Ymmärrän typerän kaipaukseni syyt nyt

Anonyymi

Ymmärrän miksi kaipailin sinua taannoin. Vielä viime vuonna se tuntui fyysisenä kipuna kun halusin lähellesi. Jouduin puristamaan tyynyä ja kietomaan jalan peiton ympärille aivan kuin olisit siinä.

Se oli vain fantasia sinusta, mutta et ole se nainen.

Et ollut fyysisesti viehättynyt minusta ja sinua kiinnosti vain minun juttuni. Olin helppo ja hauska mies.

Kun pääsin ohi fyysisestä kaipauksesta ajattelin että ehkä voisimme olla ystäviä, mutta jäin yhä uudestaan ja uudestaan yksin ajatuksineni ja murheineni. En halunnut kaataa niitä niskaasi, mutta kuvittelin että jaoimme jotakin. Olin väärässä.

Ystävyyden toiveiden jälkeen kaveruus on muuttunut hällä väliä meininkiksi koska sinulla on muitakin kavereita joten olemme lopulta vain hyvän päivän tuttuja. Tunsin kuinka erkanimme lopullisesti ja jatkuvat valintasi pois päin vain vahvistivat sitä.

En tiedä miten kokisit jos kertoisin kuinka monta yhteensattumaa elämässämme on ja miten jotkut asiat joita olen ajatellut ovat pompahtaneet sinun elämästäsi esille. Ajattelin ensin niitä vain yhteensattumina joita ihastumassa oleva mieli saisi aikaiseksi, mutta joskus sitä vain tapaa henkilön joka syvemmällä tasolla kolahtaa.

Ymmärrän että tuo henkilö on vain fantasia päässäni sellaisesta naisesta jonka aiemmin elämässäni halusin tavata. En enää viitsi vaikka mietin päädytäänkö koskaan siihen pisteeseen että kertoisin tuosta sinulle.

Päätin että olemme vain hyvän päivän läpän tuttuja koska sinä teit päätöksesi jo aiemmin.
Kiitos kun tapasin sinut.

8

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olisi häneltä , niin en ajatellut noin että helppo ja hauska mies vaikka hauskaa seuraa onkin. Olin kiinnostunut kokonaisuutena hänestä , ihmisenä ja sydän sanoi ehdottomasti kyllä hänelle. Rakkautta ensisilmäyksellä.
      Hänet olisin halunnut. Ei mennyt sitten niin kuin Strömsössä.

• Anonyymi

Et ole hän, siirtyi jo elämässään selkeästi eteenpäin. Meni jo mahdollisuudet, mutta ehkä sinulla ja teillä on vielä jotain.
        Halusin vain purkaa asian tänne kun ei ole mitään tai ketään muutakaan.

• Anonyymi

Teitkö syrjähypyn?

• Anonyymi

Kerro nuo asiat hänelle oikeassa elämässä, minä ainakin haluaisin tietää mitä sattumuksia ym tarkoitat.

• Anonyymi

Miks vitussa jollekkin naiselle joka pitää miestä jonain tuttuna pitäis kertoo jotain tollaista?

• Anonyymi00007

Hyvin sanottu.

• Anonyymi00008

Harmit sulle, hän ei siis kiinnostunut susta.
      Tulkitsin niin että olitte läheisempiä.
      Ehkä voisit kokeilla kepillä jäätä kertomalla nuo samat asiat irl

• Anonyymi00009

Joo, mut ne asiat pitää selvittää. Mulla on täällä tuttuja naisia eskarista ja alakoulusta hakemassa huomiota, kun en aikoinaan osanut järkevästi hoitaa välejä. 10v niin toikin palaa utelemaan, ehkä sen takia, et sitä kuitenkin kiinostais joku joka rakastaa, en tiedä😎

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2435
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1407
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      80
      1263
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1182
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      885
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      880
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      44
      723
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      92
      712
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      27
      699
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      676
    Aihe