Mitä tehdä

Anonyymi

Noniin minulla on 14 vuotias tyttö ja 7 vuotias poika. Olin tulossa töistä 13.45 aikaan kotiin, kotona syötiin ja sitten otettiin poikani kanssa pyörät ja lähdimme polkemaan hänen kaverilleen ( hän oli jäämässä yöksi) ja kyllä en päästä lastani joka juuri on täyttänyt 7 kaupungin liikenteeseen yksin vielä.
Noh sitten tulin kotiin ja tyttäreni oli tottakai omassa huoneessaan yksin kuulokkeet päässä ja tosiaan ei kuullut minua. Kuulin voihketta ja Päätin mennä katsomaan mistä se kuuluu. Hänen ovensa oli raollaan ja näin mitä tapahtui😬. Hän sormitti itseään ja menin äkkiä ulkooven luokse ja pamautin sen kiinni jotta tyttöni luulisi että tulin vasta kotiin. Tiedän itsetyydytys on luonnollista ja siksi kysynkin että pitäisikö minun ostaa hänelle jotain dildoja? Ja olenko huono äiti jos ajattelen dildon ostamista 14 vuotiaalle tytölle🤔?

10

3336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene puhumaan tytölle ja kysy mitä hän on mieltä

    • Anonyymi

      Olet trolliäiti!

    • Anonyymi

      Synttärilahjaksi dildo on jees😛

    • <<Ja olenko huono äiti jos ajattelen dildon ostamista 14 vuotiaalle tytölle🤔?<<

      Jos hankit hänelle dildon, olet harvinaisen hyvä äiti. Juttele hänen kanssaan aiheesta ihan muina siskoina. Samalla luot hänen kanssaan myös yhteyttä, jossa seksiasioista keskusteleminen on aivan luonnollista.

      Olipa virkistävää kuulla, mitä fiksu äiti miettii. 🌹

      • Anonyymi

        Mitäs itse neuvoisit? Kertomaan että runkkaaminen tekee sokeaksi?


      • Anonyymi

        Itse samassa tilanteessa odottaisin otollista hetkeä. Antaisin tyttärelleni 50 euroa sanoisin olet iso tyttö, voit ostaa jotain kivaa millä voit yksin ollessa leikkijä. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.


    • Anonyymi

      Ei nuoret halua vanhempien aina puuttuvan heidän seksuaalisuuteensa. Antakaa heidän itse opetella, ja jättäkää kyttäämiset pois. Jos tulevat kysemään, niin sitten on eri asia opastaa.

      • Anonyymi

        Trololoo


    • Kyllä suosittelisin itse ainakin dildon hankkimista.
      Mutta kirjoituksesi on jo puoli vuotta vanha, mitä teit?

    • Anonyymi

      Mun sillon täysi-ikänen serkku osti mulle dildon kun olin 13.
      Oli noloa saada se, mutta paras lahja mitä oon saanu.
      Että jos vaan kehtaatte hankkia tyttärillennne dildot, niin oikeesti hankkikaa, eikä se paljon maksa vaikkei käyttäskään. Ja kyllä se ainakin pakottaaa suorapuheisuuteen.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe