Tästä tiedoksi että tänän 28.07.2020 ei voi nosta käteistä OP konttorista kun nillä on valtakunnallinen kassahäiriö ja eilen 27.07.2020 oli ainakin Vaasassa aamupäivällä kassahäiriö että ei voinnut Vaasan konttorista aamupäivällä nosta käteistä.
Miksi ei ne tästä kerro uutisissa tai google pelkkäkö OP että ne saa huono maine.
OP valtakunnallinen kassahäiriö 28.07.2020.
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se ei ole minun oma kohtainen valinta että joudun käymän konttorissa nostamassa raha ja maksamassa laskut OP ei anna minulle Visa Electron korttia tai verkkopankki tunnukset vaikka google luke että jokainen saan ne mutta sen takia ei lue google että jokainen ei saa nittä että ei OP saa huono maine :(
- Anonyymi
Et ole ainoa joka ei ole saanut verkkopankki tunnuksia. Mutta elektroni pitäisi saada.
Itse olen aina saanut kaikki eli omat asiat on kunnossa ja pystyn hoitamaan asiat 24/7
Mutta lain pitäisi turvata tämä kaiki ole.
Terveisin köyhä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole ainoa joka ei ole saanut verkkopankki tunnuksia. Mutta elektroni pitäisi saada.
Itse olen aina saanut kaikki eli omat asiat on kunnossa ja pystyn hoitamaan asiat 24/7
Mutta lain pitäisi turvata tämä kaiki ole.
Terveisin köyhäOlet oikeassa elektroni kortti auttaisi jo paljon kyllä kai kaikki paitsi ne jolla on edunvalvoja saa verkopankki tunnukset mutta minulla ei ole kumpikan noista eikä ole edunvalvoja :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa elektroni kortti auttaisi jo paljon kyllä kai kaikki paitsi ne jolla on edunvalvoja saa verkopankki tunnukset mutta minulla ei ole kumpikan noista eikä ole edunvalvoja :(
Huomenna jos ongelmat jatkuvat siirrän kaverin tilille ja hän anta sitten minulle kun se on mahdollista koska laskuja voi maksa vaikka on kassahäiriö ja sen jälken mene yli vikko ennen kun seuraavan kerran saan raha että sihen menessä ne on ehtinnyt korjata se kassahäiriö.
- Anonyymi
Asianajaja sanoi että pankki voi tehdä sen tyylisiä päätöksiä että ne ei anna Visa Electron tai verkkopankki tunnuksia sen takia että ne saa valitta asiaksensa miten niin huono Suomen kieli on han tässä massa muitakin äidin kieliä kun Suomi niin kun esim ruotsi että se on syrjintä vedota huonon Suomen kielen mutta saa han verkkopankki tunnukset myös ruotsin kielellä ei kukan voi vaatia että jokainen pitäisi osta täydellisesti suomea ja eikös se vasta onkin syrjintä jos sen takia ei saa verkkopankki tunnukset tai Visa Electron eli sen takia että on ruotsi äidin kielenä.
- Anonyymi
Lain mukaan pankin on tarjottava perusmaksutilipalvelua yhdenvertaisesti ja syrjimättömästi kaikille kuluttaja-asiakkaille, jotka asuvat laillisesti ETA-valtiossa. Kuluttaja-asiakkaalla tarkoitetaan henkilöä, joka käyttää peruspankkipalveluita pääasiassa muuhun tarkoitukseen kuin ammatin- tai elinkeinotoiminnan harjoittamiseen.
Talletuspankki voi kieltäytyä perusmaksutilin avaamisesta ja perusmaksutiliin liittyvien maksupalveluiden tarjoamisesta lähinnä vain rahanpesusäännöksistä johtuvasta syystä. Tällainen syy voi olla esimerkiksi, jos pankki ei pysty varmistamaan asiakkaan henkilöllisyyttä luotettavasti.
Jos talletuspankki kieltäytyy avaamasta kuluttaja-asiakkaan perusmaksutiliä tai tarjoamasta perusmaksutiliin liittyvää maksupalvelua, se ilmoittaa asiakkaalle kieltäytymisen perusteen viivytyksettä, kirjallisesti ja maksutta. Samalla pankki antaa asiakkaalle riittävän selvityksen muutoksenhakuun liittyvistä menettelytavoista.
Perusmaksutilipalveluihin kuuluvat muun muassa:
– palvelut perusmaksutilin avaamiseksi, käyttämiseksi ja sulkemiseksi
– varojen tallettaminen
– käteisen nostaminen ETA-valtiossa
– maksutapahtumien toteuttaminen tilisiirroilla esimerkiksi verkkopalveluissa, pankin konttoreissa ja pankkipäätteillä sekä tilisiirrot pysyväistoimeksiantoina, suoramaksuina ja suoraveloituksina
– maksutapahtumien toteuttaminen maksukortilla myös verkossa.
Palvelutapahtumien lukumääriä ei saa rajoittaa.
Perusmaksutilipalveluun kuuluvat myös verkkopankkitunnukset eli vahva sähköinen tunnistusväline, jos pankki tarjoaa sitä muille asiakkaille. Pankki voi evätä sähköisen tunnistuspalvelun vain, jos asiakkaalla ei ole esimerkiksi henkilötunnusta tai häntä ei ole merkitty väestötietojärjestelmään. Näissä tapauksissa pankin on tarjottava rajoitetumpaa, vain perusmaksutiliin ja siihen liittyvien palveluiden käyttämiseen soveltuvaa sähköistä tunnistusmenetelmää.
https://www.finanssivalvonta.fi/kuluttajansuoja/kysymyksia-ja-vastauksia/pankkipalvelut/peruspankkipalvelut/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lain mukaan pankin on tarjottava perusmaksutilipalvelua yhdenvertaisesti ja syrjimättömästi kaikille kuluttaja-asiakkaille, jotka asuvat laillisesti ETA-valtiossa. Kuluttaja-asiakkaalla tarkoitetaan henkilöä, joka käyttää peruspankkipalveluita pääasiassa muuhun tarkoitukseen kuin ammatin- tai elinkeinotoiminnan harjoittamiseen.
Talletuspankki voi kieltäytyä perusmaksutilin avaamisesta ja perusmaksutiliin liittyvien maksupalveluiden tarjoamisesta lähinnä vain rahanpesusäännöksistä johtuvasta syystä. Tällainen syy voi olla esimerkiksi, jos pankki ei pysty varmistamaan asiakkaan henkilöllisyyttä luotettavasti.
Jos talletuspankki kieltäytyy avaamasta kuluttaja-asiakkaan perusmaksutiliä tai tarjoamasta perusmaksutiliin liittyvää maksupalvelua, se ilmoittaa asiakkaalle kieltäytymisen perusteen viivytyksettä, kirjallisesti ja maksutta. Samalla pankki antaa asiakkaalle riittävän selvityksen muutoksenhakuun liittyvistä menettelytavoista.
Perusmaksutilipalveluihin kuuluvat muun muassa:
– palvelut perusmaksutilin avaamiseksi, käyttämiseksi ja sulkemiseksi
– varojen tallettaminen
– käteisen nostaminen ETA-valtiossa
– maksutapahtumien toteuttaminen tilisiirroilla esimerkiksi verkkopalveluissa, pankin konttoreissa ja pankkipäätteillä sekä tilisiirrot pysyväistoimeksiantoina, suoramaksuina ja suoraveloituksina
– maksutapahtumien toteuttaminen maksukortilla myös verkossa.
Palvelutapahtumien lukumääriä ei saa rajoittaa.
Perusmaksutilipalveluun kuuluvat myös verkkopankkitunnukset eli vahva sähköinen tunnistusväline, jos pankki tarjoaa sitä muille asiakkaille. Pankki voi evätä sähköisen tunnistuspalvelun vain, jos asiakkaalla ei ole esimerkiksi henkilötunnusta tai häntä ei ole merkitty väestötietojärjestelmään. Näissä tapauksissa pankin on tarjottava rajoitetumpaa, vain perusmaksutiliin ja siihen liittyvien palveluiden käyttämiseen soveltuvaa sähköistä tunnistusmenetelmää.
https://www.finanssivalvonta.fi/kuluttajansuoja/kysymyksia-ja-vastauksia/pankkipalvelut/peruspankkipalvelut/Laki siis muuttui muuttui muutama vuosi sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laki siis muuttui muuttui muutama vuosi sitten.
Ne sanoi Seinäjoki OP että nillä on ollut Vaasa OP kokous ja siellä päättänyt että ne ei minulle anna verkkopankki tunnukset tai Visa Electron korttia eli kysymys kuulu miksi nillä on ollut kokous sittä että antako ne minulle vai eikö ne anna minulle verkkopankki tunnukset ja Visa Electron korttia ja kysymys kuulu miksi ne on päättänyt että ne ei anna minulle verkkopankki tunnukset ja Visa Electron korttia eli motiivi eli syy ja kysymys kuulu ketkä tai Kuka on ollut sinä kokouksessa ja päättänyt että ne ei anna minulle Verkkopankki tunnukset tai Visa Electron korttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne sanoi Seinäjoki OP että nillä on ollut Vaasa OP kokous ja siellä päättänyt että ne ei minulle anna verkkopankki tunnukset tai Visa Electron korttia eli kysymys kuulu miksi nillä on ollut kokous sittä että antako ne minulle vai eikö ne anna minulle verkkopankki tunnukset ja Visa Electron korttia ja kysymys kuulu miksi ne on päättänyt että ne ei anna minulle verkkopankki tunnukset ja Visa Electron korttia eli motiivi eli syy ja kysymys kuulu ketkä tai Kuka on ollut sinä kokouksessa ja päättänyt että ne ei anna minulle Verkkopankki tunnukset tai Visa Electron korttia.
Kuka tahansa voi valitta asiakansa esim ruoka kauppa eli kyllä pankki voi tehdä sellasia päätöksiä että ne ei anna verkkopankki tunnukset tai Visa Electron korttia ja jos on hankala ja vaati oikeus teitse että saa verkkopankki tunnukset ja Visa Electron korttia niin pankki voi sanoa että me otettan sinultta tili pois koska me sadan valitta asiakkaamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tahansa voi valitta asiakansa esim ruoka kauppa eli kyllä pankki voi tehdä sellasia päätöksiä että ne ei anna verkkopankki tunnukset tai Visa Electron korttia ja jos on hankala ja vaati oikeus teitse että saa verkkopankki tunnukset ja Visa Electron korttia niin pankki voi sanoa että me otettan sinultta tili pois koska me sadan valitta asiakkaamme.
Vai niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin.
Varman sen takia ei anna verkkopankki tunnukset ja Visa Electron kun nillä oli ensin tilit jäähdytetty mikä on aika rankka toimenpide eikö myöskään ole kovin yleistä niin nyt ne pelkkä että jatkan sittä laskujen väärentämistä ja Visa Electron kortilla nostan ne rahat mitän saan kun väärenän laskuja tai sitten siirrän rahat mitä saan kun väärenän laskuja kaverille verkkopankki tunnuksilla niin sen takia ne ei varman anna minulle verkkopankki tunnukset tai Visa Electron korttia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869