kolmansia opettajiksi, sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä. Eivät suinkaan kaikki ole apostoleja?
Eivät kaikki profeettoja?
Eivät kaikki opettajia?
Eiväthän kaikki tee voimallisia tekoja?
Eihän kaikilla ole parantamisen armolahjoja?
Eiväthän kaikki puhu kielillä?
Eiväthän kaikki kykene niitä selittämään?
Pyrkikää osallisiksi parhaimmista armolahjoista.
Ja vielä minä osoitan teille tien, verrattoman tien.
Niinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi,
13
90
Vastaukset
- Anonyymi
kolmansia opettajiksi,
sitten hän antoi voimallisia tekoja,
sitten armolahjoja parantaa tauteja,
avustaa,
hallita,
puhua eri kielillä.
Eivät suinkaan kaikki ole apostoleja?
Eivät kaikki profeettoja?
Eivät kaikki opettajia?
Eiväthän kaikki tee voimallisia tekoja?
Eihän kaikilla ole parantamisen armolahjoja?
Eiväthän kaikki puhu kielillä?
Eiväthän kaikki kykene niitä selittämään?
Pyrkikää osallisiksi parhaimmista armolahjoista.
Ja vielä minä osoitan teille tien, verrattoman tien.- Anonyymi
Ja vielä minä osoitan teille tien, verrattoman tien.
1.Korinttolaiskirje: 13:1-7
Vaikka minä puhuisin ihmisten
ja enkelien kielillä,
mutta minulla ei olisi rakkautta,
olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja
ja minä tietäisin kaikki salaisuudet
ja kaiken tiedon,
ja vaikka minulla olisi kaikki usko,
niin että voisin vuoria siirtää,
en minä mitään olisi.
Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi,
ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi,
ei se minua mitään hyödyttäisi.
Rakkaus on pitkämielinen,
rakkaus on lempeä;
rakkaus ei kadehdi,
ei kerskaa,
ei pöyhkeile,
ei käyttäydy sopimattomasti,
ei etsi omaansa,
ei katkeroidu,
ei muistele kärsimäänsä pahaa,
ei iloitse vääryydestä,
vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
kaikki se peittää,
kaikki se uskoo,
kaikki se toivoo,
kaikki se kärsii. - Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Jeesus pitää huolen omistaan.
- Anonyymi
Hallelujaa!
- Anonyymi
Kela Gold sen meille tuo .
- Anonyymi
"Kela Gold sen meille tuo ." Kela jakaa rahaa vain niin kauvan kun yhteiskunta pysyy pystyssä, mutta kun valtion tulot alkavat huventa, niin silloin alkaa leikkauslistat ja kaikki entinen on mennyt. Eräs Veikko niminen mies joutui kunnalliseen palvelutaloon, ja ensitöikseen kelan tuet puolittuivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kela Gold sen meille tuo ." Kela jakaa rahaa vain niin kauvan kun yhteiskunta pysyy pystyssä, mutta kun valtion tulot alkavat huventa, niin silloin alkaa leikkauslistat ja kaikki entinen on mennyt. Eräs Veikko niminen mies joutui kunnalliseen palvelutaloon, ja ensitöikseen kelan tuet puolittuivat.
Näyttää valtio saavan velkaa mielin määrin, jumalan luvattu kansako tätä antaa, kun pankit omistavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää valtio saavan velkaa mielin määrin, jumalan luvattu kansako tätä antaa, kun pankit omistavat.
Suomen valtion velka on jo mieletön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen valtion velka on jo mieletön.
Ja me emme ole sitä velkapaperia allekirjoittaneet, nyt kannattaa ottaa kaikki hyöty irti uppoavasta laivasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja me emme ole sitä velkapaperia allekirjoittaneet, nyt kannattaa ottaa kaikki hyöty irti uppoavasta laivasta.
Nykyinen Marinin huulipuna hallitus on sitä velkaa ottanut ja näyttää siltä että he vain lisäävät Suomen velkaantumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyinen Marinin huulipuna hallitus on sitä velkaa ottanut ja näyttää siltä että he vain lisäävät Suomen velkaantumista.
Valtionvarainministeri Vanhanen sanoi suunnilleen näin, muistaakseni Kataisen hallituksen aikoihin, että otetaan vain sitä velkaa, eihän sitä tarvitse koskaan takaisin maksaa. Ja Vanhanen otti Valtiolle lisää lainaa että sai maksettua rikkaiden virkamiesten verot.
saman hallituksen aikoihin oli myös sitkeä sairaanhoitajien lakko ja pääministeri Katainen sanoi Täytyyhän hyvin koulutettujen sairaanhoitajien saada kunnon palkkaa. Tuosta lähtien on kuntien ja valtion talous ollut kestävyys vajeessa.
K33/-38, 5Moos. 28:12R 19 Joten tämä Jumalan Lupaus ei toteutunut eikä toteudukaan
tämän hallituksen aikana.
Herra avaa sinulle rikkaan aarrekammionsa,
taivaan,
antaakseen sinun maallesi sateen aikanansa
ja siunatakseen kaikki sinun kättesi työt;
ja
sinä
lainaat
monelle
kansalle,
mutta sinun itsesi ei tarvitse lainaa ottaa.
KR 1933/-38, 5Moos. 28:12
- Anonyymi
Tuo kelillä puhuminen onkin vänkä lahja. Satuin katsomaan ex-presidentin Trumpin esikuntaan kuuluvan naisaarnaajan Paula Whiten esitystä.
Kyllä oli sellaista mukellusta, etti paremmasta väliä!
Vilkaiskaapa malliksi youtubelta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194594
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.293349Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082463Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342075- 1861768
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341735Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131433Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71410Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211286- 421272