Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Charmed Videot - Löytyykö?

Jade

Löytyykös koneeltanne Charmed musiikkivideoita tai jaksoja? Itseltäni löytyy yli 34 musiikkivideota (Mm. paljon Pruen muistovideoita, Piper & Leo musiikkivideoita yms.) sekä muutamia jaksoja löytyy. Jaksot jotka itselläni on:

Hell Hath No Fury (Raivotar)
Charmed Again, Part One (Uusi alku, osa 1)
Charmed Again, Part Two (Uusi alku, osa 2)
Death Takes A Halliwell (Kuolema Käy Kylässä)
All Hell Breaks Are Loose (Katastrofi)
The Courtship Of Wyatt's Father
There's Something About Leo

- Lisäksi koneeltani löytyy vielä kausien 1-7 alkukuvat tietenkin kuvia Charmediin liittyen. N. 883 kuvaa


^^ Jade ^^

13

1282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julle

      LUULETS SÄ ET JOTAIN KIINOSTAA MITÄ SUN KONEELTA LÖYTYY TAI EI LÖYVY?`???
      NO VÄÄRIN LUULTU!½!½!½

    • Jade

      No ei tarvitse lukea eikä ottaa osaa tähän keskusteluun jos EI KIINNOSTAAA!111 Siis D4Ah!11 Sitä vartenhan tämä topicci on että Charmed fanit saavat kertoa mitä Charmed videoita heillä on!

      • www

        nii et voitko kertoo mist sait noi videot ja ne muut jutut ku haluisin kattoo niit


      • Jade
        www kirjoitti:

        nii et voitko kertoo mist sait noi videot ja ne muut jutut ku haluisin kattoo niit

        Olen ladannut KaZaalla ja winMX:llä (: Jaksoja olen saanut ystävältäni mesen kautta


      • www
        Jade kirjoitti:

        Olen ladannut KaZaalla ja winMX:llä (: Jaksoja olen saanut ystävältäni mesen kautta

        moi
        jos on mitenkään mahollista et voisit kertoo sen ossan siis sen sun kamun mese ossan ni kato voisin saada sen kautta niitä siis jos se sun kamu suostuu siihen????


    • Charmedfani..!!

      Voisix sä jade antaa mul vaix meses niit jaksoi..?Koska sul niit näyttää olevan :) Ja kertoisitko mist niit kaikkii saa?

    • Charmedin ikuinen fani!

      Voitko lähettä mulle vaikka mesen kautta?!?! Oon yrittäny metsästää niit jo pitkään!!!Pliis!

    • Charmedin ikuinen fani!

      Onko sulla kokonaisii jaksoi!?!

    • minä joka surffailin

      miten sait ne ?

      • Nimetön

        Mullakin on tosi monta jaksoo koneella :) Melkeen kaikki 6 kauden jaksot ja osa 7 kaudest. charmed is the best!


      • :piper::
        Nimetön kirjoitti:

        Mullakin on tosi monta jaksoo koneella :) Melkeen kaikki 6 kauden jaksot ja osa 7 kaudest. charmed is the best!

        Moi.. Mistä niitä videoita saa?
        Missä niitä voi vaikka ladata?


      • **hollyMarie**
        :piper:: kirjoitti:

        Moi.. Mistä niitä videoita saa?
        Missä niitä voi vaikka ladata?

        Niitä saa lataamalla vaikka imeshillä,sen saa ilmaiseksi netistä. Lataus kestää kyllä aika kauan :(


      • Holler
        **hollyMarie** kirjoitti:

        Niitä saa lataamalla vaikka imeshillä,sen saa ilmaiseksi netistä. Lataus kestää kyllä aika kauan :(

        Tai noita musiikkivideoita voi tehdä itse vaikka Media Playerillä :) itse olen niitä jo tehnyt ^^
        Minullakin on muutamia jaksoja koneellani

        Magic Hour
        Coyote Piper
        Vaya Con Leos
        ja tietty noita musiikkivideoita (omatekimiä ja muiden) :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe