Mikä olisi hyvä "ensimmäiseksi" crossi pyöräksi? Olen kyllä ajellut ennenkin mopoilla ja osaan käyttää kytkintä sen verran että metsässä pärjään mopolla, mutta pitäs saaha oma pyörä jostakin nii mikäs se olis?
Hinta budjetti on alle 2000e
Eikä ole väliä onko 2T vai 4T
Mikä crossipyörä?
Anonyymi
4
85
Vastaukset
2T mutta minkä kokoinen?
Jos mopolla olet ajanut niin 85cc, 125cc tai ehkä 250cc jos homma tuntuu sujuvan.- Anonyymi
Itse olen katsellut jotain 2T 85cc crosseja ja koko olisi hyvä olla sopiva n. 80kg ja 185cm pitkälle ukkelille (16v)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen katsellut jotain 2T 85cc crosseja ja koko olisi hyvä olla sopiva n. 80kg ja 185cm pitkälle ukkelille (16v)
Hanki suoraan isompi vaan. 85cc alkaa olemaan pienikokoinen sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki suoraan isompi vaan. 85cc alkaa olemaan pienikokoinen sulle.
Okei, mutta minkäs merkkinen olisi hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894210
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332327Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972104Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281897- 321875
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881360- 751214