Vai eikö ole USKALTANUT?
Taisi päästää vaippaan kuullessaan sopimuksesta, HÄH?
Mitä peresitenntti Niinistö on sanonut Marinin antautumissopimuksesta?
5
99
Vastaukset
Ei ole näkynyt eikä kuulunut ukkelista mitään. Varmaan Bidenin tapaan pelkää kellarissa.
- Anonyymi
Vastahan täällä kiukuteltiin siitä, että presidentti Niinistö puuttuu liikaa Suomen sisäisiin asioihin. Pääministeri johtaa maatamme, hänen tekemisensä ei kuulu ainakaan presidentille, ei ainakaan silloin, jos on erimieltä! Marinhan on jo aiemmin kipakasti vastannut, kun pressa ehdotti jotakin korona-ongelmista!
- Anonyymi
Minä odotakin innolla ex-presidentti Tarja Halosen lausuntoa tästä rahojen heivaamisesta jonnekin. Luulisi että saman puolueen naiset ymmärtävät toistensa aatteita ja näkemyksiä.
- Anonyymi
Sodankäynti on muuttanut muotoaan sitten talvisodan. Nykyään sotaa käydään talousasioissa, ja Suomi juuri hävisi sodan, ilman että edes tajusi sitä!
- Anonyymi
"Sä nöyrä ole, vaan älä alhainen", sanoi joku viisas. kumpiakos me nyt ollaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349