Olen rukoillut lapsettomuuttamme, että saisimme vielä kaivatun lapsen. Rukousta ei kuulla. Miksi osa saa lapsia, vaikka ei edes usko mihinkään, ei tarvitse rukoilla. Miksi Jumala kuulee, vaikka he eivät pyydä mitään. Ristiriitaista.
Miksi rukousta ei kuulla?
7
84
Vastaukset
- Anonyymi
Itse uskon, että Jumala kuulee, mutta ehkä on joku syy, miksi nyt ei ole hyvä aika lapselle. Itse en tiedä syytä, mutta jättäisin asian Jumalan käsiin. jos on hyvä, saatte lapsen. :)
Mutta, ehkä olisi hyvä myös miettiä, miksi haluatte lapsen. Ehkä syy on huono? - Anonyymi
Jumalalla ei ole asian kanssa tekemistä. On huonoa tuuria jos hedelmällisyys on heikko. Rukous ei sitä voi parantaa. En välttämättä suosittele adoptointiakaan, jos ja kun aiotte aivopestä lapsen uskonnollanne.
- Anonyymi
Miksi joku aina nälvii täällä?
Tottakai nuoripari haluaa lapsen. Ja vanhemmat kasvattavat lapsensa, ei se ole "aivopesua" ollenkaan. Jospa sinä joku et yrittäisi aivopestä täällä rukoilijoita, sillä sitähän sinä teet!
Minäkin uskon että Jumala kuulee. Vastaa sitten ajallaan.
Jatkakaa vain rukoilemista.
- Anonyymi
Siihen, kun osaisi vastata, niin olisikin melko viisas. Jumala kyllä kuulee. Siksi kannattaa jatkaa rukousta luovuttamatta. Maailma on sitä mitä on ja täällä ei aina kaikki mene suunnitelmien ja toiveiden mukaan. Jumala kuitenkin pitää omistaan huolen ja kääntää kaikki lopulta parhain päin. Kaikkea hyvää Teille!
- Anonyymi
Jumala tietää paremmin mikä sinulle on hyväksi. Minun halvauksenikaan ei ole parantunut toistaiseksi,vaikka olen sitä rukoillut. Mutta sain rukoukseeni viestin. "Te sanotte minulle mitä minun olis itehtävä,mutta en minä voi toimia haluamallanne tavalla. Minä johdan ja hallitsen kokonaisuutta,koko elämää,te näette siitä vain siruja. Mutta minä rakastan sinua koko ajan ja toimin jatkuvasti.Pelkäät,että kun rukoushuokauksesi hetkeksikin hellittää,niin kaikki luhistuu. Lapseni ,sinä yrität ohjata asioita koko ajan ja näännyt. jätä asiasi minun käsiini.Luota ja lepää minun rakkaudessani.En ole unohtanut sinua,enkä läheisiäsi,rakasta heitä.Luovuta murheesi minulle..Rakasta omaisiasi, vaikka he olisivat toisenlaisia kuin tahtoisit ja luulet minunkin tahtovan.Te olette minulle suunnattoman rakkaita.
- Anonyymi
Minun Jumalani kyllä kuulee ja vastaakin hyvin tarkkaan mitä rukoilen . Esim Ef. Kirjoittaa tästä. Minun Jumalani ei ole Baal.
- Anonyymi
Rukoilu ei auta siihenkään asiaan. Ite sitä pitää lopulta kaikki tehä. Ei muuta kun naida louskuttamaan nyt aluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982