On paljon pareja joilta jomman kumman puolesta seksi on loppunut vaikka toisella olisi haluja vielä jäljellä.
Olisi hienoa jos olisi paikka missä kokoontua ja keskustella ja jopa harrastaa seksiä.
Olisi kiva auttaa seksittömyydestä kärsiviä kanssa ihmisiä saaden itsekkin seksiä elämään.
Mitä mieltä olette?
Palvelu pareille!
Anonyymi
3
88
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy kyllä
- Anonyymi
Kyllähän noita paikkoja löytyy paljonkin.
- Anonyymi
Ikääntyminen ja sairaudet ei liity prostituutioon. Jos ihmisellä on sairaus niin ....
Ap. taitaa puhua siitä ettei ole koskaan ollut naisen kanssa eikä kukaan ole jutellut hänen kanssaan mistään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065