Ateistit uskovat Jumalaan

Anonyymi

Nimittäin aina silloin, kun he keksivät jonkin syyn syyttää häntä. Muutoin he eivät usko hänen olemassaoloonsa.

22

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on niin monesti huomattu fakta! 😁

      • Jumala on Raamatussa, mutta ei muualla.

        Voidaan syyttää sitä sen mukaan mitä siitä on kirjoitettu.


      • Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

        Jumala on Raamatussa, mutta ei muualla.

        Voidaan syyttää sitä sen mukaan mitä siitä on kirjoitettu.

        Jaahas, vai että sellainen Jumala teillä!


      • TänäänkinTaasNenuillaan
        torre1 kirjoitti:

        Jumala on Raamatussa, mutta ei muualla.

        Voidaan syyttää sitä sen mukaan mitä siitä on kirjoitettu.

        Se on jo hyvä alku kun myönnät Hänen olevan edes Raamatussa 😸


      • TänäänkinTaasNenuillaan kirjoitti:

        Se on jo hyvä alku kun myönnät Hänen olevan edes Raamatussa 😸

        No kirjoissa on vaikka mitä. Todellisuudessa vähemmän.


      • TänäänkinTaasNenuillaan
        torre1 kirjoitti:

        No kirjoissa on vaikka mitä. Todellisuudessa vähemmän.

        Ei kai nyt sentään ihan mitä vain 😸❓ ei sinuakaan.


      • TänäänkinTaasNenuillaan kirjoitti:

        Ei kai nyt sentään ihan mitä vain 😸❓ ei sinuakaan.

        No kirjoissa on paljon sitä mitä ei muualla tapahdu. Raamatun jutuista ei taida tapahtua nykyään juuri mitään.


      • Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

        No kirjoissa on paljon sitä mitä ei muualla tapahdu. Raamatun jutuista ei taida tapahtua nykyään juuri mitään.

        Evoluutiokin tapahtuu vain kirjoissa.


      • Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

        No kirjoissa on paljon sitä mitä ei muualla tapahdu. Raamatun jutuista ei taida tapahtua nykyään juuri mitään.

        Kirjoissa on paljon mitä on jo tapahtunut, sitä sanotaan historiaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoissa on paljon mitä on jo tapahtunut, sitä sanotaan historiaksi.

        On sellaisiakin

        Mutta Raamatun tapaiset kirjat sisältävät satuja ja liiotelteluja tarinoita.


      • Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

        On sellaisiakin

        Mutta Raamatun tapaiset kirjat sisältävät satuja ja liiotelteluja tarinoita.

        Raamatussa kerrotaan ihmeistä. Onko sinusta mahdotonta ajatella Jumalaa sellaiseksi, joka kykenee tekemään äärettömän paljon enemmän kuin mihin ihminen pystyy?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa kerrotaan ihmeistä. Onko sinusta mahdotonta ajatella Jumalaa sellaiseksi, joka kykenee tekemään äärettömän paljon enemmän kuin mihin ihminen pystyy?

        Raamattu kertoo ihmeistä, joita on ollut vain kirjassa Raamattu. Onko Jumalan toiminta vain Raamattussa?


      • Anonyymi
        torre1 kirjoitti:

        Raamattu kertoo ihmeistä, joita on ollut vain kirjassa Raamattu. Onko Jumalan toiminta vain Raamattussa?

        Ei ole sinun maailmankuvasi ollenkaan laajentunut - ihmeitä on maailma täynnä ja ihmeet ovat täysin tieteeseen sopivia ilmiöitä. Mutta se mikä on pointti Jeesuksen ihmeteoissa olisi se, että hän pystyi vaikuttamaan atominytimien toimintaan haluamallaan tavalla - se on jo hankalampi juttu. CIA Yhdysvalloissa on tutkimuksissaan todennut, että mm. sellainen henkilö kuin Uri Geller on myöskin pystynyt. Ja sitähän me emme tiedä, että kuinka moni muu sitten pystyy.


    • Anonyymi

      Logiikka ateilta kateissa!

    • Anonyymi
    • Te hihhulit uskotte Riihitonttuun. Todisteena minulla on vaikkapa se, että "sattumalta" Päivi Räsänen asuu Riihimäellä. Sattumako? Ei todellakaan!

      • TänäänkinTaasNenuillaan

        Ja sinä uskot, että esi-isäsi oli apina 😸


    • Anonyymi

      Miten olematonta voi syyttää mistään?

      • Anonyymi

        Teille Jumala on olematon, mutta silti syytätte häntä aina tilaisuuden tullen. Sehän tässä hauskaa onkin!


    • Nyt joku esimerkki ateistin jumalaa kohtaan esittämästä syytöksestä, please. Ja nimenomaan jumalan syyttämisestä, ei jumalasta kirjoitetun tai sanotun kristisoinnista.

    • Anonyymi

      Minä uskon jumalaan, kun saan teiltä sen miljoonan lanan, jonka maksan kuoleman jälkeen takaisin.

    • Anonyymi

      Kummasta Jumalasta aloittaja nyt jälleen puhuu - VT:n Jahve-Jumalastako, joka on kristinuskon Jumala vaiko Jeesuksen puhumasta taivasten valtakunnan Isästä, jossa hahmossa Jeesus oli uhrilahja Jahvelle? Kumpaan Jumalaan ateistit nyt aloittajan mukaan uskovat?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe