ihan itse se on ajanut itsensä vaikeuksiin. Tämä 390 miljardin joululahja palkintona huonosta taloudenpidosta on saajilleen Pyrrhoksen voitto.
EU tulee jakaa, eteläiseen ja pohjoiseen liittoutumaan. Välimeren vanhat rosvovaltiot eivät mitenkään sovellu samaan sakkiin pohjoisten maiden kanssa, yrityskin yhdistää johtaa nämä erilaisen moraalin alueet vain pahentaa tilannetta.
EUsta on tullut rosvojen paratiisi ja
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Elvytystuki maksetaan KAIKILLE jäsenmaille... myös Suomelle! Se on tarkoitettu nimenomaan elvytykseen eli tukemaan yrityksiä, joiden toiminta on ollut koronan takia pysähdyksissä ja tulonsaanti lakannut tilapäisesti!
Siksi stallarisiiven terävä taloudellinen oivallus, että summalla ostetaan rihkamaa Kiinasta on perin juurin naurettava!- Anonyymi
......Elvytystuki maksetaan KAIKILLE jäsenmaille... ........
Vain niille jotka saavat enemmän kuin itse maksavat. Suomi maksaa yli 6 miljardia ja saa vähän yli 3 joten Suomi ei saa tukea. MIKSI VALEHTELET ?
-----iksi stallarisiiven terävä taloudellinen oivallus, että summalla ostetaan rihkamaa Kiinasta on perin juurin naurettava!------
Sinäkö olet tarkkailemassa Italiassa mihin se ne 80 miljardiaan laittaa tai mihin ne tukea saavat yritykset sen laittavat, eivät ainakaan sukanvarteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain niille jotka saavat enemmän kuin itse maksavat. Suomi maksaa yli 6 miljardia ja saa vähän yli 3 joten Suomi ei saa tukea. MIKSI VALEHTELET ?
-----iksi stallarisiiven terävä taloudellinen oivallus, että summalla ostetaan rihkamaa Kiinasta on perin juurin naurettava!------
Sinäkö olet tarkkailemassa Italiassa mihin se ne 80 miljardiaan laittaa tai mihin ne tukea saavat yritykset sen laittavat, eivät ainakaan sukanvarteen.Samanlaista se on, oli systeemi mikä hyvänsä. Minun valinta on olla eu:n ulkopuolella, en ota siis vastuuta mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö olet tarkkailemassa Italiassa mihin se ne 80 miljardiaan laittaa tai mihin ne tukea saavat yritykset sen laittavat, eivät ainakaan sukanvarteen.EU-komissiolle esitetään tukirahaa tarvitsevat kohteet suunnitelmineen. Komissio hyväksyy osoitettavan tuen. Rahankäyttöä valvotaan koko ajan.
Olet liian tyhmä ymmärtämään perusasioitakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU-komissiolle esitetään tukirahaa tarvitsevat kohteet suunnitelmineen. Komissio hyväksyy osoitettavan tuen. Rahankäyttöä valvotaan koko ajan.
Olet liian tyhmä ymmärtämään perusasioitakaan.Niin, sekö on viisautta, että syydämme 3 mrd muiden elvyttämiseen? Maiden, jotka ovat itse sotkeneet asiansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö olet tarkkailemassa Italiassa mihin se ne 80 miljardiaan laittaa tai mihin ne tukea saavat yritykset sen laittavat, eivät ainakaan sukanvarteen.” Vain niille jotka saavat enemmän kuin itse maksavat. Suomi maksaa yli 6 miljardia ja saa vähän yli 3 joten Suomi ei saa tukea. MIKSI VALEHTELET ?”
Tottaka saa ja maksaa myös! Maksu vain on suurempi kuin tuki! Älä heittäydy lapselliseksi!
”-----iksi stallarisiiven terävä taloudellinen oivallus, että summalla ostetaan rihkamaa Kiinasta on perin juurin naurettava!------
Sinäkö olet tarkkailemassa Italiassa mihin se ne 80 miljardiaan laittaa tai mihin ne tukea saavat yritykset sen laittavat, eivät ainakaan sukanvarteen.”
Tottakai olen ja tuki auttaa ne pitämään yrityksensä pystyssä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Vain niille jotka saavat enemmän kuin itse maksavat. Suomi maksaa yli 6 miljardia ja saa vähän yli 3 joten Suomi ei saa tukea. MIKSI VALEHTELET ?”
Tottaka saa ja maksaa myös! Maksu vain on suurempi kuin tuki! Älä heittäydy lapselliseksi!
”-----iksi stallarisiiven terävä taloudellinen oivallus, että summalla ostetaan rihkamaa Kiinasta on perin juurin naurettava!------
Sinäkö olet tarkkailemassa Italiassa mihin se ne 80 miljardiaan laittaa tai mihin ne tukea saavat yritykset sen laittavat, eivät ainakaan sukanvarteen.”
Tottakai olen ja tuki auttaa ne pitämään yrityksensä pystyssä!Vai "stallarisiiven"... kyllä suurin osa Suomen maksamista rahoista päätyy Kiinaan. Sieltä ne ostaa mistä halvimmalla saavat eikä Suomi saa edes kiitosta siitä makaroneilta eikä virolaisilta.
Suomen viitekehyksessä venäläiset ovat ainoat jotka elävät omillaan ja joista on jotain hyötyäkin, kun toimittavat edullista energiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Vain niille jotka saavat enemmän kuin itse maksavat. Suomi maksaa yli 6 miljardia ja saa vähän yli 3 joten Suomi ei saa tukea. MIKSI VALEHTELET ?”
Tottakai olen ja tuki auttaa ne pitämään yrityksensä pystyssä!-----Tottaka saa ja maksaa myös! Maksu vain on suurempi kuin tuki! Älä heittäydy lapselliseksi!-----
Miten idiootti ja vähäjärkinen täytyy olla kirjoittaakseen jotain noin pöhköä. Tai sitten vain tavallista härskimpi trolli.
------Sinäkö olet tarkkailemassa Italiassa mihin se ne 80 miljardiaan laittaa tai mihin ne tukea saavat yritykset sen laittavat,------
Tottakai olen-----
Alkaa menemään hanun tekstit jo patologisen tapauksen puolelle.
- Anonyymi
-----ämä 390 miljardin joululahja palkintona huonosta taloudenpidosta on saajilleen Pyrrhoksen voitto.-----
Harvinaisen totta, kun laiskamadolle antaa elämiseen ilmaista rahaa tulee se entistäkin laiskemmaksi eikä viitsi tehdä töitä enää sitäkään vähää. Tämän tavan, että Pohjolasta saa kyllä rahaa kun Saksan ja Ranskan kanssa sitä väkisin ottaa, opittuaan onkin seuraava tukipaketti jo 700 -1 000 miljardia "tai EU hajoaa". Jos muut nettomaksajat eivät suostu niin Suomi ainakin suostuu.- Anonyymi
” Tämän tavan, että Pohjolasta saa kyllä rahaa kun Saksan ja Ranskan kanssa sitä väkisin ottaa, ”
Onko sinulle tosiasioden ääneen sanominen vaikeata? Fakta on se, että:
- Saksa ja Ranska itse ovat SUURIMMAT NETTOMAKSAJAT!
- päätöksiä ei tehdä ”väkisin” vaan ne tehdään yhdessä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Tämän tavan, että Pohjolasta saa kyllä rahaa kun Saksan ja Ranskan kanssa sitä väkisin ottaa, ”
- päätöksiä ei tehdä ”väkisin” vaan ne tehdään yhdessä!Ranska on nettosaaja. Saksa on nettomaksaja mutta se saa rahansa takaisin, Suomi ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- päätöksiä ei tehdä ”väkisin” vaan ne tehdään yhdessä!"- päätöksiä ei tehdä ”väkisin” vaan ne tehdään yhdessä!"
Haha, kyllä se on Suomen kaltaiselle maalle pakko kun Saksa ja Ranska yhdessä päättävät. Ei ole syytä potkia aisan yli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"- päätöksiä ei tehdä ”väkisin” vaan ne tehdään yhdessä!"
Haha, kyllä se on Suomen kaltaiselle maalle pakko kun Saksa ja Ranska yhdessä päättävät. Ei ole syytä potkia aisan yli.Ei se mikään pakko ole vaan asiat sovitaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ranska on nettosaaja. Saksa on nettomaksaja mutta se saa rahansa takaisin, Suomi ei.
” Ranska on nettosaaja. Saksa on nettomaksaja mutta se saa rahansa takaisin, Suomi ei.”
Ranska on EU:n neljänneksi suurin nettomaksaja.suomi taas yksi nettomaksajien pienimmistä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Ranska on nettosaaja. Saksa on nettomaksaja mutta se saa rahansa takaisin, Suomi ei.”
Ranska on EU:n neljänneksi suurin nettomaksaja.suomi taas yksi nettomaksajien pienimmistä!Tästä apupaketista Ranska on nettosaaja. Ja saa aina omansa takaisin toisin kuin Suomi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä apupaketista Ranska on nettosaaja. Ja saa aina omansa takaisin toisin kuin Suomi.
Saa miten? Taasko ihana salaliitto?
- Anonyymi
paavo v oli oikeassa. pohjoismaiden unioni olisi riittänyt.
- Anonyymi
Pate on aina ollut väärässä! Ja se näkyy miehen tilanteessa!
- Anonyymi
ETA-sopimus olisi riittänyt - niin kuin Norjalla nyt on.
- Anonyymi
Norja maksaa ETA:sta paljon enemmän kuin jäsenmaat. Ilman päätösvaltaa.
- Anonyymi
Onhan se inhaa kun pohjoinen ja kylmä Suomi joutuu elättämään etelän ja idän surkeita tunkioita. Saisivat romahtaa, mitä se Suomea liikuttaa. Valtioita tulee ja valtioita menee, niin on aina ollut. Rahan kaato niihin tunkioihin on turhaa, sama jos polttaisi.
- Anonyymi
Huvittavaa ja säälittävää ollu katsoa kun eu-jakkupuku tuppurainen ymmärtämättömänä kertoo, että on järkevää lahjoittaa 7 miljardia,, kun takaisin saadaan 3 miljardia !!
- Tosiaan hieno diili !!
Vanhanen samaa hokee ja ei ymmärrä sekään kupletin juonta.
Ja on täysin epäselvää miten aiotaan käyttää ne suuret rahat, sekä halvat lainat....
ne menee mafialle ja tax free elämään välimerellä.
Välimerellä ei ole sähkönsiirtomaksuja, trafi maksuja,, voi elää taxfree...
Mutta suomessa on kaikki maksut, ja silti pitäisi maksaa välimeren verotkin !!!
Täysin älytön juttu tämä !! - Anonyymi
Eu toimii yhä vallan mainiosti ja on vain suoranainen ilo ja onni seurata mitä mahtavia henkisiä kärsimyksiä se aiheuttaa Tarkkispojalle!
Muista: Viron saama apu on erityisen tärkeää!- Anonyymi
Ne sun "tarkkikset" on nyt suomen hallinnossa ja politiikassa. Tekemässä huonoja toimia, omaa kansaa vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne sun "tarkkikset" on nyt suomen hallinnossa ja politiikassa. Tekemässä huonoja toimia, omaa kansaa vastaan.
Eivät ole vaan meillä on demarivetoinen hallitus, joka pärjää ihan mukavasti!
Sinä vihaat Viroa, EU:ta ja Suomea ja olet siksi”the one and only” Tarkkispoika! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole vaan meillä on demarivetoinen hallitus, joka pärjää ihan mukavasti!
Sinä vihaat Viroa, EU:ta ja Suomea ja olet siksi”the one and only” Tarkkispoika!ja sulla on niin matala toi tietotaso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja sulla on niin matala toi tietotaso.
” ja sulla on niin matala toi tietotaso.”
Vankempi kuin sinulla:-D
- Anonyymi
Euroopan unioni
on Suomen riistäjä - Anonyymi
Tässä joitakin esimerkkejä EU:n komission entisen puheenjohtajan Junckerin lausunnoista (löytyy kansainvälisistä valtamedioista):
Kreikan talousromahduksesta vuonna 2011:
"Kun on tiukka paikka, pitää valehdella."
EU:n talouspolitiikasta:
"Hyväksyn, että minua loukataan kutsumalla minua liian vähän demokraattiseksi, mutta totta puhuen... Kannatan salaisia, pimeitä keskusteluja."
Brittien vaatimasta kansanäänestyksestä Lissabonin sopimuksesta:
"Totta kai siitä (Lissabonin sopimuksesta) seuraa itsemääräämisoikeuden menettämistä. Mutta olisiko älykästä kiinnittää suuren yleisön huomio tähän tosiseikkaan?"
Ranskan kansanäänestyksestä EU:n perustuslaista:
"Jos tulos on Kyllä, sanomme 'jatketaan eteenpäin', ja jos tulos on Ei, sanomme 'jatketaan eteenpäin'."
Euron käyttöönotosta:
"Päätämme ensin jotakin, sitten annamme asian olla ja katsomme mitä tapahtuu. Jos asiasta ei nouse suurta äläkkää, koska suurin osa ihmisistä ei ymmärrä mitä on päätetty, jatkamme eteenpäin askel askeleelta kunnes on liian myöhäistä enää kääntyä takaisin."
Euroalueen talouspolitiikasta ja demokratiasta:
"Me kaikki tiedämme mitä tehdä, emme vain tiedä kuinka tulisimme uudelleen valituiksi (vaaleissa) tehtyämme sen." - Anonyymi
Euroopan Unioni - Suomen riistäjä
- Anonyymi
Etkös sinä tuon jo sanonut kerran?
Ei, vaan pelastaja! Siksi Tarkkispoika sitä vihaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkös sinä tuon jo sanonut kerran?
Ei, vaan pelastaja! Siksi Tarkkispoika sitä vihaa!Eu heikentää suomalaisen asemaa.
Näkyy jo budgetissa, Esim. ei tullu lex lindströmmiä !!
Ei armahdettu vanhoja työttömiä eläkkeelle..
Miksi ei armahdettu ?
Sillä armahduksella olsi tilastot kaunistuneet.
Nyt Pelkkää kyykytystä luvassa.
Vastuussa vanhojen kyykytyksestä ovat nyt, sdp, vihreät, kepu ja rkp ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eu heikentää suomalaisen asemaa.
Miksi ei armahdettu ?
Sillä armahduksella olsi tilastot kaunistuneet.
Nyt Pelkkää kyykytystä luvassa.
Vastuussa vanhojen kyykytyksestä ovat nyt, sdp, vihreät, kepu ja rkp !” Eu heikentää suomalaisen asemaa.
Miksi ei armahdettu ?
Sillä armahduksella olsi tilastot kaunistuneet.”
Ei niin, mutta miten asia liittyy EU:hun! Se ’armahdus’ olisivain kasvattanut valtion velkaa!
”Nyt Pelkkää kyykytystä luvassa.
Vastuussa vanhojen kyykytyksestä ovat nyt, sdp, vihreät, kepu ja rkp !”
Onko mielestäsi ”kyykytystä” jos ei jaeta etuja valtion piikkiin!
- Anonyymi
On se meinaan melkoista hurlumhei-menoa kun Italian, Espanjan, Kreikan ja itäisen Euroopan keinottelutalouksiin pumpataan lyhyessä ajassa 390 miljardia euroa lahjarahaa. Siitä seuraa sen tason hullunmylly ja talouskaaos sekä -romahdus että sen varjolla voidaankin sitten mainiosti laatia taas uusi paketti, tosin paljon isompi kun nyt laadittu. Joka n tietysti taas takuuvarmasti ainutkertainen.
- Anonyymi
Rahan pumppaus toimimattomiin velka-talouksiin on virhe.
- Noihin velkamaihin tulisi järjestää rahan sijaan jonkinlainen velka AA- ryhmä, jossa eu -asiantuntijat laittaisi maiden oman verotuksen, yms. asiat kuntoon.
Nythän kun ilmaista ja halpaa rahaa lahjoitetetaan, niin tapahtuu vain niin, että täällä nettomaksajamaissa maksetaan noiden välimeren tax free valtioiden verot. Omien ylisuurien verojen lisäksi.
Tämä on huonoa politiikkaa ja talous-suunnittelua. Ja kai vain piilo-pankkitukea Saksalle ja Ranskalle? -Muuta ideaa ei löydy.
Ja tämä asia saatiin kiireellä runnottua läpi korona kriisin nimissä,, voitiin poiketa sovituista säännöistä. Se on ovelaa vedätys-kulttuuria.
Suomeakin vietiin siinä tulonjako-basaarissa kuin jäteämpäriä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855