Persut haluavat 30-luvun saksan tyyliin sensuroida heihin kohdistuvan kriittisen kirjoittelun ja poistaa sananvapauden muilta kuin itseltään. Sairasta eikös?
Persut nettosensuurin kannalla
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Punavihreät ovat jo toteuttaneet tehokkaan ja kattavan sensuurin.
- Anonyymi
Linkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkki?
Ei ole linkkiä, kun se on sensuroitu kommareiden toimesta.
- Anonyymi
Nytkö iski punavihreillä uhriutumismoodi päälle. Kaikkien asioiden tunaroimismoodin päinpersettä oottekin jo esittäneet.
Nyt kun on pakko keksiä jotai, niin alatte kitistä, että PS kiusii, ja pitää pilkkanaan teitä.- Anonyymi
Persut ovat oikea koulukiusaajien porukka.
Suhtautuminen sananvapauteen on kyllä monella ristiriitaista. Sen sananvapauden pitäisi olla täydellistä, kun kyse on 'omista', mutta 'muiden' kohdalla ei sitten toimikaan sama. Kun käytännössä sananvapaudella on maassamme rajansa, sillä se ei kävele muiden vapauksien ja oikeuksien yli, niin silloin se pitää hyväksyä silloinkin, kun joutuu itse kantamaan vastuun omista sanomisistaan. Jos ei hyväksy, ei sitä oikein voi vaatia muidenkaan kohdalla noudatettavaksi, jos minkään tason rehellisyyttä haluaa ylläpitää.
- Anonyymi
Juuri näin, persut ovat niin ristiriitainen porukka että persut ovat itsekin ristiriidassa itsensä kanssa joka toinen päivä.
- Anonyymi
Jos olisi oikeasti sananvapaus, niin kyllä perussuomalaiset olisivat viimeisiä valittajia. Mutta nyt kun yritetään kieltää juuri perussuomalaisilta sananvapaus, mutta muilta ei.
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi oikeasti sananvapaus, niin kyllä perussuomalaiset olisivat viimeisiä valittajia. Mutta nyt kun yritetään kieltää juuri perussuomalaisilta sananvapaus, mutta muilta ei.
Pystytkö sinä ihan aidosti uskomaan tuon todeksi? Että muilta ei yritetä viedä sananvapautta, mutta perussuomalaisilta yritetään? Miten tämä sinun elämässäsi näyttäytyy, jos siihen kerran uskot? Millaisiin sanomisiin sinä itse olet saanut tuomioita, ja millaisia tuomioita? Oletko nähnyt aloitteita lainsäädäntöön mainitsemasi erityisen rajoituksen tuomiseksi?
Miten laajan sananvapauden sinä itse haluaisit, kaikille? Pitäisikö olla vastuuta ja seurauksia joistakin asioista, vai pitäisikö saada sanoa täysin rajoituksetta ja seurauksetta ihan mitä tahansa?- Anonyymi
Se on sitä kommareiden kaksoisstandardia. Aikoinaan sanoivat omaisuudesta.
"Mikä on sun on mun. Mikä on mun ei oo sun." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mikä on sun on mun. Mikä on mun ei oo sun."Persut on äärikommareita ja toimii juuri noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mikä on sun on mun. Mikä on mun ei oo sun."Tuohan on oikeistolaisten porvareiden tunnuslause!
- Anonyymi
Hyvä esimerkki kun poliisi kattelus valittaa ja tekee rikosilmoituksen epistolatekstin mukaisesta jumalanpalveluksesta lähimmäisenraKkaudeSta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242463
- 951546
- 1201314
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa271030Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa256883- 52882
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo21881MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209860- 34795