Ostin kys puljusta huutokauppa. Com sivustolta 200L jätesäkkejä sekä maalarinteippiä.
Ensinnäkin jätesäkit ovat niin ohutta materiaalia että näitä pitää 4 pistää päällekkäin jos haluaa saman keston kuin markettien jätesäkeillä.
Maalarinteippi oli lähtenyt suurinosa seinästä yön yli ollessaan, joten liima on käyttökelvotonta.
Kaikenkukkuraksi tämä huijari pitäjä vit**ilee vielä asiakkailleen suoraan fb seinällä kun tuntuu tyytymättömiä asiakkaita riittävän.
Oma tyhmyys oli etten tajunnut selvittää, mutta järjettömät toimituskulut 35e per paketti on ryöstöä.
Varokaa Salosen vauhti huutokauppa tunnusta/liikettä
13
6238
Vastaukset
- Anonyymi
Hauska tarina vaikka mitään et olekaan ostanut
- Anonyymi
Todennäköisesti syy miksi ovat huutokauppa.com sivustolla. Kun mikään normaali kauppa ei voi myydä.
Eli tullut jollekin kiinasta erä joka osoittautunut liian huonolaatuiseksi. - Anonyymi
En osta tuolta koskaan enää, kun nuo toimituskulut ovat poskettomia, eli yleensä vähintään 25 euroa vaikka ostos mahtuisi melkein kirjekuoreen!
Olen kerran kyllä ostanut, mutta hinta muodostui aivan samaksi, kun myöhemmin katsoin, että saman tuotteen olisi saanut 12kk takuullakin kaupasta toimitettuna kotiin. Nyt kun olen kyllästynyt tähän tuotteeseen, kukaan ei osta sitä edes puoleen hintaan vaikkei ole vanha.
En ymmärrä mikä panee ihmisiä ostamaan tuolta kun kaupasta saa usein halvemmalla. Ideoita olen saanut ostaa ja tilannut sitten ulkomailta 1/3 hintaan postikuluinensa aika useinkin. - Anonyymi
Näillä myyjillähän on vielä se pointti, että noutaa ei saa vaikka asuisi muutaman kilometrin päässä vaan pitäisi maksaa vielä muutama kymppi toimituskuluja. Sairaalta vaikuttaa ja jää ostamatta ihan tämän vuoksi.
- Anonyymi
Hauskaa on seurata, että yksi tuote meni 155 hintaa toimituskuluinensa tuolla ja minä tilasin aivan prikulleen saman tuotteen ulkomailta hintaan 9,20 euroa. Tässä huutokauppakeisarikin tulisi vihreäksi jos tietäisi ja kuulisi.
- Anonyymi
Salonen myy myös maksupäätteitä millä ei tee mitään Suomessa, siis käyttökelvotonta Ser-kontti roskaa. Älkää hyvät ihmiset ostako mitään 'uutta' huutokaupoista, ne ovat järjestään luokatonta kiinan krääsää tai tehtaiden laadunvalvonnan hylkäämää. Käytetty tuote saattaa ollakkin laadukasta mutta kunto kannattaa itse käydä paikanpäällä vielä tarkistamassa.
- Anonyymi
Vaikka kalloni onkin ennätyspaksu sinnekin on sentään jo mahtunut uusi asia:salosen vauhdit,Konekeltot myy vain kiinanroskaa,
- Anonyymi
kaikki huonot onkin sitten näköjään tullut teille kun minulla on ne hyvät tavarat ja kokemukset
- Anonyymi
Olen sieltä ostanut ja tavara on ollut hyvää.
- Anonyymi
Ite ostin siltä Hevosen ja se juoksee hyvin! Eikä oo kiinalainen!
- Anonyymi
Etkö sä osaa lukea?
- Anonyymi
Hyvä kun nämä ostajat ei osaa lukea ja ostaa silti.
Sitten kun tuote olikin erilainen ja hintakin kalliimpi nii heti vingutaan. - Anonyymi
Ostin 12 postilaatikkoa.jos ovat paskoja niin vien henk koht takaisin. Voin kertoa et palautus tulee tuplana😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758