Skp. llä oli vain yksi kunnanvaltuutettu koko Suomessa, Nokialla. Nyt skp sai valtuutetun Uudessakaupungissa, kun vaaliliitossa oli skp jäsen ensimmäisellä varavaltuutetun paikalla ja valtuustoon valittu vasliittolainen kuoli.
Skp tuplasi valtuutettujensa määrän kahteen
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Alkaakohan heti ajamaan autotehtaan valtiolle haltuunottamista.
- Anonyymi
Kannatus vahvassa nousussa!
SKP:n mielestähän nousu oli todella kunnioitettava eli 100% kun 1 muuttui 2:ksi! Kun sitten vertaa sitä kunnanvaltuutettujen kokonaismäärään Suomessa niin ei muutos riittäne edes hipuksi.
- Anonyymi
Kommarivaltuutettujen määrä nousi 0,01%;sta 0,02%:iin.
Huikea määrä !!!!!!!!!!!!!!!!!
Mutta eihän se voi olla skp:n valtuutettu, koska suomessa ei ole sellaista puoluetta kuin Suomen Kommunistinen Puolue eller hur ???- Anonyymi
Aivan ei olekaan enää. Vain menneisyydessä oli 😁. Skp kerää puoluerekisteriin pääsemiseksi nyt nimiä, kun vuoden vaihteessa on vaikeampi heidän saada nimiä kasaan. Uudessa laissa, kun on kerättävä 5000 nimeä puolessa vuodessa nykyisen vuoden sijaan eikä auta, vaikka voi muutoksen jälkeen myös sähköisesti kerätä, kun kommareilla ei ole pankkitunnuksia. Nyt on vielä väärentämisen mahdollisuus, kun ei ns vahvaa tunnistautumista kuka antanut tuen puolueen rekisteröimiseksi. Suomessa ei ole 5000 kommareiden kannattajaa enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784398
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺744235Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433639Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163233Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392877En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142602Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102454IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm341699Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571635Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli851154