Oletteko joutuneet strippaamaan?

Anonyymi

Minua on kovasti alkanut kiehtoa strippaaminen, vaikka olen nähnyt vain yhden strippiesityksen elämässäni Tallinnassa. Huomasin kiihottuvani kovasti seuratessani esitystä. Kiihottuvani siinä mielessä, että ajatuksissani minä olin siinä lavalla valospottien loisteessa vähentämässä vaatteita katselijalauman edessä.

Ajatus oli kovin kiihottavaa. Kotona olen yksin ollessani riisuuntunut viettelevästi peilin edessä, mutta siihen asia on sitten jäänytkin.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä olis 24 -vuotias mies jolle voisit stripata

    • Anonyymi

      Vedonlyönnin seurauksena olen joutunut strippaamaan kolmen miehen edessä. Yritin lopettaa ylläni rintsikat ja pikkarit. Ei auttanut kaikki oli riisuttava ja musiikin tahdissa piti pyöriä ukkojen kuolatessa iät ja ajat. Kiihottiko, kyllä. Olin ihan kosteana ja nännit pystyssä. Huomasivat kyllä.

      • Anonyymi

        Susta ei olekkaan hetkeen kuulunut B-Jorma !


    • Anonyymi

      Työttömyys iski ja sain tilapäistöitä yhden puoli tutun kautta kioskiin myyjäksi tuurailemaan. Samalla yrittäjällä oli myös pari muuta yritystä omistuksessaan ja niistä yksi vielä silloin kovin suosiossa ollut seksifilmien vuokraamo ja myyntiliike, mukana vähäinen määrä myös alan välineitä ja vaatteiita. Niimpä jouduin tuuraamaan myös ko. liikkeen myyjänä ensin harvakseltaan, sitten useammin.
      No minut tunnetaan aika räväkkänä mimminä, eikä tuo nyt ollut vaikeaa. Myyntityö kuin myyntityö. Liikkeessä pyöri myös stripparitoiminta. Vierailevia riisuuntujia tuli vaihtuen viikoittain ja esitys oli asiakkaille takatiloissa pienehkössä huoneesa, jossa pieni sohva ja valaistu pieni koroke, jossa tuoli ja mikä hassuinta seinällä puolapuut. Myyjänä hoidin rahastuuksen siltäkin osin.

      Kerran sitten kävi niin, että uutta esiintyjää oli mainostettu ja asiakkaita tuli, mutta ei stripparia. Omistaja soitteli ja setvi asiaa, mutta tanssijaaa ei järjestynyt siihen pulaan.

      Sitten hän kysyi minulta kävisikö millään niin, että auttaisin pulasta ja strippaisin sen aikaa kun paikalle saadaan uusi tanssija. Ohhoh pääsi minulta ja ensin kieltäydyin, mutta omistaja aneli, väkeä odotteli ja omistaja lupasi tuplapalkan ja jotenkin asia alkoi kiehtoa.
      Lopulta suostuin, enhän nyt ole niin kovin arkakaan. Sain myymälästä valita sopivan korsetin, verkkosukat ja sukkanauhaliivin ja pian olin lavalla ensimmäisen asiakkaan edessä pyörimässä. Tilanne oli jännä ja kiihottavakin. Tiesin, että kun vaatteet oli riisuttu vähitellen oli esitystä vielä jatkettava ja kaikki paikat näytettävä kunnolla. Asiakkaille oli varattu käsipyyhkeitä ja osa kaivoikin reilusti kalunsa esiin vetäen käteen minua katsellessaan.

      Jouduin esiintymään koko päivän ja sen jälkeenkin strippailuni jatkui tuurausluonteisesti silloin tällöin. Puolapuillekin keksin käyttöä. Muutaman kerran sattui esitystäni katsomaan tuttu henkilö. Heidän hämmennyksensä oli ehkä suurempi kuin minun. Heillä kyllä käteenvedot jäivät sillä kertaa. Minä pidin kyllä huolen, että he muuten saivat nauttia koko rahan edestä. Omistaja pyysi minua vakituiseksi esiintyjäksi ja olisin kiertänyt eri paikkakunnilla alan liikkeissä riisuuntumassa, mutta tähän en ruvennut.

      • Anonyymi

        Te sonnit sitä tsiigaatte ja maksatte vielä.


      • Anonyymi

        Ymmärrettävä mielipide vastenmieliseltä rumalta ämmältä 🤮


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tuohan on ihan ihailtava juttu. Pyrit työllistämään itsesi, etkä jäänyt sosiaalipummiksi ja sitten tuli tuo strippauksen tuuraaminen. Nostan hattua, autoit omistajaa hädässä ja rohkaisit mielesi. Ei tuossa ole mitään hävettävää. Se vaan on niin, että me miehet nautimme katsella kauniin naisen houkuttelevaa seksikkään viettelevää riisuuntumisesitystä. Tietysti esiintymispaikan luonnekin on ollut sellainen, että esitys jatkuu vielä kunnolla vaatteiden riisumisen jälkeen. Varmasti paikalle sattuneet tutut miehetkin ovat nauttineet esityksestäsi kunnolla.

      • Tuskinpa naiset välttämättä kiihottuvat siitä, että näyttäminen tapahtuu strippausetiketin mukaan, vaiheittain riisuen ja välillä takaisinkinpäin edeten. Ainakin eräässä kirjassa, jossa naiset kertoivat fantasioitaan, oleellista oli, että näytti vittuaan aivan avatenkin ja masturboiden yleisön edessä.

        Se juuri täyttää naisen perintögeeneistä ja hormonitoiminnasta johtuvan tarpeen, olla suunnattomasti ihailtu. Vitun näyttäminen yleisön edessä on muuten yksi tavallisimmista naisten fantasioista. Kaunista, kiihottavaa! 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

        Tuskinpa naiset välttämättä kiihottuvat siitä, että näyttäminen tapahtuu strippausetiketin mukaan, vaiheittain riisuen ja välillä takaisinkinpäin edeten. Ainakin eräässä kirjassa, jossa naiset kertoivat fantasioitaan, oleellista oli, että näytti vittuaan aivan avatenkin ja masturboiden yleisön edessä.

        Se juuri täyttää naisen perintögeeneistä ja hormonitoiminnasta johtuvan tarpeen, olla suunnattomasti ihailtu. Vitun näyttäminen yleisön edessä on muuten yksi tavallisimmista naisten fantasioista. Kaunista, kiihottavaa! 🌹👀

        Kyllä se koko strippaus on äärimmäisen kiihottava asia, eikä pelkkä loppuvaihe. Nimenomaan se, että paljastaessaan vähin erin itseään ja tietävänsä lopulta joutuvansa esiintymään täysin alasti on äärimmäisen kiihottavaa. Tietysti loppuvaihe ja kuten sen ilmaiset "vitun esitteleminen"on se kliimaksi vaihe.


      • Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

        Tuskinpa naiset välttämättä kiihottuvat siitä, että näyttäminen tapahtuu strippausetiketin mukaan, vaiheittain riisuen ja välillä takaisinkinpäin edeten. Ainakin eräässä kirjassa, jossa naiset kertoivat fantasioitaan, oleellista oli, että näytti vittuaan aivan avatenkin ja masturboiden yleisön edessä.

        Se juuri täyttää naisen perintögeeneistä ja hormonitoiminnasta johtuvan tarpeen, olla suunnattomasti ihailtu. Vitun näyttäminen yleisön edessä on muuten yksi tavallisimmista naisten fantasioista. Kaunista, kiihottavaa! 🌹👀

        Olen ihan eri mieltä. Kyllä valmistelu ja itse esitys vaatteiden vähentyessä yksi kerrallaan viipyillen, hitaasti on se kaikkein eroottisin vaihe naisen kannalta, tietysti kokoajan tietäen lopputuloksen, olla alastomana katselijoiden julkeasti tuijottaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan eri mieltä. Kyllä valmistelu ja itse esitys vaatteiden vähentyessä yksi kerrallaan viipyillen, hitaasti on se kaikkein eroottisin vaihe naisen kannalta, tietysti kokoajan tietäen lopputuloksen, olla alastomana katselijoiden julkeasti tuijottaessa.

        Olisi kiva kun olisi paikkoja, jossa voisi stripata vaikka kasvot peitettyinä. Se olisi tosi kiihottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva kun olisi paikkoja, jossa voisi stripata vaikka kasvot peitettyinä. Se olisi tosi kiihottavaa.

        Asuin aikoinaan Italiassa ja siellä oli oikein TV-ohjelma, jossa naiset, yleensä rouvat strippasivat kasvot peitettyinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuin aikoinaan Italiassa ja siellä oli oikein TV-ohjelma, jossa naiset, yleensä rouvat strippasivat kasvot peitettyinä.

        On miellyttävää nähdä naisen sukupuolielimet, mieluummin auki ja naisen onanoidessa, mutta samalla kasvojen täytyy näkyä.


    • Mää kysyin sitä varmuulen vuoks tyttökyöpeliltä, vaik arvasinkin vastauksen. Se sano, et sillon vaan lakana, ja jos sen riisuu, ei oo mitään jälellä. Niet se on jättäny rippaamisen alan ammattilaisille.

    • Anonyymi

      Minä olen joutunut/päässyt strippaamaan ravintola Kirjassa Helsingissä. Paikassa oli aikanaan joskus iltoja kun yleisön joukosta oli mahdollisuus mennä strippaamaan ja minä rohkaisin mieleni ja esiinnyin. Paikka oli täynnä porukkaa ja pienellä lavalla piti riisua ihan yleisön keskellä metrin päässä lähimmistä. Olihan paikassa ainakin kerran strippauksen sm- kisatkin.

      Voin sanoa että tilanne oli kokonaisvaltaisesti kiihottava. Olin ihan kuumana jo katsoessani paria edellistä esitystä, joista ainakin ensimmäinen oli talon vakioesiintyjä.
      Siinä harkitessa uskaltautuuko ja mieskaverin yllyttäessä olin jo ihan räjähdyspisteessä jännityksestä ja kiihotuksesta, eikä itse esiintyminen sitä yhtään helpottanut. Kädet ja jalat tärisivät vielä pitkään esiintymisen jälkeenkin. Rintsikat ja pikkupöksyt katosivat myös jonnekin yleisön joukkoon.

      • Anonyymi

        Tuttu paikka, tuli Kirjassa pyörittyä. Oli hyviä strippareita ja kaikki näytettiin.


    • Anonyymi

      Olen stripannut Hampurissa swingers clubilla. Illan aihe oli strippaus ja riisuuntuvia naisia oli toistakymmentä.

      Kyllä oli kiihottava kokemus odottaa omaa vuoroa ja sitten vähentää vaatetusta katsojien edessä.

      • Anonyymi

        Riisuuduitko kokonaan? Millainen asustus sinulla oli? Saitko strippauksen jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riisuuduitko kokonaan? Millainen asustus sinulla oli? Saitko strippauksen jälkeen?

        Toki riisuuduin kokonaan, sehän oli illan teema. Asuni oli pieni silkkipaita, jonka alla avoliivit, sukkanauhaliivit, mustat ohuet sukat ja pienet punaiset pöksyt, joiden alla vielä toiset mustat aukkopöksyt. Niin ja mustat korkokengät. Kaikki piti riisua ja esiintyä alastomana lavalla valospoteissa tangon kanssa vielä noin viisi minuuttia. Oli aika kova jobi ajallisesti, vaikka olen tankotanssia harrastanutkin.

        Kyllä se ilta seksiin päättyi ja sain ihan riittävästi. Olin klubilla mieheni ja tuttavapariskunnan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki riisuuduin kokonaan, sehän oli illan teema. Asuni oli pieni silkkipaita, jonka alla avoliivit, sukkanauhaliivit, mustat ohuet sukat ja pienet punaiset pöksyt, joiden alla vielä toiset mustat aukkopöksyt. Niin ja mustat korkokengät. Kaikki piti riisua ja esiintyä alastomana lavalla valospoteissa tangon kanssa vielä noin viisi minuuttia. Oli aika kova jobi ajallisesti, vaikka olen tankotanssia harrastanutkin.

        Kyllä se ilta seksiin päättyi ja sain ihan riittävästi. Olin klubilla mieheni ja tuttavapariskunnan kanssa.

        Harmi ettei suomesta löydy vastaavia klubeja tai paikkoja, joissa nainen voisi stripata vaikka pieni naamio kasvoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi ettei suomesta löydy vastaavia klubeja tai paikkoja, joissa nainen voisi stripata vaikka pieni naamio kasvoilla.

        Tuossa olis ideaa. Kannatan.


    • Anonyymi

      Kai se strippausta oli kun ennen vanhaan tukkisavotoilla miehet näyttelivät pallejaan.

      • Anonyymi

        Pöhelö.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe