hallituksen suosiosta, niin taas persut painuvat koloihinsa miettimään mistä seuraavaksi itkisi. Totuus kun on että vahva enemmistö antaa hallitukselle tuen. Nyt persut melskaa kun luulevat olevansa koko kansa, tosiasiassa ovat vain viidenneksen siitä.
kunhan gallupit tulee
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hallitus voisi vaikuttaa Yleen, jotta se esittäisi jälleen kunnollisia neuvostoliittolaisia sodanvastaisia elokuvia kuten aikaisempina vuosikymmeninä.
Uskoisin, että sekin lisäisi hallituksen kannatuslukuja seuraavissa gallupeissa. Kyllä minä uskon, että elvytyspakettiasia voi hyvinkin laskea hallituspuolueiden suosiota. Siihen on reagoitu vahvasti tunteella, eikä kansalaisilla ole resursseja monellakaan tutkia asiaa perusteellisesti.
Oppositio on hoitanut suosiontavoittelun tässä sikäli hyvin, että ovat yksinkertaistaneet asioita äärimmilleen ja kritisoineet voimakkaasti. Sellainen uppoaa helposti ihmisiin, jotka eivät ehdi tai halua itse selvittää, mistä on kyse, koska kukapa tahtoisi mitään uusia maksuja, oli tilanne mikä hyvänsä.
Hieman ehkä tämä meneillään oleva julkilausuma-asia hieman nakertaa uskottavuutta, kun se tällä tavoin keskeneräisenä tuotiin selitettäväksi ja Tavio takeltelee pahasti kykenemättä tarjoamaan vaihtoehtoista ratkaisua. Mutta aikahan tuon näyttää, mihin suuntaan kannatukset liikkuvat.- Anonyymi
Aatetovereiltaan Madurolta, Paksu-Kimiltä ja Robert Mugabelta Sanna saa aina vinkkejä kuinka vahva enemmistö saadaan tukemaan täydellistä yhteiskunnan vararikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088965Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1853483- 201938
- 801217
- 271085
- 751080
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641041Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791035- 551003
- 65940