Henkilö pahoinpiteli minut vuosia sitten. Alkanut nyt oireilemaan enemmälti nuo iskut päähän plus traumat jotka aiemmin sivuutin. Oikeudessa katsottiin molempien syyksi tuo vaikka hänhän mut potki ja hakkasi. Mä en muuta pystynyt kun vähän hiuksista repimään. Onko hnklön hoitelu päiviltä Ainoa ratkaisu siihen et olen työkyvyttömänä nyt ja kärsin päivittäin?
Tekisi mieli käydä tappamassa pahoinpitelijäni
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on vähän väärässä paikassa. Modet vois siirtää tän sinne minne tää kuuluu.
- Anonyymi
Tai vaikka poistaa. Tänne tämä aloitus ei kuulu.
- Anonyymi
No ei se kyllä sun työkykyä palauta, mutta voisihan se mielenrauhaa tuoda. Katuko se edes yhtään?, Käy ainakin näyttäytyyn sille, että ymmärtää mitä teki.
- Anonyymi
Sehän se korjaa kaiken. Ei kannata aukoa päätään tai käyttäytyä ylimielisesti väärissä paikoissa.
- Anonyymi
Tämä on se ongelma. Ei tappaminen ole ratkaisu, mutta kuinka moni pääsee hakkaamisesta kuin ei olisi mitään tapahtunut. Kovemmat tuomiot, ja yleinen kanta sille että hakkaaminen on väärin. Kuten kaikki muukin rikollisuus. Talousrikoksista napsahtaa kovat tuomiot, ja konkurssista velkoja kannat pitkän elämää. Mutta väkivalta, seksuaalisuusrikollisuus, vaino, järjestetyt henkiset väkivallat ym....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup322976Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232695Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua372276Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652127Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4211668- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45948