Varokaa Salosen vauhti huutokauppa tunnusta/liikettä

Anonyymi

Ostin kys puljusta huutokauppa. Com sivustolta 200L jätesäkkejä sekä maalarinteippiä.

Ensinnäkin jätesäkit ovat niin ohutta materiaalia että näitä pitää 4 pistää päällekkäin jos haluaa saman keston kuin markettien jätesäkeillä.

Maalarinteippi oli lähtenyt suurinosa seinästä yön yli ollessaan, joten liima on käyttökelvotonta.

Kaikenkukkuraksi tämä huijari pitäjä vit**ilee vielä asiakkailleen suoraan fb seinällä kun tuntuu tyytymättömiä asiakkaita riittävän.

Oma tyhmyys oli etten tajunnut selvittää, mutta järjettömät toimituskulut 35e per paketti on ryöstöä.

13

5937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hauska tarina vaikka mitään et olekaan ostanut

    • Anonyymi

      Todennäköisesti syy miksi ovat huutokauppa.com sivustolla. Kun mikään normaali kauppa ei voi myydä.

      Eli tullut jollekin kiinasta erä joka osoittautunut liian huonolaatuiseksi.

    • Anonyymi

      En osta tuolta koskaan enää, kun nuo toimituskulut ovat poskettomia, eli yleensä vähintään 25 euroa vaikka ostos mahtuisi melkein kirjekuoreen!
      Olen kerran kyllä ostanut, mutta hinta muodostui aivan samaksi, kun myöhemmin katsoin, että saman tuotteen olisi saanut 12kk takuullakin kaupasta toimitettuna kotiin. Nyt kun olen kyllästynyt tähän tuotteeseen, kukaan ei osta sitä edes puoleen hintaan vaikkei ole vanha.
      En ymmärrä mikä panee ihmisiä ostamaan tuolta kun kaupasta saa usein halvemmalla. Ideoita olen saanut ostaa ja tilannut sitten ulkomailta 1/3 hintaan postikuluinensa aika useinkin.

    • Anonyymi

      Näillä myyjillähän on vielä se pointti, että noutaa ei saa vaikka asuisi muutaman kilometrin päässä vaan pitäisi maksaa vielä muutama kymppi toimituskuluja. Sairaalta vaikuttaa ja jää ostamatta ihan tämän vuoksi.

    • Anonyymi

      Hauskaa on seurata, että yksi tuote meni 155 hintaa toimituskuluinensa tuolla ja minä tilasin aivan prikulleen saman tuotteen ulkomailta hintaan 9,20 euroa. Tässä huutokauppakeisarikin tulisi vihreäksi jos tietäisi ja kuulisi.

      • Anonyymi

        Salonen myy myös maksupäätteitä millä ei tee mitään Suomessa, siis käyttökelvotonta Ser-kontti roskaa. Älkää hyvät ihmiset ostako mitään 'uutta' huutokaupoista, ne ovat järjestään luokatonta kiinan krääsää tai tehtaiden laadunvalvonnan hylkäämää. Käytetty tuote saattaa ollakkin laadukasta mutta kunto kannattaa itse käydä paikanpäällä vielä tarkistamassa.


      • Anonyymi

        Vaikka kalloni onkin ennätyspaksu sinnekin on sentään jo mahtunut uusi asia:salosen vauhdit,Konekeltot myy vain kiinanroskaa,


    • Anonyymi

      kaikki huonot onkin sitten näköjään tullut teille kun minulla on ne hyvät tavarat ja kokemukset

      • Anonyymi

        Olen sieltä ostanut ja tavara on ollut hyvää.


    • Anonyymi

      Ite ostin siltä Hevosen ja se juoksee hyvin! Eikä oo kiinalainen!

    • Anonyymi

      Etkö sä osaa lukea?

    • Anonyymi

      Hyvä kun nämä ostajat ei osaa lukea ja ostaa silti.
      Sitten kun tuote olikin erilainen ja hintakin kalliimpi nii heti vingutaan.

    • Anonyymi

      Ostin 12 postilaatikkoa.jos ovat paskoja niin vien henk koht takaisin. Voin kertoa et palautus tulee tuplana😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      91
      1874
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1466
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1049
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      976
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      946
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      913
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe