Jos käytäs vaan

Anonyymi

Kahvilla ja katotaan ihan kaveripohjalta tuleeko mitään eikä sotketa mitään tunteita niin ei ole paineitakaan? Se voi jäädä siihen tai sitten jatkua..

99

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmottele, kun olet tulossa hakemaan🙇

      • Anonyymi

        Sopii. Tai kävelyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii. Tai kävelyllä.

        Sekin käy.


      • Anonyymi

        Kenelle toi emoji pyllistää???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle toi emoji pyllistää???

        ei se pyllistä, vaan nojaa kätösiinsä. Tai enhän tiedä, miten se sun puhelimellas näyttäytyy?


      • Anonyymi

        Sinä ilmoitat minun ilmoitukseen et ole tarttunut no ilmoita sitten...kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei se pyllistä, vaan nojaa kätösiinsä. Tai enhän tiedä, miten se sun puhelimellas näyttäytyy?

        No tätä minä Elinalle taoin 5 jotta, mutta ei päästy kahville, lenkille, saunomaan, rakastelemaan, syömään sisäfileetä, eväsretkelle luontoon, keilaamaan, synnytysosastolle, rakentamaan taloa, riitelemään, itkemään hautajaisiin, synttärijuhliin, etc. T Otmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tätä minä Elinalle taoin 5 jotta, mutta ei päästy kahville, lenkille, saunomaan, rakastelemaan, syömään sisäfileetä, eväsretkelle luontoon, keilaamaan, synnytysosastolle, rakentamaan taloa, riitelemään, itkemään hautajaisiin, synttärijuhliin, etc. T Otmi

        Minä ehdotin nimenomaan juuri tuota kahvilla käyntiä. Ehkä 200 kertaa? Ei siis voi sitten syyttää, että en ole yrittänyt. T Otmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ehdotin nimenomaan juuri tuota kahvilla käyntiä. Ehkä 200 kertaa? Ei siis voi sitten syyttää, että en ole yrittänyt. T Otmi

        Ja aina totesin, että tee käy, olut, limsa, jääeso. Kävelylenkki ok, kuutamouinti. Autolla ajelu. T Otmi


    • Anonyymi

      Asiallinen ehdotus oikealle anoihmiselle.

      • Anonyymi

        Mitä sä itse haluat meistä?????? kyllä mä voin ystävä olla myös! mutta en koskaan hyväksy sitä että olet jonkun muun kanssa sillein!!!!! haluan tietää mitä tunnet minua kohtaan?????? sitä en oikeesti tiedä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä itse haluat meistä?????? kyllä mä voin ystävä olla myös! mutta en koskaan hyväksy sitä että olet jonkun muun kanssa sillein!!!!! haluan tietää mitä tunnet minua kohtaan?????? sitä en oikeesti tiedä!

        Kuka sinä olet nyt kerrot heti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä itse haluat meistä?????? kyllä mä voin ystävä olla myös! mutta en koskaan hyväksy sitä että olet jonkun muun kanssa sillein!!!!! haluan tietää mitä tunnet minua kohtaan?????? sitä en oikeesti tiedä!

        Vähän on vaikea hahmotella sulle ja mulle äkkiseltään mitään intiimiä silleen niinkuin asian ilmaisit. Tunnen tervettä sympatiaa ja mielenkiintoa kohtaasi huutomerkein. Olisit sä sen verran erikoinen kahviseuralainen. Sumpit vois mennä väärään kurkkuun... .sulta. Ystävinä oltaisiin kerrassaan erottamattomat:)


      • Anonyymi

        Ano niin sinulle annetaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä itse haluat meistä?????? kyllä mä voin ystävä olla myös! mutta en koskaan hyväksy sitä että olet jonkun muun kanssa sillein!!!!! haluan tietää mitä tunnet minua kohtaan?????? sitä en oikeesti tiedä!

        Kuka on joku muu jonka kanssa olen sillee ethän itsekään ole ollut mun kaa silleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän on vaikea hahmotella sulle ja mulle äkkiseltään mitään intiimiä silleen niinkuin asian ilmaisit. Tunnen tervettä sympatiaa ja mielenkiintoa kohtaasi huutomerkein. Olisit sä sen verran erikoinen kahviseuralainen. Sumpit vois mennä väärään kurkkuun... .sulta. Ystävinä oltaisiin kerrassaan erottamattomat:)

        Kiitos sympatioista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän on vaikea hahmotella sulle ja mulle äkkiseltään mitään intiimiä silleen niinkuin asian ilmaisit. Tunnen tervettä sympatiaa ja mielenkiintoa kohtaasi huutomerkein. Olisit sä sen verran erikoinen kahviseuralainen. Sumpit vois mennä väärään kurkkuun... .sulta. Ystävinä oltaisiin kerrassaan erottamattomat:)

        Minä olen outo sinä olet sanoilla piiskaaja kukaan terve täyspäinen mies joka ei ole sinun määräysvallan alla sano mulle tai jos antaa ymmärtää ymmärtää myös antaa mutta tollasta vinkujaa kun sä olet täällä voimasi tunnossa vedätät ehkä kannatad lähtee juokseen...


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen alotus, mennä kahville ihan tunteettomana, vaikka olis tunteita. Ihailtavia on jotkut ihmiset, kytkee tunteet päälle ja pois tosta vaan. Viileän laskelmoivaa. Onkohan tunteensa aitoja lainkaan?

      • Anonyymi

        ei kannata saatananpalvojan kanssa mennä kahville, voi yllättyä iloisesti.


    • Anonyymi

      Sopis mullekin. Jos vain ehdottajana olisi nainen.

      • Anonyymi

        toinen saatananpalvoja. Missä kolmas lymyää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toinen saatananpalvoja. Missä kolmas lymyää?

        Palvonko saatanaa jos toivon kahvittelua naisen kanssa?
        Mulla on sitapaitsi neljästä ekumeniasta on jo kolme takana. Neljännen aika ei toivottavasti ole vielä kovin pian...


    • Anonyymi

      Taidan viedä hänet aluksi kävelylle, hän on ollut aina aktiiviliikkuja,sitten pyydän häntä tulemaan kahville. On ystävänpäivä, toivon hänen ajattelevan: "tänään oli melko ihanaa olla nainen".
      https://youtu.be/KO3CyniUoOs

      • Anonyymi

        Kaunis ajatus. Nätisti ilmaistu.


    • Anonyymi

      Minusta kahville tai kävelylle pyytämiseen sisältyy oletus, että pyytäjällä on jotain tunteita sitä toista kohtaan. Vähintään kiinnostusta. Ei niistä tunteista toki heti tarvitse puhua, ellei tilanne ole sellainen, että se sitä vaatii, esim jos kyseiset henkilöt tuntevat pitkältä ajalta eikä heillä ole ollut tapana hengailla yhdessä. Silloin niistä tunteista on pakko vähän puhuakin.

      • Anonyymi

        Sivusta: kyllä nyktisin kahvilla voi käydä ystävyysmielessäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: kyllä nyktisin kahvilla voi käydä ystävyysmielessäkin.

        Tietysti voi tutustumismielessä, mutta ei voi, jos niillä tyypeillä on jo tunteita toisiaan kohtaan tai toisella on. Silloin heillä/hänellä on jo ne tunteet mukana.


    • Anonyymi

      Mites kun mulla on ehtinyt tunteita jo tulla sitä miestä kohtaan? Pitääkö jättää kahvit juomatta ja mennä suoraan asiaan?

      • Anonyymi

        Tuollainen lähestymistapa sopisi itselleni. Itsellänikin on tunteita erästä naista kohtaan, niin tuntuisi tyhmältä yrittää jotain arkista tutustumista kahvittelun yms merkeissä. Jos tunteet molemminpuolisia, niin suoraan asiaan vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen lähestymistapa sopisi itselleni. Itsellänikin on tunteita erästä naista kohtaan, niin tuntuisi tyhmältä yrittää jotain arkista tutustumista kahvittelun yms merkeissä. Jos tunteet molemminpuolisia, niin suoraan asiaan vaan.

        Okei, eli jos on tunteita jotakin kohtaan niin sitten ei voi enää kahveja juoda, että sitten vaan suoraan asiaan. Tossa on kyllä ehkä vinha perä, sillä kahvilassa tai ravintolassa istuvat parit näyttää aika etäisiltä toisilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen lähestymistapa sopisi itselleni. Itsellänikin on tunteita erästä naista kohtaan, niin tuntuisi tyhmältä yrittää jotain arkista tutustumista kahvittelun yms merkeissä. Jos tunteet molemminpuolisia, niin suoraan asiaan vaan.

        Sama tilanne, mutta haluan sen arkisen kahvittelun tms. avulla selvittää onko molemminpuolista olemassa vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, eli jos on tunteita jotakin kohtaan niin sitten ei voi enää kahveja juoda, että sitten vaan suoraan asiaan. Tossa on kyllä ehkä vinha perä, sillä kahvilassa tai ravintolassa istuvat parit näyttää aika etäisiltä toisilleen.

        Eli suoraan asiaan, intiimit treffit ja siitä kuumentuneina vaatteita riisumaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli suoraan asiaan, intiimit treffit ja siitä kuumentuneina vaatteita riisumaan?

        Ehtiihän sitä kahvia juomaan myöhemminkin, vuosia aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehtiihän sitä kahvia juomaan myöhemminkin, vuosia aikaa.

        No se. Oleelliset asiat ensin😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, eli jos on tunteita jotakin kohtaan niin sitten ei voi enää kahveja juoda, että sitten vaan suoraan asiaan. Tossa on kyllä ehkä vinha perä, sillä kahvilassa tai ravintolassa istuvat parit näyttää aika etäisiltä toisilleen.

        Eipä ollut kyse tuosta. Aloituksessa ehdotettiin, että katsotaan onko tunteita. Mitä sitä enää katsomaan, jos niitä jo on. Kahvia voi silti juoda niin paljon kuin napa vetää. Mutta viisastele vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli suoraan asiaan, intiimit treffit ja siitä kuumentuneina vaatteita riisumaan?

        Ihanteellisinta olisi, että intohimo olisi niin vahvaa ja molemminpuolista, että ne vaatteet vaan lähtisi miettimättä jo ennenkuin treffit ehtii sopia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanteellisinta olisi, että intohimo olisi niin vahvaa ja molemminpuolista, että ne vaatteet vaan lähtisi miettimättä jo ennenkuin treffit ehtii sopia.

        Useimmiten vaan pitää tyytyä siihen hitaaseen lämmittelyyn ennenkuin ne vaatteet lentää päältä. Polttava intohimo molemminpuolisena on kovin harvinaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmiten vaan pitää tyytyä siihen hitaaseen lämmittelyyn ennenkuin ne vaatteet lentää päältä. Polttava intohimo molemminpuolisena on kovin harvinaista.

        Musta tuntuu, että mun ihastuksellani on samat fiilikset mua kohtaan. Ei vaan voi tietää varmaksi :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tuntuu, että mun ihastuksellani on samat fiilikset mua kohtaan. Ei vaan voi tietää varmaksi :(

        Mutta aina voi haaveilla ja toivoa siitä polttavasta intohimosta. Vain kerran sattunut omalle kohdalle, suhde ei silti kestänyt pitkään.
        Voihan se tarttuakin, jos toinen hehkuu kuin hellankoukku. Kyllä se äkkiä molemminpuoliseksi muuttuu, jos tilanne on muuten otollinen😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanteellisinta olisi, että intohimo olisi niin vahvaa ja molemminpuolista, että ne vaatteet vaan lähtisi miettimättä jo ennenkuin treffit ehtii sopia.

        Johonkin sisätiloihin on teidän mentävä kumminkin. Ei niitä vaatteita voi siinä kadulla riisua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut kyse tuosta. Aloituksessa ehdotettiin, että katsotaan onko tunteita. Mitä sitä enää katsomaan, jos niitä jo on. Kahvia voi silti juoda niin paljon kuin napa vetää. Mutta viisastele vaan.

        Aloittaja tarkoittaa varmaan, että ovatko tunteet molemminpuolisia! Ainakin niin itse ymmärsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johonkin sisätiloihin on teidän mentävä kumminkin. Ei niitä vaatteita voi siinä kadulla riisua!

        Eikö ulkoseksi olisi kivaa näin kesällä? Häh. Ei kadulla mutta jonnekin porttikongiin tai pusikkoon. :D


    • Anonyymi

      Käyhän se..

    • Anonyymi

      Laita viestiä ja kysy sopiiko kahvittelu. Ainakin itse olisin otettu, jos joku kysyisi. Ja varmasti vastaisin myöntävästi viestiin.

      • Anonyymi

        Ihan tosissaan nohevana neuvot aloittajaa, että näin toimitaan? Tuskin hän mikään pikkulapsi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tosissaan nohevana neuvot aloittajaa, että näin toimitaan? Tuskin hän mikään pikkulapsi on.

        Provoilija ap neuvoo itseään


    • Anonyymi

      Ei. Eletään kerrankin ja puhutaan tunteet selviksi. Aikuisiahan tässä ollaan.

      • Anonyymi

        Minun tunteissani ei ole mitään epäselvää.


    • Anonyymi

      Miten mies kaveripohjalta katotaan, et tuleeko mitään?
      Voin juoda kahvit kanssasi joskus, jos tulet siitä hyvillesi?
      Mutta olemme vieraita toisillemme, joten suhteilu ei onnistune.
      Jo sen takia, että en ole aloittamassa mitään juttua nyt.

      • Anonyymi

        Emme ole vieraita toisillemme.


    • Anonyymi

      Kyllä noi "kahvittelut" tiedetään.

      • Anonyymi

        "Päiväkahviseura" on oma lukunsa. Ei kuulu tähän ketjuun.
        Sivusta tämä.


    • Anonyymi

      Kävelyllä vaikka metsässä. Voisiko aloittaja laittaa vaikka vähän vinkkiä kenelle/ mihin suuntaan/ jotain tunnistetta?
      N->M

      • Anonyymi

        Kyllä. Mennään metsään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Mennään metsään...

        Joopa joo ja moottorisaha mukaan vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo ja moottorisaha mukaan vai?

        Ainahan nuo sulla mukana on.😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo ja moottorisaha mukaan vai?

        Puukko riittää.


    • Anonyymi

      Tiesix että tällaiset viestit kuten aloitus laitetaan suoraan kaverille, tai ainakin niin että "mennääx kahville". Oma ja mun frendien tapa se että kahvitellaan tai käydään kaljalla ja jos tunteita herää niin kyllä ne kahvitellessa selviää.

      Ulos ihmisten pariin ja pois länkyttämästä somessa. :)

      • Anonyymi

        Onko kiva lutkailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kiva lutkailla?

        Huomenna taas lutkailemaan..


    • Anonyymi

      Käykää vaan kahvilla heti huomenna töissä. Et sitten lähtenyt vaikka muka pyysit.

    • Anonyymi

      Sähän voisit ensikerralla, kun nähdään, tarjota kahvit mulle?

    • Anonyymi

      Jotain tuon tapaista olen myös ajatellut. Tulisiko hän kahville jos näkisi kotimatkallaan suurimman väylän huoltoseman pihassa autoni?
      Lähtisikö luontoon kävelemään tai istumaan , jutustelemaan kiireettä.
      Rantalaiturille?

      Mitenpä tuota kysyä, pitäisi ensin olla jutteluetäisyydellä joka ei näytä toteutuvan.
      Periaate etten soita, somessa emme ole jollei tule.

    • Anonyymi

      Tykkäisin kyllä, jos hän ehdottaisi kahvittelua minun kanssa. Se tulisi minulle täysin yllätyksenä. Jännittävä hetkihän se olisi, näin monen vuoden jälkeen. : )

      • Anonyymi

        Jännittäväähän se olisi ja jos otettaisiin vegepohjalla tarjoilut.


      • Anonyymi

        Ehkä se ei jännitä jos aiemminkin kahviteltu.


      • Anonyymi

        Monen vuoden jälkeen...? Kuka miettii vuosikausia jotain vanhoja systeemejä. Sinä ilmeisesti. Menneet on menneitä ja ihan syystä niitä kukaan kaipaa


    • Anonyymi

      On tunteita ja varmaan molemmilla. Tarkoitin lähinnä ettei kasaa itselleen paineita ensitapaamisella. Huomena lisää nyt nukkumaan että jaksaa herätä aamusta ylös..

      terv:Aloittaja

    • Anonyymi

      Käydään vaikka ensin kahvilla ja sitten marjastamassa nainen. Haetaan ämpärit mustikkaa molemmille.

      • Anonyymi

        Miksei vadelmia, niitä kasvaa tuossa naapurimetsässä. 🐛


    • Anonyymi

      Joa käytäis vaan kahvilla sun toivomuksesta, niin koskaan ei tulis mitään muuta.
      Minä kunnioitan miehen päätöstä. Jos mennään "vain kahville", ollaan kavereita. Ja sieltä ei nousta ilman jotain isoa, julkista juttua.

      • Anonyymi

        Tuo varmaan pätee muihinkin naisiin? Onko siis virhe pyytää vaan kahville, jos tunteita on mukana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo varmaan pätee muihinkin naisiin? Onko siis virhe pyytää vaan kahville, jos tunteita on mukana?

        Ei se mielestäni ole virhe, jos haluat selvittää mitä toinen ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mielestäni ole virhe, jos haluat selvittää mitä toinen ajattelee.

        Sitä haluankin selvittää. On melkoinen mysteeri kyseessä😉.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä haluankin selvittää. On melkoinen mysteeri kyseessä😉.

        Joko mysteeri ratkesi? Kysymisen päässä asia ja menoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko mysteeri ratkesi? Kysymisen päässä asia ja menoksi

        Kommunikaatio- ongelmia. Kuten mysteerien kanssa voi tulla. Ehkä ne vielä selviävät. Ehtii kyllä niiden selvittyäkin, ei ole kiire.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunikaatio- ongelmia. Kuten mysteerien kanssa voi tulla. Ehkä ne vielä selviävät. Ehtii kyllä niiden selvittyäkin, ei ole kiire.

        Teknisiä vai et vain uskalla kysyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teknisiä vai et vain uskalla kysyä?

        Tietenkin uskalluksesta kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin uskalluksesta kiinni.

        Osaksi sitäkin, mutta yhteysteknisiä myös. Mutta nähdään irl säännöllisesti, joten järjestelykysymys enempi.


    • Anonyymi

      Ja milloin ajattelit tämän tapahtuvan?

    • Minä ainakaan en lähde kaipaukseni kohteen kanssa mihinkään kahville jollei hän tarjoa samalla paikan herkullisinta leivosta. Niin että jos häntä (mies pks) kiinnostaa niin sopii katsoa että saldo riittää!

      • Anonyymi

        Naiselle joka kyselee ensimmäiseksi saldoa, osoitan hänelle saman tien että palatkoon sinne mistä tulikin. Ei ole lompakon paksuudesta kiinni vaan periaatteesta ja faktasta että naisella on raha pääasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle joka kyselee ensimmäiseksi saldoa, osoitan hänelle saman tien että palatkoon sinne mistä tulikin. Ei ole lompakon paksuudesta kiinni vaan periaatteesta ja faktasta että naisella on raha pääasia.

        Minä osaan tehdä leivokset itse ei tarvitse ostaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle joka kyselee ensimmäiseksi saldoa, osoitan hänelle saman tien että palatkoon sinne mistä tulikin. Ei ole lompakon paksuudesta kiinni vaan periaatteesta ja faktasta että naisella on raha pääasia.

        Miten niin ensimmäiseksi? Olemmehan hänen kanssaan tavanneet ennenkin. Kyse oli huomaavaisuudesta, eikä lompakon paksuudesta . Eikä ne ärrän kahvit edes paljoa maksa.

        Kohteliaat käytöstavat eivät ole kenellekään pahitteeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä osaan tehdä leivokset itse ei tarvitse ostaa.

        Itsetehdyt leivokset ovatkin teollisia tuotteita makoisampia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle joka kyselee ensimmäiseksi saldoa, osoitan hänelle saman tien että palatkoon sinne mistä tulikin. Ei ole lompakon paksuudesta kiinni vaan periaatteesta ja faktasta että naisella on raha pääasia.

        Missä saldoa kyseltiin ja mikä pisti noin kiukkuamaan ja syyttämään.


    • Anonyymi

      Sopiihan se. Laita ehdotusta privaatisti tulemaan😁

    • Lauantaina liikuskelen sielläpäin.

      • Tämä tuli väärään paikkaan ja sanamuotokin on vääränlainen. Ajattelin tuolla kohtaa käyväni kotona heittämässä karviaiset pakkaseen!


    • Anonyymi

      Joko toteutunut aloittajan kahvittelut/"kahvittelut"?
      Vieöäköhän se toinen osapuoli odottaa jotain tapahtuvaksi?

    • Anonyymi

      Äh, ei sellainen onnistu jos tietää jo ennestään ajattelevansa toista lämpimämmin kuin kaverina.

    • Anonyymi

      Jäi tuossa äsken sanomatta että kiitos tästä.

    • Anonyymi

      Naisen pitää yleensä maksaa se noin 5000eur käteistä rahaa jotta kukaan mies lähtee treffeille hänen kanssa, muovi eli kortti ei tietystikään kelpaa, platinaharkot ja riihikuiva käteinen vain käy noin etumaksuna.

      • Anonyymi

        Voi laittaa tilille 40 euroo tai 400.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi laittaa tilille 40 euroo tai 400.

        Laitan seitkyt


    • Anonyymi

      Tää keino on yleensäkin hyvä.

    • Anonyymi

      Käviköhän kukaan kahvilla kaveripohjalla? Nyt mennään jo syyskuuta.

    • Anonyymi

      Voitaisko harrastaa seksiä vaan kaveripohjalta eikä sotketa siihen mitään tunteita niin ei ole paineitakaan? Se voi jäädä siihen tai sitten jatkua..

      • Anonyymi

        Ei käy!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe