Sambat takaisin Kauhajoelle

Anonyymi

Kuka järjestäis Sambakarnevaalit takaisin Kauhajoelle, oli joskus aikoinaan hauska ja odotettu tapahtuma..nykyään ei ole enää mitään 🙁

13

2050

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä ajatus aloittajalta. Kulkue olisi hyvä ajanvietetapahtuma lapsille ja aikuisille, lisäksi tulisi illan aikaan myös tuloja yrittäjille kun muualta tulevat kävisivät ostoksilla.

• Anonyymi

Kenen vaimon toin yksi kerta samboista seuraavana päivänä puolilta päivin kotiin kengät raapiintuneina mutta muuten ylen tyytyväisenä?

• Anonyymi

Näkyi olevan ilmoitus Kauhajoki palstalla että kerätään ”rahaa” menneillä tapahtumilla 😂 olisko rahat loppu 🤣 jotain täytyy yrittää kun ei hänen järjestämiin tapahtumiin ole osallistujia.

• Anonyymi

Kun et tiedä mitään lehden teosta, ole kirjoittamasta tänne. Lehti tulee muistellen wanhoja Sambacross aikoja, joka kustannetaan mainoksilla. EI siis tule rahat omaan taskuun!! Hoidin Sambacrossin karnevaaleja 25 vuotta, nyt se on ohi, minun osalta. kisa tapahtumia, joten tee valittaja perässä jos pystyt ‼️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun et tiedä mitään lehden teosta, ole kirjoittamasta tänne. Lehti tulee muistellen wanhoja Sambacross aikoja, joka kustannetaan mainoksilla. EI siis tule rahat omaan taskuun!! Hoidin Sambacrossin karnevaaleja 25 vuotta, nyt se on ohi, minun osalta. kisa tapahtumia, joten tee valittaja perässä jos pystyt ‼️

Enäähän se ei onnistu ku kuskit ja akk äänesti jaloilla. Yksi mahdollisuus oli välivuoden jälkeen. No ei tuu enää. No onneksi naapurikunnissa edes ajetaan vielä vaikka tapahtuma sinänsä oli kiva aikoinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä ny niitä yksin järijestäny, taitaa muistot kultaantua liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä ny niitä yksin järijestäny, taitaa muistot kultaantua liikaa.

Kyllä minä kuule hoidin ohjelman, kulkueen yms. Krouvi hoiti juomapuolen.
        Mutta joo, mennyttä minun osaltani. 🏁

• Anonyymi

Kyllä se kulkue oli hienoa katseltavaa, yöllinen musiikkimelu ei. Nyt ei mielestäni kannata järjestää kuin kulkue jossai Sotkan moottoriradalla koronan takia. Pienen pääsymaksun maksaisin.

• Anonyymi

Yksi entistä johtokunnan jäseninistä sanon entisenä turvapäällikkönä että alueen jokka hallinnoi eivät ole tehneet rataa ok mukaisesti ja nykyiset urheilu/moottori urheilu seurat eivät ok yhteis eloon. Anteeksi kun ”pikku” viiveellä vastasin mutta valtuudet entisenä sanon että kommenttia hautalaan ja sen orkanisaootoon juuu ei pitkällä kepillä enään KAUHUA

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7435
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5384
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4585
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4485
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3247
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2666
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2312
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2303
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2174
    Aihe