Henkilö pahoinpiteli minut vuosia sitten. Alkanut nyt oireilemaan enemmälti nuo iskut päähän plus traumat jotka aiemmin sivuutin. Oikeudessa katsottiin molempien syyksi tuo vaikka hänhän mut potki ja hakkasi. Mä en muuta pystynyt kun vähän hiuksista repimään. Onko hnklön hoitelu päiviltä Ainoa ratkaisu siihen et olen työkyvyttömänä nyt ja kärsin päivittäin?
Tekisi mieli käydä tappamassa pahoinpitelijäni
5
80
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on vähän väärässä paikassa. Modet vois siirtää tän sinne minne tää kuuluu.
- Anonyymi
Tai vaikka poistaa. Tänne tämä aloitus ei kuulu.
- Anonyymi
No ei se kyllä sun työkykyä palauta, mutta voisihan se mielenrauhaa tuoda. Katuko se edes yhtään?, Käy ainakin näyttäytyyn sille, että ymmärtää mitä teki.
- Anonyymi
Sehän se korjaa kaiken. Ei kannata aukoa päätään tai käyttäytyä ylimielisesti väärissä paikoissa.
- Anonyymi
Tämä on se ongelma. Ei tappaminen ole ratkaisu, mutta kuinka moni pääsee hakkaamisesta kuin ei olisi mitään tapahtunut. Kovemmat tuomiot, ja yleinen kanta sille että hakkaaminen on väärin. Kuten kaikki muukin rikollisuus. Talousrikoksista napsahtaa kovat tuomiot, ja konkurssista velkoja kannat pitkän elämää. Mutta väkivalta, seksuaalisuusrikollisuus, vaino, järjestetyt henkiset väkivallat ym....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164512
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2701532Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013