Paljon on ollut puhetta kahden viikon miljonääreistä, mutta nyt putkahti matkailija joka pisti heti laakista paremmaksi.
Kolmen viikon miljonääri esittelyssä:
Omien lomamatkojeni budjetti on ollut luokkaa 5 000- 6 000 € sis. matkat ja majoituksen. Matkojeni kestot ovat olleet yleensä luokkaa n. 3 vk.
Tiedän kyllä että pelkästään matkoihin ja / tai majoitukseen saa uppoamaan tuon summan niin halutessaan.
Pattayalla ilmennyt olevan ennen huomaamaton matkailijaryhmä.
10
<50
Vastaukset
Niin.
Kiitoksia vihamieliselle persekärpäselleni kirjoitukseni nostosta aivan otsikkoon saakka.
Hän jätti mainitsematta että kerroin yksin matkustaessani asuvani aika vaatimattomasti; hintaluokassa 10- 40 € / vrk.
Uskon että edustan sitä valtaosaa turisteista rahan käytön suhteen; ehkäpä hieman jopa yläluokkaisempaa...:-)
Aina ovat minut hienosti ottaneet vastaan jotka ovat muistaneet. Lämmöllä heidän tapaamistaan jälleen odottelen.- Anonyymi
No köyhä on köyhä thaikkulassakin.
- Anonyymi
800 asumiseen eli yli 5 donaa ruokaan, oppaisiin ja ryyppäämisiin, no kyllähän siinä toistakymmentä päivää saakin olla pattayan rakkaan perusolemuksessa.
- Anonyymi
Niin, ei palstan köyhille vahtipojuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ei palstan köyhille vahtipojuille.
Ei todellakaan palstan kelamiehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan palstan kelamiehelle.
Eikä varsinkaan niille joille portit thaimaahan on kiinni vielä noin vuoden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä varsinkaan niille joille portit thaimaahan on kiinni vielä noin vuoden.
minä olen täällä jo, voin vakuuttaa.
- Anonyymi
Onhan se kamalaa että joku ryyppää ja rällää naisten kanssa kolmessa viikossa sen summan jonka sensei saa vuodessa kelalta.
- Anonyymi
Kannattaako petipaikasta maksaa maltaita, pelipaikat ovatkin asia erikseen.
Niuvanniemen suljetulla tarjotaan ilmainen peti valtion kuluilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako petipaikasta maksaa maltaita, pelipaikat ovatkin asia erikseen.
Niuvanniemen suljetulla tarjotaan ilmainen peti valtion kuluilla.Patja on hieman kulahtanut. muuten kaikki on hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417545
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664210
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363103Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452626Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262605- 322181
- 411966
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797