Olisi ihan paikallaan että täällä olisi oma "vahti"

Anonyymi

joka poistaisi asiattomat avaukset ja kommentit, sillä tänne tulee melko paljon sellaista juttua mikä ei tänne kuulu, joita valvonta ei vaan nyt poista. Aikoinaanhan oli näitä omia valvojia.

Eräs varsin aktiivinen henkilö myös koittaa sotkea saittia, ja viedä keskustelua pois itse asiasta. Valitettavasti jotkut vaan edelleen vastailee hänelle, vaikka ei pitäisi. Hän on käyttänyt eri nimmareita täällä vuosien varrella.

Maahanmuuttojutut tänne, muut asiat muualle.

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Omia"sefuja" oli tosiaan aiemmin joillain palstoilla, hyvä juttu jos vaan on puolueeton.

Niin, siis tuo gubbendaalihan täällä sönköttää jatkuvasti asian vierestä, sille ei pitäs vastata, sillä niistä se juuri saa virtansa.

• Anonyymi

Roskafoorumihan tämä on.

• Anonyymi

MG(JS)koittaa tosiaan sotkea palstaa, varsinainen ongelma tulee kun eräät haluavat hänelle vastailla.

• Anonyymi

Juuri niin.

• Anonyymi

Ei se haittaisi.

• Jatkuva rikoksista kirjoitteklku ei ole maahanmuuttoa, ne kuuluu rikospastalle jos täällä sellainen on.
      Muslimien vainoaminen ei myöskään kuulu maahanmuuttoon, se kuuluu tuonne rasisti palstalle..............
      ...............jos oikein tarkkoja ollaan :)

• Anonyymi

Mamujen tekemät rikokset liittyvät tietysti maahanmuuttoon.

• Anonyymi

ei voi olla tarkka liikaa

muuten ei voi keskustella-rajaa ei ole kun maahanmuutto on silkkaa poliittista peliä

äänestä PS

• Minusta kin aikaisemmin tekivät aloituksia aja mainotsevat nikkini edelleenkin joskus jutuissaan vaikka täällä harvoin nykyään käöyn, ei kiinnosta tällainen paikka.

• Anonyymi

MG on tosiasiassa puhdas häirikkö, jolta puuttuu näköjään kokonaan normaali elämä. Sillä näyttää viettävän täällä hirveästi aikaa - aika sairasta.

• MG:ltä lähti mamumuija käveleen...heheheee, katkeraa poikaa.

• Anonyymi

MG ja seijaah on ehkäpä sama-seuraa kirjoitus asua...

ja useampi muu voi olla kirjoittamassa saman nim.takaa...

• "MG:ltä lähti mamumuija käveleen.."
        Ja mikä surullisinta, se minun rakas muijani alkoi Sebastianin mieheksi.

Nauretaan taas. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

"MG:ltä lähti mamumuija käveleen.."

Nauretaan taas. ;)

Jaa, oletko piilohomokin, no hyhyh.

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Nauretaan taas. ;)

Onko MG Nyt Tosissaan, sillä noin KarmeaaTotuutta ei Laiteta ihan tosta vaan, ????

Oikeasti olen pahoillani ja Onnessani Puolestasi, sillä olen ollut KOLME kertaa naimisissa ja oikeastaan aina se ELÄMÄ MENI Paremmaksi, Eli ONNEASINULLE HOLMÖÖ !!!!!

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Nauretaan taas. ;)

MG: , jos haluat puhua jonkun kanssa, niin Minä olen kyllä jollain lailla valmis, vaikka en kenenkään juttuja oikeasti halua kuunnella, on ollut omissa ihan tarpeeksi, !!!!!

Mutta jos et ketään typerämpää ajatuksillesi löydä, niin olen mieluusti käytettävissäsi ,,

Sinun Uskollisesti ja Omasi ___________?

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Nauretaan taas. ;)

Se että vastasit, kertoo että oikeaan osui.

• Anonyymi

Paljonko AP haluaa maksaa vahdista?

Kannattaa siirtyä usenet:iin, siellä keskustelu on edelleen asiallista, ja aiheessa pysyvää. Kaikkein "heikoin" aines poistetaan nopeasti.

• Anonyymi

MG koittaa väkisin pitää paria vanhaa juttuaan esillä, mutta sitä en tajua että miksi jotkut menee hänelle vastaileen niihin. Eivätkö tajua että MG vaan vedättää minkä ehtii.

• Anonyymi

Kuppasen ukon kommentit vois kaikki poistaa.

• Anonyymi

Rasismi - palstalla oli aikoinaan oma sefu, mutta se oli vähä liian puolueellinen.

• Anonyymi

Ylläpito ei välitä vaikka tänne tulee juttuja, jotka ei tänne kuulu.

• "...sitä en tajua että miksi jotkut menee hänelle vastaileen niihin."
      Ole ryhdikäs, ole isänmaallinen, ole periaateen mies, tee itse niin kuin nyt muita opetat.

Älä sinä vastaa minulle. Sen kun lupaat ja pidät myös lupauksesi, minä puolestani lupaan Herralle, että tahdon uhrata vuohen, virheettömän pukin ja teurastan sen Herran edessä alttarin pohjoissivulla. Tämän kaiken lupaan tehdä kiitoksena Herralle siitä, että pääsin viimeinkin eroon tästä jankuttavasta tollerosta.

Nauretaan taas. ;)

• VW on köyhän kansan kulkuneuvo. Ei kiinnosta. ;)

• Anonyymi

vapaassa maassa jokainen saa ajatella niin kuin haluaa, ja sanoa sen mitä ajattelee

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4326
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2479
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1230
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      107
      892
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      885
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      820
    Aihe