Oliko yllätys, oliko?
Näin on kuitenkin käynyt ja näillä sitten mennään paskaiseen loppuu asti.
Mitäs läksit, nii-i ..eeuuhun!
Jättipaketista hyötyvät maat ovat laiskoja verottajia – Kovat verottajat kuten Suomi maksavat laskun EU-elvytyksestä
EU-veroista on tulossa lasku hyvin asiansa hoitaneille jäsenmaille. Useat tilastot kertovat, että elvytyspaketista hyötyjät ovat itse laiskoja verottajia. Toisin sanoen taloutensa hyvin hoitavien maiden veronmaksajat maksavat taas asiansa heikommin hoitaneiden maiden koronaelvytyksen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/uusi/yhteiskunta/maailman-menoa
Jättipaketista hyötyvät maat ovat laiskoja verottajia. Kovat verottajat kuten Suomi maksavat laskun
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä vain, että hädässä olevia autetaan. Itse olisin maksanut vielä satoja miljardeja lisää tukea.
- Anonyymi
https://www.talouselama.fi/uutiset/eun-verotusoikeus-paastaisi-laiskat-veronmaksajat-muiden-taskuille-nama-maat-hyotyvat-elvytyspaketista-suhteellisesti-eniten/1048a0f6-3d51-45ba-9e98-29df558f2d50
EU-veroista on tulossa lasku hyvin asiansa hoitaneille jäsenmaille, kirjoittaa toimittaja Anneli Hertsi analyysissään. Entäs, jos sittenkin jäisimme pois paketista? Jos antaisimme EU:n talouden vain mennä omalla painollaan emmekä tekisi mitään tilanteelle, kuten Perussuomalaiset tahtovat?
Vuonna 2019 tavaroiden ja palveluiden viennin arvo oli 96 miljardia ja sen suhde bruttokansantuotteeseen 40 prosenttia. Kasvua oli 6 prosenttia vuodesta 2018.
Tavaraviennistä 60 prosenttia suuntautuu EU-maihin ja palveluiden viennistä reilu puolet. Jos se EU:n talous ei itsekseen siitä korjaannukaan, niin mistä paikkaaja työelämällemme ja taloudellemme? Vai sopisiko sellainen isänmaallinen ajattelu, että yritettäisiinkin tehdä jotakin maamme talouden eteen, muutakin kuin leikata palveluita ja nostaa veroja, ettei tarvitse lainaa ottaa?- Anonyymi
Mitä helevtin järkeä on maksaa muille niiden laskuja?
Tosin kelaloisen kannaltahan tämä on puhtaasti normaalia. - Anonyymi
Niin että lapamme ensin omasta maasta rahaa ja toivomme että joku ostaa sillä omalla rahalla sitten niitä tuotteita?
Onko hullumpaa perustelua? - Anonyymi
Ei ne persut osaa kysymyksiin vastata. Tulee vain epämääräistä öyhötystä,
Anonyymi kirjoitti:
Niin että lapamme ensin omasta maasta rahaa ja toivomme että joku ostaa sillä omalla rahalla sitten niitä tuotteita?
Onko hullumpaa perustelua?Aika katastrofihan se on, jos vientimme putoaa elvytyspakettiosuutemme suuruiseksi, joten emme taida ihan sellaista toivoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hullumpaa perustelua?Kukahan maksais mun ostokset.
- Anonyymi
Oikeasti kun ajatellaan asiaa.
Meillä on itselläkin ihan riittävästi tätä taivaanrannan maalari kerhoa, sitten syydetään kehitysapuun lisää?
Nyt rahoitetaan noita pölvästejä.
Itsellä loppuu kyllä halu rahoittaa tälläistä jatkuvaa hölmöilyä.
Muutenkin kaikki kallistuu älyttömältä tahdilla.
Tulot ei.
Itse kieltäydyn pitämästä itseäni hengissä enään kovin montaa vuotta jos tämä typeryys jatkuu.
Jälkeeni en jätä kuin kasan laskuja, toisen tuhkaa.
Siinähän maksatte nekin.
Terveisin Tampereen mies 46v.
Miten tästä valtiosta löytyy muka onnellisin kansa??????
Ei ole perusteita moiseen.- Anonyymi
onnellisuus barometri laskisikin, ilman kelan korvaamia mömmöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998616Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682951- 141321
- 761018
- 66974
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73844