olen mies sinä mies haluan sinua nuolen kyrpääsi seisontasi on kova työnnät kyrpäsi minun kiimaiseen peräreikään panet paljaltaan minua huolella perä kiimassa odottaa sinua
miesten kesken
15
273
Vastaukset
Kelpaisi
- Anonyymi
mistäpäin olet haluaisin tavata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistäpäin olet haluaisin tavata
Rauma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauma
harmi olen olen riksusta välimatka on pitkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
harmi olen olen riksusta välimatka on pitkä
Onko sulla kik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kik
ei ole mutta voin antaa numeroni jos haluat soittaa olen luotettava mies skype on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole mutta voin antaa numeroni jos haluat soittaa olen luotettava mies skype on
Okei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei
0443413783 soita odtotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0443413783 soita odtotan
Onks sulla whatsapp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sulla whatsapp
ei ole soita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sulla whatsapp
ei ole mutta haluaisin kyrpäsi suuni hoitoon
- Anonyymi
löytyykö riksun läheltä miestä joka tulisi minulle kylään viettämään miesten kesken kivaa asun yksin tule luokseni
- Anonyymi
Kirjoita kik QwattroR
- Anonyymi
en osaa käyttää mokomaa kikkiä soita minulle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712340En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831021Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n571010- 108980
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67746- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694