Mitä tehdä

Anonyymi

Noniin minulla on 14 vuotias tyttö ja 7 vuotias poika. Olin tulossa töistä 13.45 aikaan kotiin, kotona syötiin ja sitten otettiin poikani kanssa pyörät ja lähdimme polkemaan hänen kaverilleen ( hän oli jäämässä yöksi) ja kyllä en päästä lastani joka juuri on täyttänyt 7 kaupungin liikenteeseen yksin vielä.
Noh sitten tulin kotiin ja tyttäreni oli tottakai omassa huoneessaan yksin kuulokkeet päässä ja tosiaan ei kuullut minua. Kuulin voihketta ja Päätin mennä katsomaan mistä se kuuluu. Hänen ovensa oli raollaan ja näin mitä tapahtui😬. Hän sormitti itseään ja menin äkkiä ulkooven luokse ja pamautin sen kiinni jotta tyttöni luulisi että tulin vasta kotiin. Tiedän itsetyydytys on luonnollista ja siksi kysynkin että pitäisikö minun ostaa hänelle jotain dildoja? Ja olenko huono äiti jos ajattelen dildon ostamista 14 vuotiaalle tytölle🤔?

10

3464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene puhumaan tytölle ja kysy mitä hän on mieltä

• Anonyymi

Olet trolliäiti!

• Anonyymi

Synttärilahjaksi dildo on jees😛

• <<Ja olenko huono äiti jos ajattelen dildon ostamista 14 vuotiaalle tytölle🤔?<<

Jos hankit hänelle dildon, olet harvinaisen hyvä äiti. Juttele hänen kanssaan aiheesta ihan muina siskoina. Samalla luot hänen kanssaan myös yhteyttä, jossa seksiasioista keskusteleminen on aivan luonnollista.

Olipa virkistävää kuulla, mitä fiksu äiti miettii. 🌹

• Anonyymi

Mitäs itse neuvoisit? Kertomaan että runkkaaminen tekee sokeaksi?

• Anonyymi

Itse samassa tilanteessa odottaisin otollista hetkeä. Antaisin tyttärelleni 50 euroa sanoisin olet iso tyttö, voit ostaa jotain kivaa millä voit yksin ollessa leikkijä. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.

• Anonyymi

Ei nuoret halua vanhempien aina puuttuvan heidän seksuaalisuuteensa. Antakaa heidän itse opetella, ja jättäkää kyttäämiset pois. Jos tulevat kysemään, niin sitten on eri asia opastaa.

• Anonyymi

Trololoo

• Kyllä suosittelisin itse ainakin dildon hankkimista.
      Mutta kirjoituksesi on jo puoli vuotta vanha, mitä teit?

• Anonyymi

Mun sillon täysi-ikänen serkku osti mulle dildon kun olin 13.
      Oli noloa saada se, mutta paras lahja mitä oon saanu.
      Että jos vaan kehtaatte hankkia tyttärillennne dildot, niin oikeesti hankkikaa, eikä se paljon maksa vaikkei käyttäskään. Ja kyllä se ainakin pakottaaa suorapuheisuuteen.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      278
      3211
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      243
      2067
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1976
    4. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1726
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1674
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1274
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1048
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1006
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      996
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      937
    Aihe