Parhaat kalastuspaikat Ylöjärven

Anonyymi

Ympäristössä? Olis kiva tietää, kun ei oo täällä kalastanut juurikaan.
Kai niitä löytää muualtakin. Täällä palstalla on niin paljon trolleja ja aiheita jotka kuuluu muualle niin en oikein usko muiden puheita aina..

Vähän veikkaan että korona-aika tekee monen elämän tylsäksi niin sitä sitten täällä keksitään kaikenlaista hölynpölyä päästään. Ei kannata ottaa anonyymien juttuja ainakaan itseensä..

Mut jos nyt joku järkevä lukee tän niin pistäkää vinkkejä?

7

2443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Karhejärvi. Siellä tarvii sitten ostaa erillislupa. Valtion kalakortti ei riitä.

• Anonyymi

Tuota en kyllä usko. Karhejärvihän on aivan tavallinen keskisuuri järvi eikä mikään istarilampi.

• Anonyymi

Ylöjärvi on aika suuri alue tällä hetkellä. Kyllä täällä järviä ja lampia löytyy paljon. Itsekin juuri olen muuttanut tänne, enkä keksi Gayjärveä enempää vesistöä, mutta varmasti tutustumalla paikkakuntaan ja luontoon, löytää hyviä kalapaikkojakin.

• Anonyymi

Minkälaista kalastusta harrastat? Itse kalastan Näsijärvellä pilkkimällä ja jigaamalla ahventa ja kuhaa, mutta se vaatii kyllä sulan veden aikana veneen. Rannatkin on aika täyteen mökitetty.

• Anonyymi

MiSsä on hyvä paikka kalastaa

• Anonyymi

Karhen sillalta monet kalastelee , tai sit tulee veneellä. Kalaa tulee hyvin, kunhan löytää aina sen oikean kohdan.

• Anonyymi

s-marketin kalatiski.et tarvi mitään onkia .aina tärppää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3463
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2074
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1789
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1557
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1528
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      10
      1430
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1247
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1185
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1122
    Aihe