Ranta ja järvi kakkaa täynnä .
A) laki kieltää hevosten uittamisen yleisillä uimarannoilla
B) siis laki kieltää !
C) syyllinen saatettava edesvastuuseen ja eläintenpitokieltoon
D) ja tämä on faktaa.
Hevosia uitettu suoramajärvellä
10
253
Vastaukset
- Anonyymi
Olet asian tosiytimessä
- Anonyymi
Kyllä on piittaamattomia hevosen omistajia.
- Anonyymi
Erityisesti pattiin ottaa se, että uutisen mukaan hevosten uittaja oli vielä yrittänyt piilotella niitä munkkeja hiekan sisään. Raskauttava asianhaara.
- Anonyymi
Olet asian tosiytimessä . Vastuuntunnotonta sakkia. Minä minä minä porukkaa .
- Anonyymi
Kyllä kunnan juntit siivo paskat, sitä varten ne on.
Hai sano Hemmi Palm ja hopeet lähti matkaan.- Anonyymi
Menipä razzelle heti under skin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menipä razzelle heti under skin
Totta kommentoit
- Anonyymi
eikö tää ollut kallentien talossa nää paskat tai siinä ammessa.
- Anonyymi
Kait kylvyssäkin voi paskoo kerran se vaa lämmittää.
- Anonyymi00014
………..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1942722Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82832537Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412324Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171102Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään451070Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10771- 52738
- 18689
- 55672