Suojelkaa pankkitietojanne!

Nyt on syytä olla erityisen tarkkana, että pankkitunnukset ja pankkikortti eivät joudu vääriin käsiin. Olen kuullut luotettavasta lähteestä, että kaupunki aikoo maksaa velkansa varastamalla kuntalaisten pankkitunnuksia, eli kuntalaisten henkilökohtaisia pankkitilejä käytettäisiin kaupungin velan maksamiseen. Jos lähipiiriisi kuuluu kaupungin hallintoon kuuluvia ihmisiä, älä päästä heitä missään tapauksessa kotiisi.

10

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kepu varastaa aina.Jopa omiltaankin.

      • Anonyymi

        kunnallakin menee omat ja muiden omat sekaasin? sitä se kepu


    • Anonyymi

      Kaikenmaailman hoikkalat asialla. Kauhajoen pitää ottaa mällia ikaalisista

      • Anonyymi

        Onko joku vienyt Ainoalta Ainon ainoan markan.Ei pääse taksinkyytiinkään paitti jos kepun kela korvaa mutta puoluekirja vaaditaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku vienyt Ainoalta Ainon ainoan markan.Ei pääse taksinkyytiinkään paitti jos kepun kela korvaa mutta puoluekirja vaaditaan

        Pitäkää kiinni sierran penkeistänne ettei niitä anasteta omiin hämärätarkoituksiin ja kaupitella netissä


    • Anonyymi

      VAPAAMUURARI LAHJOO KAUPUNKILAISIA. Kari Ra. S-joelta maksaa pimeänä syyttömän vainoamista. Poliisi tekaisi syytteet On raivona vieläkin kun 1-3cm peli ei pidätellyt vaimo ehdokasta. Tarkoitus on vainota nyt yli 4v kunnes tekisin jonkun rikoksen KYYLÄJIÄKOHTAAN kyllä poliisi osaa. Sillon poliisimme kostaa lyhyen vehkeensä salatusta osoitepaikastaan ja saa vihdoinkuin hyötyä Vappaamuurariksi kuulumisestaan.

    • Anonyymi

      Käteiset kannattaa säilöä sierran penkkien sisuksiin. Sieltä niitä ei kukaan tongi.

      • Anonyymi

        sierran paskit suojaavat setelit ettei niitä omita omiin hämärätarkoituksiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sierran paskit suojaavat setelit ettei niitä omita omiin hämärätarkoituksiin

        Ei se paskanhaju lähde penkeistä vaikka kuinka Honkavaara Ikaalisten Nesteellä.
        Ehdotan Mosse penkkejä tilalle.
        Hiihtoputki tehtävä välille Ikaalinen Jämijärvi Koomajoki.


    • Anonyymi

      Hyvin sanottu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1723
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      197
      790
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe