Tekisi mieli käydä tappamassa pahoinpitelijäni

Anonyymi

Henkilö pahoinpiteli minut vuosia sitten. Alkanut nyt oireilemaan enemmälti nuo iskut päähän plus traumat jotka aiemmin sivuutin. Oikeudessa katsottiin molempien syyksi tuo vaikka hänhän mut potki ja hakkasi. Mä en muuta pystynyt kun vähän hiuksista repimään. Onko hnklön hoitelu päiviltä Ainoa ratkaisu siihen et olen työkyvyttömänä nyt ja kärsin päivittäin?

5

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää on vähän väärässä paikassa. Modet vois siirtää tän sinne minne tää kuuluu.

• Anonyymi

Tai vaikka poistaa. Tänne tämä aloitus ei kuulu.

• Anonyymi

No ei se kyllä sun työkykyä palauta, mutta voisihan se mielenrauhaa tuoda. Katuko se edes yhtään?, Käy ainakin näyttäytyyn sille, että ymmärtää mitä teki.

• Anonyymi

Sehän se korjaa kaiken. Ei kannata aukoa päätään tai käyttäytyä ylimielisesti väärissä paikoissa.

• Anonyymi

Tämä on se ongelma. Ei tappaminen ole ratkaisu, mutta kuinka moni pääsee hakkaamisesta kuin ei olisi mitään tapahtunut. Kovemmat tuomiot, ja yleinen kanta sille että hakkaaminen on väärin. Kuten kaikki muukin rikollisuus. Talousrikoksista napsahtaa kovat tuomiot, ja konkurssista velkoja kannat pitkän elämää. Mutta väkivalta, seksuaalisuusrikollisuus, vaino, järjestetyt henkiset väkivallat ym....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      32
      2976
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      123
      2695
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      37
      2276
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2127
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      421
      1668
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1143
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      55