Mitä Jeesus opetti

Anonyymi

Jeesus opetti miten mennään taivasten valtakuntaan, joka on meissä ja meidän ympärillämme. Se ei ole mitään mikä odottaa meitä kuoleman jälkeen tai oppia siitä, että miten saamme taivaspaikan.

Kun Raamatusta muutetaan Agricolan sanaväärennös sanalle oikeudenmukainen, joka siellä nyt on sanana vanhurskas, niin selviää, että vain oikeudenmukaisten ihmisten on taivasten valtakunta, joka valtakunta on meissä ja meidän ympärillämme, ja he saavat syödä salattua mannaa (ihmeet) ja kivetkin palvelevat heitä.

Outoa, että tähän Jeesuksen ajatukseen on liitetty vainoaminen, joka ei tietenkään ole mikään oikeudenmukaisuuden edellytys, mutta voi hyvinkin olla sen seuraus. Pelotteluako - koska oikeudenmukainen- sana ei kelvannut edes Raamattuun?! Nyt lauseesta tulee sellainen, että vainoaminen painottaa tuota taivasten valtakuntaa, eikä oikeudenmukaisuus.

Matt.<<5 :10 Onnellisia ovat ne, joita oikeudenmukaisuuden tähden vainotaan, sillä HEIDÄN ON TAIVASTEN VALTAKUNTA<<

37

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko kristinusko oikeudenmukainen Jeesusta kohtaan, koska se teki hänen kuolemastaan, kun hänet tuomittiin Jumalan pilkasta - Jahven ja uhrikultin vastustamisesta - uskonnon kristinuskona uutena liittona VT:n Jahven kanssa?

• Anonyymi

Tehdäänpä googlegallup, että miten uskovaiset omasta mielestään menevät tähän taivasten valtakuntaan, joka on meissä ja meidän ympärillämme, joka edellyttää tuosta ahtaasta portista itsensä tunkemisen eli alhaisten tunteiden voittamista ja oikeudenmukaisuutta, sekä Matt.7 mukaan niiden Isän tahtomien tekojen tekemistä.

Ensimmäinen osuma on VIP-matka, VIP-kansalaisena jostakin Paavalin lupauksesta johtuen:

<<<Uskovina meillä on varausvahvistus. Raamatussa on kerrottu, että taivaan varauskirjassa on meidän nimemme. Varaus on kunnossa. VIP-booking toimii. Melkoinen helpotus: minulle on luvassa matka johonkin sellaiseen paikkaan, joka on vielä paljon hulppeampi, kuin se, mitä pystyn tai ymmärrän paperille piirtää, kun minua pyydetään piirtämään ”se oli taivas”-lauseen loppu.

Fil. 3:20 Mutta me olemme taivaan kansalaisia, ja taivaasta me odotamme pelastajaksi Herraa Jeesusta Kristusta.<<<

Lähde: netti

• Anonyymi

Myös hän on löytänyt vahvistuksen Jumalan valtakuntaan Paavalilta:

<< JUMALAN OMAT ovat VALTAKUNNANKRISTITTYJÄ. Evankeliumi tekee Jumalan lapsista kansojenlaajuisen perheen, jossa ei ole värieroja eikä rotuerottelua. Ahdashenkinen ihmisten karsinointi katoaa. Kuulumme Jumalan perheväkeen, ja meillä on sama isä ja lopullinen yhteinen isänmaa. Efesolaiskirje korostaa, että OLIMME ENNEN PAKANOITA »ilman Kristusta, -- vailla Israelin kansalaisoikeutta ja vieraat lupauksen liitoille, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa», mutta nyt meillä kaikilla on »pääsy yhdessä Hengessä Isän tykö» (Ef 2:12, 18)<<.

Tässä nyt on huomioitava sitten, että tässä ollaan Jahve-Jumalan omia, ei Jeesuksen puhuman taivasten valtakunnan Isän. Uuden Raamatun käännöksen mukaan kaikki muut ovat pakanoita paitsi juutalaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös hän on löytänyt vahvistuksen Jumalan valtakuntaan Paavalilta:

<< JUMALAN OMAT ovat VALTAKUNNANKRISTITTYJÄ. Evankeliumi tekee Jumalan lapsista kansojenlaajuisen perheen, jossa ei ole värieroja eikä rotuerottelua. Ahdashenkinen ihmisten karsinointi katoaa. Kuulumme Jumalan perheväkeen, ja meillä on sama isä ja lopullinen yhteinen isänmaa. Efesolaiskirje korostaa, että OLIMME ENNEN PAKANOITA »ilman Kristusta, -- vailla Israelin kansalaisoikeutta ja vieraat lupauksen liitoille, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa», mutta nyt meillä kaikilla on »pääsy yhdessä Hengessä Isän tykö» (Ef 2:12, 18)<<.

Tässä nyt on huomioitava sitten, että tässä ollaan Jahve-Jumalan omia, ei Jeesuksen puhuman taivasten valtakunnan Isän. Uuden Raamatun käännöksen mukaan kaikki muut ovat pakanoita paitsi juutalaiset.

Seuraava netistä:

<<Ketkä pääsevät Jumalan valtakuntaan? Onko sinne pääsy helppoa vaiko vaikeaa? Jos sinne pääsy on vaikeaa, ei valtakunnassa pitäisi olla pakanoita, ainoastaan vanhurskaita uskovia. Jos siellä on muitakin kuin VANHURSKAITA ELI ENSIMMÄISEN YLÖSNOUSEMUKSEN PYHIÄ, ei se ilmeisestikään ole lopullinen Jumalan valtakunta. Lähinnä em. pohdiskelu koskee ns. tuhatvuotista valtakuntaa ja erityisesti sen alkuvaiheita...<<

Minkään ylösnousemuksen pyhät eivät ole niitä, joista Jeesus puhuu taivasten valtakunnan yhteydessä, vaan hän puhuu OIKEUDENMUKAISISTA.

<<Jes. 66:16 Herra käy tuomiolle kaiken lihan kanssa tulella ja miekallaan; ja Herran surmaamia on oleva paljon. 18 Aika tulee, että minä kokoan kaikki kansat ja kielet, ja he tulevat ja näkevät minun kunniani.<<

Ja kaiken perusteena jälleen käytetään vanhaa testamenttia ja Jahven uhrikulttia ja Jahve Jumalan vihaa, jota Jeesus vastusti, ja sanoi, että laki ja profeetat olivat voimassa vain Johannekseen asti, jonka jälkeen julistetaan taivasten valtakuntaa (joka on meissä ja meidän ymprillämme).

Ja kyseinen kirjoittaja jatkaa:

<<Jumalan vihan päivänä suuri osa ihmiskunnasta saa surmansa. Osa, eli ’pakoonpäässeet’, kuitenkin säilyvät hengissä maan päällä. Ovatko nämä jo valtakunnassa? Toisaalta, kun Kristus on tullut hallitsemaan yhdessä pyhien kanssa, on ilman muuta kyse valtakunnan hallitsemisesta, joskus jopa ’rautaisella valtikalla’. <<

Näillä tarinoilla on tekemistä Paavalin kristuskultin ja uuden liiton kanssa Jahveen ja Jahven vihaan, jolle Jeesus oli (hyvältä tuoksuva) uhrilahja Tosi Jumalana, mutta ei mitään tekemistä Jeesuksen ajatusten tai opetusten kanssa.

Ovatko nyt ihmiset olleet niin sokeita, vai ovatko he olleet niin auktoriteettiuskoisia, vai niin ahneita Paavalin ahneuteen vetoavan lupauksen suhteen Jumalan kidutuskuolemalla, vai mikä ongelma tässä nyt on ollut, ettei nähdä, kuulla sitä, että mitä Jeesus itse puhuu?

Oppinormistokin kiistää (Augsburgin tunnustus) minkään pyhien valtakunnan muodostumisen ennen loppua ja viimeistä päivää, kun uskovaiset kokevat tuon fyysisen ylösnousemuksen ja ikuinen elämäkin on tarjolla vain helvetissä.

• Anonyymi

Laittakaa Raamattu-hakuun 'taivasten valtakunta' ja katsokaa, että mitä evankeliumeihin on laitettu Jeesuksen sanomaa - sillä ei ole edes läheltäkään mitään tekemistä sen kanssa, mitä kristinuskoiset puhuvat taivasten valtakunnasta. He eivät edes tajua sitä, että Jeesus itse sanoo sen olevan MEISSÄ ja MEIDÄN YMPÄRILLÄMME. Ja kuinka he eivät osaa lukea edes uskontunnustusta, jossa TOSI JUMALA on UHRI JUMALAN VIHAN LEPYTTÄMISEKSI?!

Augsburgin tunnustus, wikipedia:

<<Opetetaan Poika Jumalan tulleen ihmiseksi ja että KRISTUS OLI tosi ihminen ja TOSI JUMALA ... Hänet ristiinnaulittiin, jotta hän olisi UHRI ... että hän SOVITTAISI JUMALAN VIHAN.<<

Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan Isä sovittaa ristille kidutuskuolemalla Jumalan vihan, ja kukaan ei ota esille VT:n Jahven määräystä ihmeidentekijän tappamisesta (5.Moos.13), vaan tämä nähdään etuna! Käsittämätöntä, vaikka kaikki mahdollinen vedetäänkin VT:stä esille, joka tukisi näkemystä, että miten iso hyöty tästäJeesuksen kidutuskuolemasta on itselle ja hurskaalle uskovaiselle. Voi hyvä Luoja!

• Anonyymi

Mihin ihmeen 'taivasten valtakuntaan' - jota siis oppinormistossa ei edes ole - uskovaiset kuvittelevat olevansa menossa Tosi Jumalan kuolemaa palvomalla?!

• Anonyymi

Kristinuskosta on luotu jotakin kuviteltua arvomaailmaa, jota siinä ei todellakaan ole Tosi Jumalan kidutuskuolemalla - Jeesuksen puhuman taivasten valtakunnan Isän.

Kaikki kunnia kirkon oppinormistolle, se ei edes valehtele, vaan uskovaiset ovat luoneet omia mielikuviaan tästä opista, joka vetoaa ahneuteen omaksi edukseen.

Todellisuudessa Jahve on historiallisilta peruteiltaan (ja VT:n mukaan) itse Saatana, jolle Jeesus Isänsä muodossa oli uhrilahja.

Jokaisen on ymmärrettävä - oli sitten ateisti tai (sokea) uskovainenkin - ettei tällainen oppi voi enää jatkua, koska Jeesuksen sanat taivasten valtakunnasta meissä ja meidän ympärillämme, ovat auenneet nyt tieteenkin kautta kvanttifysiikassa eli meidän suurena älyllisenä tietoisuuden yhtenäiskenttänä, jossa kaikki on yhteydessä kaikkeen.

Nyt oikeudenmukaisuuden on voitettava, ja tuon oikeudenmukaisuuden on ensimmäisenä lähdettävä oikeudenmukaisuudesta Jeesusta kohtaan.

• Anonyymi

Tämä on täysin käsittämätöntä, että mikä määrä uskovaisiksi itseään kutsuvat hyväksyvät itsensä puolesta Jeesuksen kidutuskuoleman Jumalana, kun joku fariseus lupaa siitä henkilökohtaista etua, joista fariseuksista Jeesus itse sanoi, että ovat isästä perkeleestä ja vain valehtelevat! Toinen puoli kansasta on sitten täysin välinpitämätöntä ihmisuhrikulttia kohtaan, joka tappaa jopa oman Jumalansakin omaksi edukseen. Katsokaa ympärillenne, että minkälaisessa maailmassa elämme?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on täysin käsittämätöntä, että mikä määrä uskovaisiksi itseään kutsuvat hyväksyvät itsensä puolesta Jeesuksen kidutuskuoleman Jumalana, kun joku fariseus lupaa siitä henkilökohtaista etua, joista fariseuksista Jeesus itse sanoi, että ovat isästä perkeleestä ja vain valehtelevat! Toinen puoli kansasta on sitten täysin välinpitämätöntä ihmisuhrikulttia kohtaan, joka tappaa jopa oman Jumalansakin omaksi edukseen. Katsokaa ympärillenne, että minkälaisessa maailmassa elämme?!

Hyvät papit ja piispat ja teologit - tämän parempaan selittämiseen minä en pysty, nyt on teidän vuoronne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan Jesukseen uskovISTA HALUNNUN jEEKSUKSEN KUOLEVAN. He Juuutalaiset tekivät sen. Kuitenkin,ilman,että näin kävi,piti tapahtuman,
        Koska Jesus Kristus sanoi viimeiset sanat: ISÄ ,TAHTOSI ON TAPAHTUNUT!
        Ei muuten olisi syntynyt maailman parasta uskontoa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan Jesukseen uskovISTA HALUNNUN jEEKSUKSEN KUOLEVAN. He Juuutalaiset tekivät sen. Kuitenkin,ilman,että näin kävi,piti tapahtuman,
        Koska Jesus Kristus sanoi viimeiset sanat: ISÄ ,TAHTOSI ON TAPAHTUNUT!
        Ei muuten olisi syntynyt maailman parasta uskontoa !

Kommentoin vielä... Isä tahtosi on tapahtunut.

Jeesus itse sanoi kauan ennen vangitsemistaan, ettei kukaan hänen henkeään riistä vaan hän itse antaa sen oman henkensä, koska hänellä on valta antaa se ja valta ottaa se takaisin jälleen, sen käskyn hän oli saanut Isältään.[29] Matteuksen ja Markuksen mukaan ristillä Jeesus huusi suurella äänellä ja antoi henkensä.[30] Johanneksen mukaan Jeesus sanoi (tai huusi) ristillä "Se on täytetty" ja antoi henkensä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoin vielä... Isä tahtosi on tapahtunut.

Jeesus itse sanoi kauan ennen vangitsemistaan, ettei kukaan hänen henkeään riistä vaan hän itse antaa sen oman henkensä, koska hänellä on valta antaa se ja valta ottaa se takaisin jälleen, sen käskyn hän oli saanut Isältään.[29] Matteuksen ja Markuksen mukaan ristillä Jeesus huusi suurella äänellä ja antoi henkensä.[30] Johanneksen mukaan Jeesus sanoi (tai huusi) ristillä "Se on täytetty" ja antoi henkensä

Olitko paikalla? Sanoiko? Se kun on taivahan tosi, että evankeliumit eivät ole historiankirjoituksia, vaan Paavalin saarnaajien muokkausta. Lue tutkijoiden raportti.

Ja kuitenkin Jeesus sanoi:

Joh.<<8:43 Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä ... te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä.<<

Ja fariseukset saivat kiinni ja tappoivat Jumalan pilkasta (Jeesus vastusti Jahvea, jolle hän oli uhrilahja). Tutustu vaikkapa wikipediasta sanaan 'uhraus'.

Oletko sitä mieltä, että joka vapaaehtoisesti tekisi teidän edestänne itsemurhan, niin hänestä käytettäisiin muotoa, että hänet 'kavallettiin'? Metkointa onkin, että tuota muotoa Jeesuksen pidättämisestä käyttää nimenomaan fariseus Paavali, joka on luonut tämän kristinuskon Jeesuksesta kuolemana uhrilahjana (uskonto itse Jumalana).

1.Kor.<<:11:23 Sillä minä olen saanut Herralta sen, minkä myös olen teille tiedoksi antanut, että Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet KAVALLETTIIN...<<

Tätä voisi Paavalilta kutsua jopa freudilaiseksi lipsahdukseksi, kun hän antaa ehtoollisen asetussanat.

• Anonyymi

Olen ottanut edelle katkelman Risto Santalan tekstistä, hän on rovasti ja teologian kunniatohtori - hän puhuu taivasten valtakunnasta, ja toteaa kirjoituksessaan, josta edellä on katkelma:

<<Mutta eikö tuonpuoleisen korostaminen vieraannuta meitä tästä ajasta?<<

Miten hän on lukenut Raamatun, mihin hän perustaa teologiansa, jos hän sanoo, että taivasten valtakunta on 'tuon puoleinen', jos Jeesus itse sanoo, että se on meissä ja meidän ympärillämme?!

En koskaan lakkaa hämmästelemästä tätä ymmärtämättömyyttä ja ilmiselvää tosiasiaa, jonka itse näen Raamatusta, ja jotka ovat myös Jeesuksen omat sanat.

• Anonyymi

Kannattaa kyseenalaistaa kaikki satunnaisesen matkasaarnaajan sanomiset. Mielikuvitusmaailma määräämättömällä toimitusajalla on helppo ja ovela lupaus.
        Mikä on liian hyvää ollakseen totta, ei ole totta, valitettavasti.

• "En koskaan lakkaa hämmästelemästä tätä ymmärtämättömyyttä ja ilmiselvää tosiasiaa, jonka itse näen Raamatusta, ja jotka ovat myös Jeesuksen omat sanat."

Kieltämättä tuo on hyvin mielenkiintoinen kohta Jeesuksen opetuksissa. Ehkä se vain ei kaikkien teologiseen oppiin sovi, niin se sivuutetaan. Kuten aika moni muukin Jeesuksen opetus.

• Anonyymi

Hiekkakansa tulkaa tänne Kelan piiriin kuuluu uskovaisten rukous.

• Anonyymi

Jeesus sitten ristillä huusi , jumalani miksi minut hylkäsit.

• Ja uskovat sanovat Jumalan hylänneen homot.

• Anonyymi

Jaakob 3:1,2
      1 Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
      2 Sillä monessa kohden me kaikki hairahdumme. Jos joku ei hairahdu puheessa, niin hän on täydellinen mies ja kykenee hillitsemään myös koko ruumiinsa.

Sana vanhurskaus ei ole yksistään "käännös sanalle oikeudenmukainen", vaan sisältää paljon enemmän.

• Anonyymi

Kiitos tuosta tiedosta, että vanhurskaus on synonyymi sanalle oikeudemukaisuus. Vanhurskaus sanana, kun ei kerro minulle mitään.

"Jeesus opetti miten mennään taivasten valtakuntaan,"
      Tuohon on pakko kommentoida, että ei me itsessämme mene taivaaseen, vaan se on Jumalan valinta ketkä sinne pääsee.

• Anonyymi

No niin. Ensimmäinen eksytetty.

• Anonyymi

<<<Tuohon on pakko kommentoida, että ei me itsessämme mene taivaaseen, vaan se on Jumalan valinta ketkä sinne pääsee.<<<

Edelleen taivasten valtakunta on meissä ja meidän ympärillämme - me 'olemme jo se', mutta onko meillä siinä 'elämä' - olemmeko sisällä elämässä, on toinen juttu. Jeesushan sanoi eräässä tilanteessa, että anna kuolleiden haudata kuolleensa. Ja mitä sitten on olla tuossa valtakunnassa 'elävä' se on Jeesuksen mukaan sellaista, kun hän pettaa ja nimenomaan siihen liittyy kaikista tärkeimpänä OIKEUDENMUKAISUUS.

• Anonyymi

Ei se sen summa ole. Jumala hyvä On.

• ”Kun Raamatusta muutetaan Agricolan sanaväärennös sanalle oikeudenmukainen, joka siellä nyt on sanana vanhurskas, niin selviää, että vain oikeudenmukaisten ihmisten on taivasten valtakunta…”

Aivan ja tässä suhteessa monen mielle pitää muuttua, koska sanalle vanhurskas on annettu aivan toisenlaisia merkityksiä.

• Anonyymi

Sen huru-ukon opetuksista nyt ei kannata paljon välittää. Toki hänellä oli seassa jotain yleishumaaniakin kun vain jättää jumalajargonin pois.

• Anonyymi

Tuon huru-ukon jumalajargoni onkin tiedettä (taivasten valtakunta meissä ja meidän ympärillä). Paavali teki liiton hänen verellään (kidutustappo) jumalajargonina (myös Jeesuksen suuhun laitettua) liton VT:n Jumala Jahveen, Baaliin, joka vaati jopa ihmis- ja lapsiuhreja poltettavaksi itselleen, jota Jeesus vastusti, joka taustoiltaan on Saatana. Tämän yhtälön pitäisi aueta aivoissa, jotta pystyisi ymmärtämään koko kristinuskon kuvion.

• Kuka sinne edes haulaa jos se on tyyliä Räsänen fundistaivas. Aatelkaa nyt kaikki kiva on kiellettyä , ei saa kiroilla, ei saa polttaa ei saa juoda alkoholia, ei varmaan kahviakaan, ei saa harrastaa seksiä mikäli et ollut elossa ollessa naimisissa ja eikä puolisosi ole taivaassa, vapaa seksi on kielletty, elät puutteesa ikuisesti siitä päivästä kun pääsit/jouduit taivaaseen hamaan ikuisuutteen,. Et saa rakastaa ketä haluat ainakaan mikäli olet homo. Ihmiset istuu joka perkeleen sunnutai piirissä jotkut helvetin harput kourassa ja hoilaa hoosiannaa, kyllä siinä kuka tahansa tervejärkinen haluaa hypätä alas pilvenreunalta jo ennen kuin päivä on kulunut. Muutekin mikä paikat on rajattu kahteen vaihto ehtoo toinen on perkeleen tylsä jossa kaikki on kielletty siihen että kärvennyt helvetin kuumissatulissa. Ei auta kuin toivoa että sinusta tulee ennen kuolemaa joko ihmissusi tai vampyyri tai kuoleman jälkeen aave.

• Anonyymi

Räsäsen funfistaivas liittyykin Mooseksen Jumalaan, joka puhuu tulenliekeistä ja suoraan helvetistä ja on nimeltään Jahve, jolle Jeesus Kristuksena ja opin mukaan Tosi Jumalana oli hyvältä tuoksuva uhrilahja Paavalin sanoin, ja jonka kuolemaa uskovaiset julistavat saatananpalvontariitillä.

Niin, kuka täyspäinen sinne haluaisikaan, mutta kun se sisältää uskovaisille perusteettoman armon pahoista teoistaan huolimatta - Paavalin opin mukaan Lutherin sanoin, hän tahtoo meidän olevankin niin, että kaikki se mitä teemme on pelkän vihan ansainnut - he saavat tehdä pahaa, kun Tosi Jumala on kuollut, niin ei ole tuomiota.

Mutta älkää sotkeko tähän miltään osin Jeesuksen opetusta, oikeudenmukaisuutta ja totuutta.

• Anonyymi

<<Aatelkaa nyt kaikki kiva on kiellettyä , ei saa kiroilla, ei saa polttaa ei saa juoda alkoholia, ei varmaan kahviakaan, ei saa harrastaa seksiä mikäli et ollut elossa ollessa naimisissa ja eikä puolisosi ole taivaassa, vapaa seksi on kielletty, elät puutteesa ikuisesti siitä päivästä kun pääsit/jouduit taivaaseen hamaan ikuisuutteen,.<<

Hyvin osasit kertoa Jeesuksen opetuksen ja Paavalin opin eron - Jeesushan kertoi olevansa sekä syöppö että juoppo. Ja rikkoi sen lisäksi kaikki mahdolliset sapattisäännötkin - oli pelkkä rääväsuuriehuja, aikansa terroristi.

Ja siksi toiseksi, tuo minkä luulet olevan kiellettyjä, ne on fundisuskovaisen mukaan kielletty vain jumalattomilta, he saavat tehdä mitä tahansa, onhan Jumala kuollut heidän puolestaan.

• Anonyymi

Tässä keskustelussa ateistit jälleen opettavat asioista ,joista he eivät tiedä hölyn pölyäkään, kuten kirjoituksista huomataan. Kieltämättä Raamattu on teidän sokeille silmille avautumaton. Suosittelen kuitenkin vakavasti tutustumaan uskon asioihin, sillä kyse on maailman suurimmasta asiasta, ikuisuutemme viettopaikasta. Jumala rakastaa teitäkin suunnattomasti ja tarjoaa kättään teillekin,sillä Hän on pitänyt teistäkin huolta.Olette armon ajalla, mutta ette ikuisesti,sillä paatumisenne on lähellä, silloin te jäätte omillenne ja saatana ottaa teidät lopullisesti käskyläisikseen.

• Anonyymi

Älä valehtele. Jumalan rakastava käsi on helvetin tuli uskonnon oppinormistonkin mukaan, jossa Jeesuksen uhrikuolemalla Tosi Jumala - Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan isä oli vain hyvältä tuoksuva uhrilahja Jahvelle!

<<Kieltämättä Raamattu on teidän sokeille silmille avautumaton. Suosittelen kuitenkin vakavasti tutustumaan uskon asioihin, sillä kyse on maailman suurimmasta asiasta, ikuisuutemme viettopaikasta.<<

Paavalin opin mukaan Jeesuksen kuolemalla Kristuksena tuo 'ikuisuuden viettopaikka' on helvetissä (Augsburgintunnustus), koska te olette uhranneet Tosi Jumalan, Jeesuksen puhuman taivasten valtakunnan Isän kiroamalla Jeesuksen Kristuksena ristille Paavalin opin mukaan (Gal.3:13) ja tämä on Raamatun oppi peustuen itsekkääseen ahneuteen.

