Sperman ja kiimaliman maistelu

Anonyymi

Tykkään seisoskella, runkata Ja kiihottaa itseäni loputtomiin. Mulla tulee aina nuoltua kiimalimat ja joutua omat spermat. Onko muita, joille oman tavaran nesteet maistuvat?

29

973

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä teen samoin olisi kiva saada vieraan spermat myös.

    • Anonyymi

      Mäkin runkkailen ja seisotan välil monta tuntii ja annan hetken rauhottuu et kiimalima oikein valuu. Ja aina nuolen kaiken ite ku on niin kiimanen olo aina. Ja sit lopult ku mälli lentää ni tuntuuhan hyvält. Nytki olin pitkään runkkaillu mut täl kertaa tuli nuori kaveri pikkasen täs hämeenlinnan levaril auttaan ja otti kunnol suihin. Nyt ihana olo

    • Anonyymi

      Mites kirkasta

      • Anonyymi

        Pullo päivässä pitää seisokin poissa


    • Anonyymi

      Minä juuri yllän ottamaan oman terskan suuhun, runkkaan ja spermat otan suuhun.

      • Anonyymi

        Näytä 😋


      • Anonyymi

        Sama juttu välillä on vielä kiva runkata putkea sisäpuolelta kun oikein paljon valuu kiimalimaa


    • Anonyymi

      Kiertele nuppia

    • Anonyymi

      Usein maistelen ja syön omat spermani, vaimonkin nuolen ´´puhtaaksi´´ kun olen sotkenut. Otan mielelläni muiltakin suuhun ja nielen. M47

      • Anonyymi

        Täällä on........ M49


    • Maistuu parhaalta, kun sen saa maistella naisen suusta. Nainen ottaa ensin kiimalimaisen munan suuhun ja käy suutelemassa minua. Tekee nannaa. Ja aina kun on laskenut lastit kitusiin, pitkä suudelma naiselta tuntuu todella riettaalta.

      Muuten ei niin kiinnosta.

    • Anonyymi

      Lauteella runkkaan jalat seinällä ja kiimalimat valuu suuhun, se on kiihottavaa. Mut kun sperma alkaa roiskumaan suuhun niin tulee ällö olo, en voi niellä. Monesti ajatellut nieleväni mällit mut loppuu kiihko siihen kun sperma pulppuaa

      • Anonyymi

        Juu totta. Kiima lopahtaa heti ku mälli lentää, sen vuoks kiimalimaa onki niin ihana maistella. Mut jos ois kaveri kelt ottas suihin ni mielelläni ottasin kiimas ihan loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu totta. Kiima lopahtaa heti ku mälli lentää, sen vuoks kiimalimaa onki niin ihana maistella. Mut jos ois kaveri kelt ottas suihin ni mielelläni ottasin kiimas ihan loppuun asti.

        Missäpäin olet


    • Anonyymi

      Puhut heppu aivan totta

    • Anonyymi

      Lypsytkö menossa

    • Anonyymi

      Joks valuttaa

    • Anonyymi

      Juu putkesta kirkasta tulee ku painelee varren alavaltakanavaa kahdella sormella tai yksikin riittää alhaalta nuppia kohti

      • Anonyymi

        Tekee todella hyvää kun runkkaa sisäpuolelta


    • Anonyymi

      Heppu tietää toisen hepun aikeet, ei sitä ihan alle 20 v osannut muuta
      kun monta kertaa päiväs antaa tulla paineet ulos

    • Anonyymi

      Pitää testata sisäpuolelta

    • Anonyymi

      Pulputellaan vai mitä

    • Anonyymi

      Oliko jalat ylhäällä .................

    • Anonyymi

      Pelitkö alkanu

    • Anonyymi

      Voi vitt mitä sontaa täällä jauhetaan

      • Anonyymi

        Ja pakko lukee


    • Anonyymi

      Minulla on tapana runkata spermat lautselle mistä on hyvä nuolaista ne suuhun . Näin ei mene yhtään hukkaan , melkein päivittäin nykyään . Minusta sperma maistuu hyvältä.
      M 61

      • Anonyymi

        Sperma on parasta herkkua mitä tiedän, ihana samettinen maku, ja jos sen saa vieraan kullista suoraan lämpimänä niin parasta ikinä.


    • kiimalimaa tulee nuoltua maistuu hyvälle.välillä tulee lauettua niin että lappaa spermaa suuhun.on kiihottavaa maata ku on just lauennu,sydän hakkaa ja suu on täynnä omaa spermaa.alkoi ihan seisomaan

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe