joka poistaisi asiattomat avaukset ja kommentit, sillä tänne tulee melko paljon sellaista juttua mikä ei tänne kuulu, joita valvonta ei vaan nyt poista. Aikoinaanhan oli näitä omia valvojia.
Eräs varsin aktiivinen henkilö myös koittaa sotkea saittia, ja viedä keskustelua pois itse asiasta. Valitettavasti jotkut vaan edelleen vastailee hänelle, vaikka ei pitäisi. Hän on käyttänyt eri nimmareita täällä vuosien varrella.
Maahanmuuttojutut tänne, muut asiat muualle.
Olisi ihan paikallaan että täällä olisi oma "vahti"
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Omia"sefuja" oli tosiaan aiemmin joillain palstoilla, hyvä juttu jos vaan on puolueeton.
Niin, siis tuo gubbendaalihan täällä sönköttää jatkuvasti asian vierestä, sille ei pitäs vastata, sillä niistä se juuri saa virtansa. - Anonyymi
Roskafoorumihan tämä on.
- Anonyymi
MG(JS)koittaa tosiaan sotkea palstaa, varsinainen ongelma tulee kun eräät haluavat hänelle vastailla.
- Anonyymi
Juuri niin.
- Anonyymi
Ei se haittaisi.
Jatkuva rikoksista kirjoitteklku ei ole maahanmuuttoa, ne kuuluu rikospastalle jos täällä sellainen on.
Muslimien vainoaminen ei myöskään kuulu maahanmuuttoon, se kuuluu tuonne rasisti palstalle..............
...............jos oikein tarkkoja ollaan :)- Anonyymi
Mamujen tekemät rikokset liittyvät tietysti maahanmuuttoon.
- Anonyymi
ei voi olla tarkka liikaa
muuten ei voi keskustella-rajaa ei ole kun maahanmuutto on silkkaa poliittista peliä
äänestä PS
Minusta kin aikaisemmin tekivät aloituksia aja mainotsevat nikkini edelleenkin joskus jutuissaan vaikka täällä harvoin nykyään käöyn, ei kiinnosta tällainen paikka.
- Anonyymi
MG on tosiasiassa puhdas häirikkö, jolta puuttuu näköjään kokonaan normaali elämä. Sillä näyttää viettävän täällä hirveästi aikaa - aika sairasta.
MG:ltä lähti mamumuija käveleen...heheheee, katkeraa poikaa.
- Anonyymi
MG ja seijaah on ehkäpä sama-seuraa kirjoitus asua...
ja useampi muu voi olla kirjoittamassa saman nim.takaa... "MG:ltä lähti mamumuija käveleen.."
Ja mikä surullisinta, se minun rakas muijani alkoi Sebastianin mieheksi.
Nauretaan taas. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"MG:ltä lähti mamumuija käveleen.."
Nauretaan taas. ;)Jaa, oletko piilohomokin, no hyhyh.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Nauretaan taas. ;)Onko MG Nyt Tosissaan, sillä noin KarmeaaTotuutta ei Laiteta ihan tosta vaan, ????
Oikeasti olen pahoillani ja Onnessani Puolestasi, sillä olen ollut KOLME kertaa naimisissa ja oikeastaan aina se ELÄMÄ MENI Paremmaksi, Eli ONNEASINULLE HOLMÖÖ !!!!! - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Nauretaan taas. ;)MG: , jos haluat puhua jonkun kanssa, niin Minä olen kyllä jollain lailla valmis, vaikka en kenenkään juttuja oikeasti halua kuunnella, on ollut omissa ihan tarpeeksi, !!!!!
Mutta jos et ketään typerämpää ajatuksillesi löydä, niin olen mieluusti käytettävissäsi ,,
Sinun Uskollisesti ja Omasi ___________? - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Nauretaan taas. ;)Se että vastasit, kertoo että oikeaan osui.
- Anonyymi
Paljonko AP haluaa maksaa vahdista?
Kannattaa siirtyä usenet:iin, siellä keskustelu on edelleen asiallista, ja aiheessa pysyvää. Kaikkein "heikoin" aines poistetaan nopeasti. - Anonyymi
MG koittaa väkisin pitää paria vanhaa juttuaan esillä, mutta sitä en tajua että miksi jotkut menee hänelle vastaileen niihin. Eivätkö tajua että MG vaan vedättää minkä ehtii.
- Anonyymi
Kuppasen ukon kommentit vois kaikki poistaa.
- Anonyymi
Rasismi - palstalla oli aikoinaan oma sefu, mutta se oli vähä liian puolueellinen.
- Anonyymi
Ylläpito ei välitä vaikka tänne tulee juttuja, jotka ei tänne kuulu.
"...sitä en tajua että miksi jotkut menee hänelle vastaileen niihin."
Ole ryhdikäs, ole isänmaallinen, ole periaateen mies, tee itse niin kuin nyt muita opetat.
Älä sinä vastaa minulle. Sen kun lupaat ja pidät myös lupauksesi, minä puolestani lupaan Herralle, että tahdon uhrata vuohen, virheettömän pukin ja teurastan sen Herran edessä alttarin pohjoissivulla. Tämän kaiken lupaan tehdä kiitoksena Herralle siitä, että pääsin viimeinkin eroon tästä jankuttavasta tollerosta.
Nauretaan taas. ;)- Anonyymi
vapaassa maassa jokainen saa ajatella niin kuin haluaa, ja sanoa sen mitä ajattelee
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174706
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1962564Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291585- 211329
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221275Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1431053
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924