Frank inhottaa minua,liero mieheksi.
Frank Clayton
10
68
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana mies mun mielestä
- Anonyymi
Mitä ihmettä Megan näkee tässä miehessä. Nirppanokkainen huijari. Aika erikoisia miehiä Meganille tässä sarjassa on siunaantunut. Taitaa tämä Sharman poika, tyttären isä sentään olla aika siedettävä näiden muiden miekkosten joukossa.
- Anonyymi
Ai? Mun mielestä taas oikein charmantti vanhempi hopeakettu tuo Frank. Vähän sellainen vilkkusilmä Robin Hood-Frank.
- Anonyymi
Onpa hauskaa ja hassua miten erilailla ihminen näkee toisen ihmisen, minä en näe mitään vilkkusilmää, vaan aika värittömän oloisen ja harmaantuvan entisen huijarin.
- Anonyymi
Punakka harmajapää, 50 luvun lättähattulookiin jämähtänyt, ahtaassa nahkatakissaan. Tässä minun näkemykseni.
- Anonyymi
Mielestäni ei ole punakka. Hoikka mies, joten nahkatakkikin sen mukainen.
- Anonyymi
Paremminkin kalpea ja punanenäinen.
- Anonyymi
Harva kuuskymppinen mies on noin siistissä ja hoikassa kunnossa kuin Frank / häntä näyttelevä. Suomen jaksojen ajassa näyttelijä on 59-vuotias ja roolihahmo 65-vuotias.
- Anonyymi
Mistä te noiden roolihahmojen iät tiedätte?
Onko ne jossain julkaistu?
Kuinka vanhoja esim. nää eläinlääkärit Vanessa ja Rhonda ovat?
Entäs Paddy ja Marlon, Diana, David?
Jos näistä on tarkkaa tietoa, kertokaa muillekin :). Näyttölijöiden oikeat iät eivät kiinnosta, mutta kun joskus tuntuu, että "ihmiset" ED:ssä eivät vanhene normaaliin tahtiin. Esim. joku lapsi kasvaa hurjaa vauhtia, joku toinen ei sitten millään.
Ai niin, hyppään seuraavaan, minnekähän Laurel on piilottanut nuorimmaisensa?
Viettää nykyään paljon aikaa töissä, kahvilassa ja pubissa. Ei tietoakaan siitä että on kahden lapsen äiti ja taisipa olla puoliäiti kolmannellekin.- Anonyymi
Googlaa esimerkiksi *Paddy Kirk Emmerdale* ja sitten valitset linkin *Paddy Kirk | Emmerdale Wiki | Fandom*. Siis Fandomin kautta. Näyttelijän nimen klikkaamalla löytyy jotain tietoa näyttelijästä. mm. ikä.
Toiseen vihje *Lapsia Emmerdalessa*.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283133Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2813002Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin81990- 2411729
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61520- 751311
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2131311Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi361114Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091