Ympäristössä? Olis kiva tietää, kun ei oo täällä kalastanut juurikaan.
Kai niitä löytää muualtakin. Täällä palstalla on niin paljon trolleja ja aiheita jotka kuuluu muualle niin en oikein usko muiden puheita aina..
Vähän veikkaan että korona-aika tekee monen elämän tylsäksi niin sitä sitten täällä keksitään kaikenlaista hölynpölyä päästään. Ei kannata ottaa anonyymien juttuja ainakaan itseensä..
Mut jos nyt joku järkevä lukee tän niin pistäkää vinkkejä?
Parhaat kalastuspaikat Ylöjärven
7
2054
Vastaukset
- Anonyymi
Karhejärvi. Siellä tarvii sitten ostaa erillislupa. Valtion kalakortti ei riitä.
- Anonyymi
Tuota en kyllä usko. Karhejärvihän on aivan tavallinen keskisuuri järvi eikä mikään istarilampi.
- Anonyymi
Ylöjärvi on aika suuri alue tällä hetkellä. Kyllä täällä järviä ja lampia löytyy paljon. Itsekin juuri olen muuttanut tänne, enkä keksi Gayjärveä enempää vesistöä, mutta varmasti tutustumalla paikkakuntaan ja luontoon, löytää hyviä kalapaikkojakin.
- Anonyymi
Minkälaista kalastusta harrastat? Itse kalastan Näsijärvellä pilkkimällä ja jigaamalla ahventa ja kuhaa, mutta se vaatii kyllä sulan veden aikana veneen. Rannatkin on aika täyteen mökitetty.
- Anonyymi
MiSsä on hyvä paikka kalastaa
- Anonyymi
Karhen sillalta monet kalastelee , tai sit tulee veneellä. Kalaa tulee hyvin, kunhan löytää aina sen oikean kohdan.
- Anonyymi
s-marketin kalatiski.et tarvi mitään onkia .aina tärppää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248