Frank Clayton

Anonyymi

Frank inhottaa minua,liero mieheksi.

10

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihana mies mun mielestä

• Anonyymi

Mitä ihmettä Megan näkee tässä miehessä. Nirppanokkainen huijari. Aika erikoisia miehiä Meganille tässä sarjassa on siunaantunut. Taitaa tämä Sharman poika, tyttären isä sentään olla aika siedettävä näiden muiden miekkosten joukossa.

• Anonyymi

Ai? Mun mielestä taas oikein charmantti vanhempi hopeakettu tuo Frank. Vähän sellainen vilkkusilmä Robin Hood-Frank.

• Anonyymi

Onpa hauskaa ja hassua miten erilailla ihminen näkee toisen ihmisen, minä en näe mitään vilkkusilmää, vaan aika värittömän oloisen ja harmaantuvan entisen huijarin.

• Anonyymi

Punakka harmajapää, 50 luvun lättähattulookiin jämähtänyt, ahtaassa nahkatakissaan. Tässä minun näkemykseni.

• Anonyymi

Mielestäni ei ole punakka. Hoikka mies, joten nahkatakkikin sen mukainen.

• Anonyymi

Paremminkin kalpea ja punanenäinen.

• Anonyymi

Harva kuuskymppinen mies on noin siistissä ja hoikassa kunnossa kuin Frank / häntä näyttelevä. Suomen jaksojen ajassa näyttelijä on 59-vuotias ja roolihahmo 65-vuotias.

• Anonyymi

Mistä te noiden roolihahmojen iät tiedätte?
      Onko ne jossain julkaistu?
      Kuinka vanhoja esim. nää eläinlääkärit Vanessa ja Rhonda ovat?
      Entäs Paddy ja Marlon, Diana, David?
      Jos näistä on tarkkaa tietoa, kertokaa muillekin :). Näyttölijöiden oikeat iät eivät kiinnosta, mutta kun joskus tuntuu, että "ihmiset" ED:ssä eivät vanhene normaaliin tahtiin. Esim. joku lapsi kasvaa hurjaa vauhtia, joku toinen ei sitten millään.

Ai niin, hyppään seuraavaan, minnekähän Laurel on piilottanut nuorimmaisensa?
      Viettää nykyään paljon aikaa töissä, kahvilassa ja pubissa. Ei tietoakaan siitä että on kahden lapsen äiti ja taisipa olla puoliäiti kolmannellekin.

• Anonyymi

Googlaa esimerkiksi *Paddy Kirk Emmerdale* ja sitten valitset linkin *Paddy Kirk | Emmerdale Wiki | Fandom*. Siis Fandomin kautta. Näyttelijän nimen klikkaamalla löytyy jotain tietoa näyttelijästä. mm. ikä.
        Toiseen vihje *Lapsia Emmerdalessa*.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2512
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      299
      2117
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      24
      1900
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1625
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1489
    6. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      42
      1453
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1376
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1349
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1315
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1086
    Aihe