<<Olette armon ajalla, mutta ette ikuisesti,sillä paatumisenne on lähellä, silloin te jäätte omillenne ja saatana ottaa teidät lopullisesti käskyläisikseen.<<

Sinun oma puneesi on suoraan saatananopista, josta Lutherin referaatti kertoo, että siellä ei ole minkäänlaista armoa vihattavalle ihmiselle, joka on luovuttanut Tosi Jumalan itsensä puolesta Saatanalle saadakseen tuon kuvittelemasi armon teoista huolimatta. Sellaista ei tuossa opissa todellakaan ole (Athanasioksen tunnustus, Augsburgin tunnustus, Lutherin referaatit Paavalin tekemästä opista Raamatusta).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele. Jumalan rakastava käsi on helvetin tuli uskonnon oppinormistonkin mukaan, jossa Jeesuksen uhrikuolemalla Tosi Jumala - Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan isä oli vain hyvältä tuoksuva uhrilahja Jahvelle!

<<Kieltämättä Raamattu on teidän sokeille silmille avautumaton. Suosittelen kuitenkin vakavasti tutustumaan uskon asioihin, sillä kyse on maailman suurimmasta asiasta, ikuisuutemme viettopaikasta.<<

Paavalin opin mukaan Jeesuksen kuolemalla Kristuksena tuo 'ikuisuuden viettopaikka' on helvetissä (Augsburgintunnustus), koska te olette uhranneet Tosi Jumalan, Jeesuksen puhuman taivasten valtakunnan Isän kiroamalla Jeesuksen Kristuksena ristille Paavalin opin mukaan (Gal.3:13) ja tämä on Raamatun oppi peustuen itsekkääseen ahneuteen.

<<Olette armon ajalla, mutta ette ikuisesti,sillä paatumisenne on lähellä, silloin te jäätte omillenne ja saatana ottaa teidät lopullisesti käskyläisikseen.<<

Sinun oma puneesi on suoraan saatananopista, josta Lutherin referaatti kertoo, että siellä ei ole minkäänlaista armoa vihattavalle ihmiselle, joka on luovuttanut Tosi Jumalan itsensä puolesta Saatanalle saadakseen tuon kuvittelemasi armon teoista huolimatta. Sellaista ei tuossa opissa todellakaan ole (Athanasioksen tunnustus, Augsburgin tunnustus, Lutherin referaatit Paavalin tekemästä opista Raamatusta).

Kun isketään totuudenlekalla alasimeen, niin uskovainen katoaa kiireesti paikalta, että saadaan totuudet kaikessa hiljaisuudessa vaiennettua. Pihtisynnytyskö teille on tehtävä?

• Minusta vanhurskas on hyvä käsite varsinkin, jos se tarkoittaa oikeamielisyyttä.

• Anonyymi

Se on hyvä termi ja minä kääntäisin sen oikeudenmukaisuudeksi, ja Jeesus sanookin, että oikeudenmukaisten on taivasten valtakunta, joka hänen mukaan on meissä ja meidän ympärillämme. Oikeasta tiestä ovat tunnusmerkkinä ihmeet - tai ihmeelliset sattumat, kuten niitä on totuttu myös kutsumaan.

Matteuksen evankeliumin seitsemännen luvun mukaan hän kehottaa tekemään niitä Isän tahtomia tekoja - ei mitään välttämään, johon kristuskultti perustuu, ja sanoo pikemminkin, että ne jotka jotakin tekevät hänen nimeensä, hän ei tunne heitä, vaan he ovat pelkkiä pahntekijöitä.

• 'Jeesus opetti miten mennään taivasten valtakuntaan, joka on meissä ja meidän ympärillämme. Se ei ole mitään mikä odottaa meitä kuoleman jälkeen tai"

Katoaako taivasten valtakuntaan jotenkin ihmisen kuollessa? Miten?

• Anonyymi

Miksi se katoaisi?! Ei tietenkään katoa, mutta ei se ole se paikka josta Jeesus opetuksissaan puhui, koska hän tuli opetuksillaan pelastamaan elämän eikä kuolemaa. Kyllä vamasti tieteen tietämät kaikki dimensiot ovat tuota samaa 'taivasten valtakuntaa, joka on meissä ja meidän ympärillämme' Jeesuksen sanoin, mutta sillä nyt ei ole mitään tekemistä uskovaisten kuvitteleman paratiisin kanssa, johon he ovat menossa uskomalla Jumalan kuolleen kidutettuna puolestaa-n Paavalin sanoin - kirottuna ristille.

• Anonyymi

Kannattaisi jo nykyään vähän kuunnella inttämisen sijasta, älkää turhaan itse uskoko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2780
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      98
      2215
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1950
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1374
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1290
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1128
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe