Onko tänään 25.07 illalla pariskuntia menossa Huvilintu, Raision parkkikselle? Pitkä, fiksu mies haluaisi tulla katselemaan.
Huvilintu tänään
13
86
Vastaukset
voin kyllä tulla katsomaan kun runkkaat
- Anonyymi
Voitaisiin tulla. Terveisin 40vv pari turusta
- Anonyymi
Mihin aikaan huvilinnussa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin aikaan huvilinnussa ?
Noin 19 aikaan siellä. 40v pari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin 19 aikaan siellä. 40v pari
Katsoin juuri naista ajoohjeet. Olemme varmaan jo varttiavaille seiska paikalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin juuri naista ajoohjeet. Olemme varmaan jo varttiavaille seiska paikalla
Ja sitten lettua levälleen hönöt
- Anonyymi
Tule nyt ruissalon nakurannalls. T. Yks pari
Täällä ketään ole Täällä kolkan nokassa
- Anonyymi
Kyllä me täällä ollaan. Rantaalueella kalastajia niin siirryttiin tänne reunalle ( kaislabunkkeriin)
Vai niin no mitä näkyy jos tulen katsomaan
No tuskin edes löydän teidät ihan vaan haluisin katsella
- Anonyymi
Onko hetero pariskuntia menossa Raision Huvilinnun alueelle 29-31.7 päivinä ? 50v, Pitkä, normaalivartaloinen ja fiksu mies tulisi katselemaan tai jopa mukaanne hauskan pitoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787