ole rakkaus, hyvä huomio


      • Anonyymi
        enkelipallo kirjoitti:

        Kaiken lähtökohta on kysyminen, vanhanaikaisesti sanottuna "anokaa niin teille annetaan"

        Ei tuo ole uskontunnusta antaneille kelvannut laittomuuden herroja palvelevina:

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        (Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopuminen)
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        (Saatanan ja Barjeesuksen orjaksi)
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        (Synti=Rikos)
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        Jeesus ei rikoksia sovittanut ja synti on sama kuin Lain vastainen rikos: 1 Johanneksen kirje 3:4-10

        Joten syntien/rikoksien sovitus jäi saamatta niin kuin Pyhän Hengen tuki:Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Luopumalla HEISTÄ yhdestä; luopuu samalla HEISTÄ.
        Ja ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!


    • Anonyymi

      Tuomio päivä on se, kun sinulle annetaan tuomio tekojesi ja sanojesi perusteella. Se on vasta edessä.

      • Anonyymi

        Niin että ihminen joka ei ole tehnyt koko elämänsä aikana mitään pahaa niin voidaan tuomita siitä että ei uskonut jumalaan ja jeesukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että ihminen joka ei ole tehnyt koko elämänsä aikana mitään pahaa niin voidaan tuomita siitä että ei uskonut jumalaan ja jeesukseen?

        Fundisten hihhuloinnin voi toki jättää omaan arvottomuuteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fundisten hihhuloinnin voi toki jättää omaan arvottomuuteensa.

        Uskonnot ovat julmaa aivopesua. Mitään älykästä vastausta heiltä ei saa, vain papukaijamaista raamatunlauseiden toistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonnot ovat julmaa aivopesua. Mitään älykästä vastausta heiltä ei saa, vain papukaijamaista raamatunlauseiden toistoa.

        Se on juurikin niin!


    • Anonyymi

      Onko tuomiopäivä se kun synnytään tänne maan päälle?

      On TOTTA !

      Tää on yksi paska ihmiskunta mutta planeetta on kaunis(hieman epävakaa).
      Ihminen on ahne,todella ahne paskiainen.Mulle kaikki,ei muille.
      Miten voisimmekaan tehdä paremmaksi,kun saastaiset ei sotisi.
      Miten sodan rahoilla saisimme ruokaa kaikille,ettei kukaan näkisi nälkää?
      Mutta suurin on myös tulevat rikolliset ihmiset,he ovat vain ahneuden perässä.
      Maa muistuttaa helvettiä,ihminen tappaa ihmistä vaikka auttaa pitäisi.
      Kaikkia kiinnostaa ahneus,raha,rikkaus ja valta..
      Harvoja kiinnostaa Rakkaus ja rauha ja hyvyys toista kohtaan.
      Ihminen on tyhmä..!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe