Kuinka paljon spermaa pystyt nielemään?

Anonyymi

Tässä olemme pallotelleet kysymystä, kuinka isot lastit nainen (tai mies) pystyy ottamaan suuhun ja nielemään.

Eihän sitä millään voi mitata, mutta itse tykkään, (ja vaimo) ekana suuhun, jos on viikon kahden kolmen selibaatti takana. Tuleehan sitä aika paljon ja vähän tulee ylikin. Siinä on jotakin perverssiä kun nainen suostuu tekemään tuon ja nielee setin alas. Ekstraherkkua, mutta ah niin kiimaista. Kaikilta ei suju mutta harjoitus tekee mestarin.

Toisekseen eihän siinä kauan pillun päällä jakaisikaan. Sitten on mukava alkaa hoitamaan naista kun on kovimmat paineet pois.

Eli otatko isot lastit suuhun ja nielet jos tiedät että tulee paljon.

Montako lastia olet ottanut suihin yön tai viikonlopun aikana?

62

2908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Kyllä joka jätkä mällit navalle niistää, mutta tosimimmi nappaa ne suuhun kummempia kyselemättä.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Kyllä joka jätkä mällit navalle niistää, mutta tosimimmi nappaa ne suuhun kummempia kyselemättä.

        Kyllä, herkut talteen viimeiseen pisaraan 😛


    • Anonyymi

      Olen ottanut kolmen miehen spermat peräkkäin suuhun ja niellyt ne. Maut olivat hieman erilaisia, mutta pidän sperman kirpeydestä. Osa tosin valahti suupielestä rinnoilleni, mutta sormilla pyyhin pois ja nuolin sormet.

      • Uuh aika kuumaa kamaa. Panivatko ensin vai ihan vaan poskeenotto?


      • Näyttää hyvälle kun valahtaa rinnoille.


    • Anonyymi

      Tottakai heput runttas vartensa sisää

      • Anonyymi

        Ehei. Kyllä se oli suihinotto pelkästään.


    • Anonyymi

      Ai jaa maistiaiset

    • Anonyymi

      Millanen huts hoitelee kolmea kerralla täytyy olla tehokas

      • Anonyymi

        Tehokkuudesta en tiedä, mutta kaveriporukassa näin kävi. Maistiaisistahan miehetkin puhuivat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tehokkuudesta en tiedä, mutta kaveriporukassa näin kävi. Maistiaisistahan miehetkin puhuivat.

        Olisipa minullakin noin reippaita naisia kaveriporukassa 😛.


    • Anonyymi

      Ei tämä nyt tähän liity millään tavalla suoranaisesti.

      Olinpa joskus käymässä Tampereella nuorena miehenä yökerhossa. Siinä sitten viimeisellä hitailla meillä alkoi yhden naisen kanssa synkkaamaan (panettamaan) ja kuinkas ollakkaan, lyhyen neuvottelun jälkeen pääsin neitokaisen luo yökylään.

      Menimme sänkyyn muhinoimaan. Hän oli rehevä, nätti ja muodokas nainen ja päällä vartalonmyötäinen body. Koittelin kädellä jalkovöliä ja pillu oli aivan märkä, kosteus tunki läpi. Mutta ei, ei saanut riisua eikä avata jalkoväliä. Sensijaa hän otti suihin. No siinä kiimassa ei tarvinut monta vetoa, kun mällit meni kitusiin ja kurkusta alas. Olin poikamies ja vähän puutteessa ollut hankki varmasti iso lasti. Ei haitannut.

      Nukahdin tietenkin samoin tein, kuten hänkin. Aamulla sama homma, aloin silitttrlemään krapulapanetuksesssa ja kaipaamaan pillua. Ei, ei onnistu. Ja ei muuta kuin sama homma uudestaan. Suihinotto, oikein mukiinmenevä, terhakas ja tarkoituksenmukainen sellainen, jika tähtäsi ainoastaan tulemiseen. Hän imi päällä ja minä selälläni annoin vauhtia. Tyttö osasi hommansa. Ja pian meni toiset mällit suuhun. Hän imi oikein hanakasti, muistan vielä sen slurps slurps äänen, kun hän puristi viimeisetkin tipat kullista ulos. Teki nannaa silloin ja tekisi vieläkin heti aamusta.

      Hän pomppasi keittämään aamukahvia. Laittelin vaatteet päälle ja joimme kahvit. Siinä katselin häntä välttämättä pöytää, kumpikin vähän baari illasta pöllähtäneenä. Hänellä suupielissään kuivannutta spermaa.

      Sanottiin heipat ja vaihdettiin puhelinnumerot. Joihin kumpikaan ei soittanut. Olisinhan minä hänelle tehnyt vaikka mitä kivaa, mutta olisiko ollut menkat tai periaatteellinen kysymys, että ei paneskeltu, mutta suihinotto ei ollut ongelma.

    • Anonyymi

      Löytyisipä nainen, jonka kanssa tuota voisi vaikka kaksin viikonlopun ajan kokeilla. Vastapalveluksena tietenkin naiselle myös mitä ikinä haluaakaan. Loputonta nuolentaa hyväilyä ja panoa, mutta lopuksi aina kaikki kielenkärjelle.

    • Anonyymi

      olen mies tottahan kaiken nielen mitä mieheltä tulee viimeiseen pisaraan kieleni pitää terskaasi hyvänä uusintaan jos jaksat

    • Anonyymi

      Olen mies ja kolmen miehen vaki-imijä.
      Olen ottanut kolmen miehen sperma-lastit suuhuni peräkkäin ja niellyt sperman.
      Viikonlopun aikana otan suihin yleensä neljä sperma-lastia.
      Kymmenen sperma-annosta olen niellyt parhaimmillaan viikonlopun aikana.
      Mitä enemmän imen munaa ja nielen spermaa, niin sitä enemmän tarvitsen herkullista munaa ja spermaa suuhuni.

    • Anonyymi

      Olen nainen ja nielen vain vakiokumppanini spermat. Jos desin mittaa ajattelen, niin enimmillään olen varmaan yhden desin verran spermaa niellyt kerralla. En koskaan sylje pois, koska olen niin kiltti ja huomaavainen.

      • Anonyymi

        Ihanaa kun mieheltä tulee kunnolla vaikempi niellä jos kalu liian syvällä suussa😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kun mieheltä tulee kunnolla vaikempi niellä jos kalu liian syvällä suussa😋

        Ja ihanan irstasta saada ladata isot setit huulten väliin ja katsoa kun muna sykkii lastinsa sinne. Vähän saa tippua ohikin, mutta pitää nuolla muuten ihan puhtaaksi asti. Taas olisi reilun viikon patouma odottamassa oikeaa osoitetta. Kun täältä reissulta palaudun saa vaimo olla polvillaan ottamass tuliaisia vastaan. Juu molemmat pidetään tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihanan irstasta saada ladata isot setit huulten väliin ja katsoa kun muna sykkii lastinsa sinne. Vähän saa tippua ohikin, mutta pitää nuolla muuten ihan puhtaaksi asti. Taas olisi reilun viikon patouma odottamassa oikeaa osoitetta. Kun täältä reissulta palaudun saa vaimo olla polvillaan ottamass tuliaisia vastaan. Juu molemmat pidetään tästä.

        Ihana tuliainen vaimolle🤗 Kiihotun kun luin viestiäsi nyt työt sujuu paremmin😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana tuliainen vaimolle🤗 Kiihotun kun luin viestiäsi nyt työt sujuu paremmin😋

        Teen reissutöitä välillä ja täällä tosiaan kertyy paineita. Ei täällä oikein ehdi eikä voi runkkaillakaan. Kotiin kun pääsee on aika herkillä. Samoin tulee täällä välillä luppoaikaa viihdytettyä harmaata arkea. Siinä kun sitten alkaa purkamaan niitä paineita ei kerkeä monta kertaa pilluun työntää kun jo lentää. Tuo suuhun laskeminen on niin parasta ja kiimaista, etenkin kun sitä tulee ja tulee ja tulee... ja toinen lutkuttaa kaiken alas. Ihana suudella sitten toista sen jälkeen ja alkaa nuolemaan hänen alapäätä oikein huolella. Meillä siihen tosiaan kuuluu niin peppu kuin pimpsakin

        Kiva että päivään tulee hieman piristystä. Itse joudun säntäämään pian hommiin.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Teen reissutöitä välillä ja täällä tosiaan kertyy paineita. Ei täällä oikein ehdi eikä voi runkkaillakaan. Kotiin kun pääsee on aika herkillä. Samoin tulee täällä välillä luppoaikaa viihdytettyä harmaata arkea. Siinä kun sitten alkaa purkamaan niitä paineita ei kerkeä monta kertaa pilluun työntää kun jo lentää. Tuo suuhun laskeminen on niin parasta ja kiimaista, etenkin kun sitä tulee ja tulee ja tulee... ja toinen lutkuttaa kaiken alas. Ihana suudella sitten toista sen jälkeen ja alkaa nuolemaan hänen alapäätä oikein huolella. Meillä siihen tosiaan kuuluu niin peppu kuin pimpsakin

        Kiva että päivään tulee hieman piristystä. Itse joudun säntäämään pian hommiin.

        Olet söötti mies🤗 t. Pirre


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet söötti mies🤗 t. Pirre

        Tykkäätkö itse ottaa spermat suuhun ja kiihotutko siitä?


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Tykkäätkö itse ottaa spermat suuhun ja kiihotutko siitä?

        Tykkään tosi paljon ja kiihottaa kun penis alkaa nykiä, tiedän silloin kohta tulee😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään tosi paljon ja kiihottaa kun penis alkaa nykiä, tiedän silloin kohta tulee😋

        Tuo on kyllä ihanaa. Otan välillä pillusta ja työnnän suuhun. Tosi kiihottavaa kun nainen ottaa sellaisen panolimaisen munan suuhun ja imee. Itse otan myös välillä ulos ja nuolen sellaista märkää pillua mahtavat maut tulee sieltä. Lopuksi jos ehtii niin mällit suuhun. Ihana sitten naisen huulilta maistella omien satsien makua...


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Tuo on kyllä ihanaa. Otan välillä pillusta ja työnnän suuhun. Tosi kiihottavaa kun nainen ottaa sellaisen panolimaisen munan suuhun ja imee. Itse otan myös välillä ulos ja nuolen sellaista märkää pillua mahtavat maut tulee sieltä. Lopuksi jos ehtii niin mällit suuhun. Ihana sitten naisen huulilta maistella omien satsien makua...

        Kiihotun liikaa kun luen viestiäsi😋 ihanaa kun yhtyy välillä ja tulee sen jälkeen suuhuni samaan aikaan mies imee märkää pilluani.Parasta kun purkutuu suuhun ja alkaa suutelee saman tien🤗 Varo vaan alan haluta sua..Pirre


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiihotun liikaa kun luen viestiäsi😋 ihanaa kun yhtyy välillä ja tulee sen jälkeen suuhuni samaan aikaan mies imee märkää pilluani.Parasta kun purkutuu suuhun ja alkaa suutelee saman tien🤗 Varo vaan alan haluta sua..Pirre

        Tuo suutelu kuuluu ehdottomasti asiaan, kun on sotkenut kiimaisen suun kunnolla. Mukavaa ajatella, että toinen on juuri juonut omat lemmennektarit ja saa maistella niitä. Joskus jos ehdin laukeamaan pilluun ennen kun nainen tulee, jatkan nuolemista niin kauan että saan hänet laukeamaan. Joskus pillu on todella märkä ja spermainen. Ei mua ainakaan hirveästi haittaa.

        Pillusta suuhun on ihan mahtavaa. Joskus saanut pepustakin suuhun laueta, toki siitä jo aikaa. Oletko sitä koskaan kokeillut?

        ai helvetti että osaakin taas panettaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiihotun liikaa kun luen viestiäsi😋 ihanaa kun yhtyy välillä ja tulee sen jälkeen suuhuni samaan aikaan mies imee märkää pilluani.Parasta kun purkutuu suuhun ja alkaa suutelee saman tien🤗 Varo vaan alan haluta sua..Pirre

        Juu, taas sellainen päivä, että ajatukset pyörii ihan muualla kui siinä, missä ne pitäisi olla. Täällä muna ihan märkä ja kiimainen pikku pervoiluajatuksista. Tuo 69:ssä laukeaminen on kivaa. Mukava kun huomaa, että naisella alkaa olemaan lähellä, se kiemurtelee siinä päällä. Voi antaa itsellekin luvan laueta jos menee oikein nappiin tulee yhtäaikaa. Siinä imussa ja kiimassa kaikki menee viimeistä tippaa myöden oikeaan osoitteeseen... minusta on kiihottavaa päästää nainen töihin aamulla mällin maku suussa, kun on saanut aamulla sellaisen huolellisen suikkarin, että ei tarvi käydä suihkussa sen jälkeen.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Juu, taas sellainen päivä, että ajatukset pyörii ihan muualla kui siinä, missä ne pitäisi olla. Täällä muna ihan märkä ja kiimainen pikku pervoiluajatuksista. Tuo 69:ssä laukeaminen on kivaa. Mukava kun huomaa, että naisella alkaa olemaan lähellä, se kiemurtelee siinä päällä. Voi antaa itsellekin luvan laueta jos menee oikein nappiin tulee yhtäaikaa. Siinä imussa ja kiimassa kaikki menee viimeistä tippaa myöden oikeaan osoitteeseen... minusta on kiihottavaa päästää nainen töihin aamulla mällin maku suussa, kun on saanut aamulla sellaisen huolellisen suikkarin, että ei tarvi käydä suihkussa sen jälkeen.

        Samoin täällä fantasioin kun kirjoitat😋Tykkään saada peppuun teen tyhjennyksen kyllä kunnolla ennen yhdyntää. Kuumassa yhdynnässä en tiedosta kumpaan mies yhtyy, suuhun otan aina välillä yhdynnän aikanna. Kyllä 69:ssä mielellään miehen alla, mies voi naida suuhuni ennen laukeamista, ihanaa jos molemmat tulee yhtä aikaa ja mies painaa kalua pidempään saan joka tippan nieltyä lopuksi nuolen terskan hellästi. Suikkuun ei tietennkään kun halun tuntea suussani sperman ihanan maun🤗 Olen aivan märkä sinulle..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä fantasioin kun kirjoitat😋Tykkään saada peppuun teen tyhjennyksen kyllä kunnolla ennen yhdyntää. Kuumassa yhdynnässä en tiedosta kumpaan mies yhtyy, suuhun otan aina välillä yhdynnän aikanna. Kyllä 69:ssä mielellään miehen alla, mies voi naida suuhuni ennen laukeamista, ihanaa jos molemmat tulee yhtä aikaa ja mies painaa kalua pidempään saan joka tippan nieltyä lopuksi nuolen terskan hellästi. Suikkuun ei tietennkään kun halun tuntea suussani sperman ihanan maun🤗 Olen aivan märkä sinulle..

        Juuri sellaista kuin pitääkin. Olen pannut noin suuhun kyllä 69:ssä mutta en ole antanut tulla, että toinen ei ahdistu siellä liikaa. Tosi mukavaa tykkään. Olisi ihana antaa laueta vielä samassa asennossa joskus. Meillä nainen huolehtii aina alapään ja sitä voi nuolla melkein milloin vain, jos on ihan vähän pissan hajuinen ei haittaa, mutta pepun pitää kyllä olla puhdas kun sitä nuolee. Nykyää ollut vain yksi suunta, pepusta ei palata enää pois vaan sinne työnnetään sitten mällit loppuun saakka. Yhden naisen kanssa oli noin, joskus, että sai vaihdella minne halusi ja imettää lopuksi mällit suuhun . Olisi ihana päästä vielä harrastamaan seksiä tuohon tyyliin ja ottaa perseestä muna suikkiin loppukäsittelyyn


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Tuo suutelu kuuluu ehdottomasti asiaan, kun on sotkenut kiimaisen suun kunnolla. Mukavaa ajatella, että toinen on juuri juonut omat lemmennektarit ja saa maistella niitä. Joskus jos ehdin laukeamaan pilluun ennen kun nainen tulee, jatkan nuolemista niin kauan että saan hänet laukeamaan. Joskus pillu on todella märkä ja spermainen. Ei mua ainakaan hirveästi haittaa.

        Pillusta suuhun on ihan mahtavaa. Joskus saanut pepustakin suuhun laueta, toki siitä jo aikaa. Oletko sitä koskaan kokeillut?

        ai helvetti että osaakin taas panettaa...

        Ihana sua panettaa kun viestittelemme..samoin täällä kiihottunut susta😋 fantasioin jos panisit työpöydälläni mua..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana sua panettaa kun viestittelemme..samoin täällä kiihottunut susta😋 fantasioin jos panisit työpöydälläni mua..

        Työpöydällä, maksaisit selällään nuolisin ensin pillun ja pepun oikein märäksi, kääntäisin sinut pöydän reunalle ja panisin suuhun, otatko kokonaan ihan pohjaan saakka? Sitten pilluun .. ja suuhun, uudelleen.... välillä voisin nuolla sinua uudelleen, sormettaisin persettä ja työntäisin munan sinne. Laitat jalat minun olkapäille ja hierotaan samalla pillua ... aah mikä ihana näky. Puristelisin hieman tissejä siinä samalla... kun olen ihan lähellä, työntäisin munan suuhun ja saisit näyttää miten imet sen kuiviin...


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Työpöydällä, maksaisit selällään nuolisin ensin pillun ja pepun oikein märäksi, kääntäisin sinut pöydän reunalle ja panisin suuhun, otatko kokonaan ihan pohjaan saakka? Sitten pilluun .. ja suuhun, uudelleen.... välillä voisin nuolla sinua uudelleen, sormettaisin persettä ja työntäisin munan sinne. Laitat jalat minun olkapäille ja hierotaan samalla pillua ... aah mikä ihana näky. Puristelisin hieman tissejä siinä samalla... kun olen ihan lähellä, työntäisin munan suuhun ja saisit näyttää miten imet sen kuiviin...

        Ihanan kiihottava olet😋 Vastaan kirjoitukseesi myöhemmin illalla..suukkoja sinulle🤗


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Työpöydällä, maksaisit selällään nuolisin ensin pillun ja pepun oikein märäksi, kääntäisin sinut pöydän reunalle ja panisin suuhun, otatko kokonaan ihan pohjaan saakka? Sitten pilluun .. ja suuhun, uudelleen.... välillä voisin nuolla sinua uudelleen, sormettaisin persettä ja työntäisin munan sinne. Laitat jalat minun olkapäille ja hierotaan samalla pillua ... aah mikä ihana näky. Puristelisin hieman tissejä siinä samalla... kun olen ihan lähellä, työntäisin munan suuhun ja saisit näyttää miten imet sen kuiviin...

        Tulin juuri lenkiltä nyt fantaasioin suihkun raikkaana sun viestiin😋 Ihana olen seljällään pöydällä sun kieli nuolee hellästi pilluani ja peppuani aah miten hyvin teet sen. Pääni roikkuu ales päin nuolen terskaasi kun työnnät kullisi syvälle kurkkuuni ja nait hitaasti suutani, pilluni valmis kun käännät minut ja työnnyt sisääni, nostan jalkani olkapäillesi sormesi hieroo perääni, tunnen kalusi reiälläni aah halun kullisi sisääni.alat nussii takapuoleeni samalla sormetat pilluani, kätesi siirtyy rintoihini puristelet niitä ihanasti olen aivan kiimassa nussi kulta nussi mua..olen tulossa mut työnnät kullosi suuhuni, runkkaan kädellä samalla ihanaa kulliasi kun imen samalla, tunnen kun kullisi alkaa nytkähdellä aih kohta tulee sit laukeat spermaa pursuaa tosi paljon nielen samalla kaikki, imen ja nuolen terskan päätä ja kädellä puristelen et saan joka tipan suuhuni🤗🤗 ihana laukesin samalla kun kirjoitin..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulin juuri lenkiltä nyt fantaasioin suihkun raikkaana sun viestiin😋 Ihana olen seljällään pöydällä sun kieli nuolee hellästi pilluani ja peppuani aah miten hyvin teet sen. Pääni roikkuu ales päin nuolen terskaasi kun työnnät kullisi syvälle kurkkuuni ja nait hitaasti suutani, pilluni valmis kun käännät minut ja työnnyt sisääni, nostan jalkani olkapäillesi sormesi hieroo perääni, tunnen kalusi reiälläni aah halun kullisi sisääni.alat nussii takapuoleeni samalla sormetat pilluani, kätesi siirtyy rintoihini puristelet niitä ihanasti olen aivan kiimassa nussi kulta nussi mua..olen tulossa mut työnnät kullosi suuhuni, runkkaan kädellä samalla ihanaa kulliasi kun imen samalla, tunnen kun kullisi alkaa nytkähdellä aih kohta tulee sit laukeat spermaa pursuaa tosi paljon nielen samalla kaikki, imen ja nuolen terskan päätä ja kädellä puristelen et saan joka tipan suuhuni🤗🤗 ihana laukesin samalla kun kirjoitin..

        Uhh, olipa kiva visio sinulla .. ajattelinkin, että laittelet sitten viestiä kun olet kotona ja pääset sormeilemaan pillua. Ihana kuulla, että sait . Tuo pöytähomma on testattu ja toimii hyvin. Kivat maisemat vaihdella pillusta perseeseen. Siinä saa painettua ihan pohjaan saakka.

        Ai otat munan ihan kurkkuun saakka... uih , kiimaista. Itse tykkään panna sängyssä suuhun kun nainen on tyynyllä tai sängyn reunalla.

        Olisi taas tosi iso lasti keräytynyt sisään, melkein pari viikkoa, miten ottaisit sellaisen vastaan. Tulisinko päälle hajareisin kun makaat sängyllä, vai kuusysillä, sinä alla... haluaisin kyllä nähdä, kun imet kaiken.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulin juuri lenkiltä nyt fantaasioin suihkun raikkaana sun viestiin😋 Ihana olen seljällään pöydällä sun kieli nuolee hellästi pilluani ja peppuani aah miten hyvin teet sen. Pääni roikkuu ales päin nuolen terskaasi kun työnnät kullisi syvälle kurkkuuni ja nait hitaasti suutani, pilluni valmis kun käännät minut ja työnnyt sisääni, nostan jalkani olkapäillesi sormesi hieroo perääni, tunnen kalusi reiälläni aah halun kullisi sisääni.alat nussii takapuoleeni samalla sormetat pilluani, kätesi siirtyy rintoihini puristelet niitä ihanasti olen aivan kiimassa nussi kulta nussi mua..olen tulossa mut työnnät kullosi suuhuni, runkkaan kädellä samalla ihanaa kulliasi kun imen samalla, tunnen kun kullisi alkaa nytkähdellä aih kohta tulee sit laukeat spermaa pursuaa tosi paljon nielen samalla kaikki, imen ja nuolen terskan päätä ja kädellä puristelen et saan joka tipan suuhuni🤗🤗 ihana laukesin samalla kun kirjoitin..

        Ahh, nyt on taas mieli myrkytetty persepanon ja suuhunlaukeamisen yhdistelmällä eikä osaa ajatellakaan taas muuta. Joskus kun on saanut sitä tehdä, tietää kuin kiimaista ja irstasta se on. Ihana, että tuollaisia roiseista jutuista tykkäävä naisia on...

        Lähden saunaan hoitamaan itseni myös saunapuhtaaksi. Jos haluat joskus fantasiaseuraa meilillä, löytyy meiliboxista nimimerkillä laatikko, jonne voi kirjoitella luppoaikana.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Uhh, olipa kiva visio sinulla .. ajattelinkin, että laittelet sitten viestiä kun olet kotona ja pääset sormeilemaan pillua. Ihana kuulla, että sait . Tuo pöytähomma on testattu ja toimii hyvin. Kivat maisemat vaihdella pillusta perseeseen. Siinä saa painettua ihan pohjaan saakka.

        Ai otat munan ihan kurkkuun saakka... uih , kiimaista. Itse tykkään panna sängyssä suuhun kun nainen on tyynyllä tai sängyn reunalla.

        Olisi taas tosi iso lasti keräytynyt sisään, melkein pari viikkoa, miten ottaisit sellaisen vastaan. Tulisinko päälle hajareisin kun makaat sängyllä, vai kuusysillä, sinä alla... haluaisin kyllä nähdä, kun imet kaiken.

        Sormitin aluksi mut ihana sauva surisi sisälläni kun kirjoitin sinulle. Sängyn reunalla tykkään kun mies painaa silloin kunnolla suuhun, hieron samalla mieheltä palleja. Voi kun haluisin sellaisen lastin itselleni ehkä aluksi tulisin hajareisin saisit nuolla kiimasta pilluani, nuolisin aluksi kullisi koko vartta ja ottaisin huulteni väliin yhden pallin kerrallaan imisin ja pitäisin hampaiden puristuksessa. Lopuksi kuusysiin sinä minun päällä saisit naida kunnolla suutani mitä rajummin sen parempi aih nyt laukean sinulle uuh tärisen ihanaa🤗🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sormitin aluksi mut ihana sauva surisi sisälläni kun kirjoitin sinulle. Sängyn reunalla tykkään kun mies painaa silloin kunnolla suuhun, hieron samalla mieheltä palleja. Voi kun haluisin sellaisen lastin itselleni ehkä aluksi tulisin hajareisin saisit nuolla kiimasta pilluani, nuolisin aluksi kullisi koko vartta ja ottaisin huulteni väliin yhden pallin kerrallaan imisin ja pitäisin hampaiden puristuksessa. Lopuksi kuusysiin sinä minun päällä saisit naida kunnolla suutani mitä rajummin sen parempi aih nyt laukean sinulle uuh tärisen ihanaa🤗🤗

        Voi että kuulostaa juuri ihan parhaalta, sekä nuo jutut, mitä annat tehdä ja teet ja se, että surisutat pillua samalla kun kirjoittelet. Nämä lastit pitäisi saada ehdottomasti juuri kuvailemallasi tavalla parhaaseen mahdolliseen talteen . Varmaan ensimmäisellä kierroksella ei tarvii kovinkaan kauaa imutella, kun lähtee. Voisin kaataa sinut sänkyyn mahalleen, saisit levittää peppua, että pääsen nuolemaan sitä kunnolla. Tulisin päällesi ja painaisin sänkyä vasten ja pistäisin kunnolla kakkoseen ja purisin niskaa samalla.

        Ah nyt saunapuhtaana ja kylmä olut. Ei valitettavasti naista edes kilometrien säteellä.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Voi että kuulostaa juuri ihan parhaalta, sekä nuo jutut, mitä annat tehdä ja teet ja se, että surisutat pillua samalla kun kirjoittelet. Nämä lastit pitäisi saada ehdottomasti juuri kuvailemallasi tavalla parhaaseen mahdolliseen talteen . Varmaan ensimmäisellä kierroksella ei tarvii kovinkaan kauaa imutella, kun lähtee. Voisin kaataa sinut sänkyyn mahalleen, saisit levittää peppua, että pääsen nuolemaan sitä kunnolla. Tulisin päällesi ja painaisin sänkyä vasten ja pistäisin kunnolla kakkoseen ja purisin niskaa samalla.

        Ah nyt saunapuhtaana ja kylmä olut. Ei valitettavasti naista edes kilometrien säteellä.

        Olit vastannut vielä saunan jälkeen minulle juuri kahvilla sit vaatteet päälle ja ajelee työ paikalle😊 Nukuin tosi hyvin kun laukesin sun viesteille, ihana viestitellä kanssasi ja samalla tehdä kivaa. Tykkäisin levittää pepun sinulle, tyyny lantion alle niin peppu hyvin tarjolla sun jäykkä kalusi työntyisi hyvin kakkoseen. Purisit kaulaani ihana samalla liikkuisit sisässäni aih herään taas henkiin heti aamusta🤗 missä päin olet..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olit vastannut vielä saunan jälkeen minulle juuri kahvilla sit vaatteet päälle ja ajelee työ paikalle😊 Nukuin tosi hyvin kun laukesin sun viesteille, ihana viestitellä kanssasi ja samalla tehdä kivaa. Tykkäisin levittää pepun sinulle, tyyny lantion alle niin peppu hyvin tarjolla sun jäykkä kalusi työntyisi hyvin kakkoseen. Purisit kaulaani ihana samalla liikkuisit sisässäni aih herään taas henkiin heti aamusta🤗 missä päin olet..

        Voisin levittää öljyä ensin selkään ja peppuvakoon, ja laittaisin mukana pyllynposkien väliin. Sitten rauhallista hierontaa selälle ja ihan rauhassa antaisin munan liukua edes takaisin samassa tahdissa kun hieron selkää. Kiemurtelisit alla, mutta en työnnä sisälle ihan heti vaan antaisin molempien kiiman kasvaa, niin että pyllysi alkaa vapisemaan kiimasta ja yrität metsästää munaa sisääsi. Toki sen sinne työnnän. Tuo tyyny lantion alla on kiva asento ja mukavat maisemat. Tuollainen hieronta päättyy yleensä aina pelkkään persepanoon, mutta eihän se haittaa.? Nuolen sitten loppuun, jos et ehdi tuossa tulemaan. Jos kerran luvan kanssa saa vielä tuon jälkeen tarjota loppukirin suuhun, voit olla varma, että niin käy. Näkisin tähtiä pelkästä kiimasta kun saisin sykkiä lastit suuhusi. Kivaa stimulointia aivoille Tällainen. Ja mukava heräillä pikku fantasiointiin. Illalla saunassa muna oli ihan kiimalimassa. Harmitti ihan pestä ne pois, kun ne olisi pitänyt saada jonnekin muualle. Asun pääkaupunkiseudulla. Missä päin itse?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulin juuri lenkiltä nyt fantaasioin suihkun raikkaana sun viestiin😋 Ihana olen seljällään pöydällä sun kieli nuolee hellästi pilluani ja peppuani aah miten hyvin teet sen. Pääni roikkuu ales päin nuolen terskaasi kun työnnät kullisi syvälle kurkkuuni ja nait hitaasti suutani, pilluni valmis kun käännät minut ja työnnyt sisääni, nostan jalkani olkapäillesi sormesi hieroo perääni, tunnen kalusi reiälläni aah halun kullisi sisääni.alat nussii takapuoleeni samalla sormetat pilluani, kätesi siirtyy rintoihini puristelet niitä ihanasti olen aivan kiimassa nussi kulta nussi mua..olen tulossa mut työnnät kullosi suuhuni, runkkaan kädellä samalla ihanaa kulliasi kun imen samalla, tunnen kun kullisi alkaa nytkähdellä aih kohta tulee sit laukeat spermaa pursuaa tosi paljon nielen samalla kaikki, imen ja nuolen terskan päätä ja kädellä puristelen et saan joka tipan suuhuni🤗🤗 ihana laukesin samalla kun kirjoitin..

        Vielä hetki fiilistelyä näissä merkeissä, ennen kuin lähden tien päälle. Rakastan sitä että naisen kanssa saa tehdä vapaasti kaikkea Toki jokaisella on rajansa, ja pitää olla kivaa, mutta esimerkiksi, että ei tarvi kysyä, saako panna perseeseen, vaan sinne saa panna silloin kun on fiilis, tai saako laueta suuhun,
        - saa laueta sinne minne parhaalta tuntuu. Tykkään että naista saa viedä ja ottaa. mutta tietenkin myös toisin päin. Minulta saa ja pitää pyytää kaikkea, ja sen yleensä myös teen.

        Makaan hetken ja fiilistelen tuollaista hetkeä jossa mennään fiiliksen mukaan ja mietin miten imet ja runkkaat minut loppuun.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Voisin levittää öljyä ensin selkään ja peppuvakoon, ja laittaisin mukana pyllynposkien väliin. Sitten rauhallista hierontaa selälle ja ihan rauhassa antaisin munan liukua edes takaisin samassa tahdissa kun hieron selkää. Kiemurtelisit alla, mutta en työnnä sisälle ihan heti vaan antaisin molempien kiiman kasvaa, niin että pyllysi alkaa vapisemaan kiimasta ja yrität metsästää munaa sisääsi. Toki sen sinne työnnän. Tuo tyyny lantion alla on kiva asento ja mukavat maisemat. Tuollainen hieronta päättyy yleensä aina pelkkään persepanoon, mutta eihän se haittaa.? Nuolen sitten loppuun, jos et ehdi tuossa tulemaan. Jos kerran luvan kanssa saa vielä tuon jälkeen tarjota loppukirin suuhun, voit olla varma, että niin käy. Näkisin tähtiä pelkästä kiimasta kun saisin sykkiä lastit suuhusi. Kivaa stimulointia aivoille Tällainen. Ja mukava heräillä pikku fantasiointiin. Illalla saunassa muna oli ihan kiimalimassa. Harmitti ihan pestä ne pois, kun ne olisi pitänyt saada jonnekin muualle. Asun pääkaupunkiseudulla. Missä päin itse?

        Kiirettä eilen luin juuri viestisi😊Ihana hieronta olisi kun kullisi hieroisi vakoani, haluisin pyydystää sen et saisin sisääni. Tyyny nostaa lantioni ylös ja pilluni näkyy hyvin sinulle josta kiihotut nopeesti ja halut tulla sisääni. Asun likellä Tamperetta maalla..en uskalla tarkemmin kertoa täällä😋


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Vielä hetki fiilistelyä näissä merkeissä, ennen kuin lähden tien päälle. Rakastan sitä että naisen kanssa saa tehdä vapaasti kaikkea Toki jokaisella on rajansa, ja pitää olla kivaa, mutta esimerkiksi, että ei tarvi kysyä, saako panna perseeseen, vaan sinne saa panna silloin kun on fiilis, tai saako laueta suuhun,
        - saa laueta sinne minne parhaalta tuntuu. Tykkään että naista saa viedä ja ottaa. mutta tietenkin myös toisin päin. Minulta saa ja pitää pyytää kaikkea, ja sen yleensä myös teen.

        Makaan hetken ja fiilistelen tuollaista hetkeä jossa mennään fiiliksen mukaan ja mietin miten imet ja runkkaat minut loppuun.

        Miehen täytyy ottaa nainen kysymättä eri asennoissa, sinähän tiedät että tykkään kaikesta myös kovemmasta käsittelystä sekä sidonnasta josta haaveillut pitkään😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiirettä eilen luin juuri viestisi😊Ihana hieronta olisi kun kullisi hieroisi vakoani, haluisin pyydystää sen et saisin sisääni. Tyyny nostaa lantioni ylös ja pilluni näkyy hyvin sinulle josta kiihotut nopeesti ja halut tulla sisääni. Asun likellä Tamperetta maalla..en uskalla tarkemmin kertoa täällä😋

        Kiihottava nainen olet, tykkään yli kaiken tuollaisesta riettaasta kovaa käsittelyä kestävästä naisesta. Seksi, jossa saa tehdä kaikkea on niin parasta. Jos haluat höpötellä kahden kesken, niin nimilekki ät meiliboxi saa kiinni. Pikku fantasioinnit tuo piristystä harmaaseen arkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehen täytyy ottaa nainen kysymättä eri asennoissa, sinähän tiedät että tykkään kaikesta myös kovemmasta käsittelystä sekä sidonnasta josta haaveillut pitkään😊

        Makoilen tässä yksin vielä pedissä ja annan ajatuksen lentää. Olisi ihana sellainen yöllä tahmaiseksi pantu nainen tässä vieressä alasti. Muna seisoo kivikovana ja alkaa heti silmät auki saatuaan hakemaan ihanaa kosteaa paikkaa ja alkaa lykkimään sisään... olisiko ihana herätä tuollaiseen? Ihan sellaista heräilyä rauhalliseen tahtiin aluksi pitkää vetoa ja ihan pohjaan asti. Kun alan olemaan ihan lähellä komennan sinut hoitamaan suulla homman loppuun. Saisit aamupalan ensimmäisen osan suuhun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kun mieheltä tulee kunnolla vaikempi niellä jos kalu liian syvällä suussa😋

        Mieluummin kumminkin siihen suuhun, kuin kurkkuun syvälle, vaikka siellä on ihana käyttää. Lopussa voi vähän kädellä auttaa ja kielellä lipoa terskaa. Tekee höpötitiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihotun liikaa kun luen viestiäsi😋 ihanaa kun yhtyy välillä ja tulee sen jälkeen suuhuni samaan aikaan mies imee märkää pilluani.Parasta kun purkutuu suuhun ja alkaa suutelee saman tien🤗 Varo vaan alan haluta sua..Pirre

        Kun käyn vieraissa tuon vaimolle toisen naisen pillunlimat ja spermat,nussin haisevalla kyrvällä,rivoa,kiihottavaa.Vaimo ei tiedä mitä saa pilluunsa,joskus nuoletan kyrvän kun ollut vieraan pillussa,vastustelee mut nuolee,nautin alistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun käyn vieraissa tuon vaimolle toisen naisen pillunlimat ja spermat,nussin haisevalla kyrvällä,rivoa,kiihottavaa.Vaimo ei tiedä mitä saa pilluunsa,joskus nuoletan kyrvän kun ollut vieraan pillussa,vastustelee mut nuolee,nautin alistaa.

        Sama. En yleensä käy pesulla kun olen käynyt vieraissa. Vakipanon kanssa, jos laukean pilluun , imetän vain spermatipat pois, housut jalkaan ja kotia kohti. Jos panen perseeseen, huuhtaisen vaan vähän, mutta en kummemmin ala saippuoimaan sen kummemmin. Sama naisella, menee kotiin lastit sisällä ja nussiii ulkona kanssa. Ihana saada viestiä, että valun sinun spermojasi pikkuhousuihin kun juodaan miehen kanssa tässä iltateetä.... paras on imupuhdas kumminkin mulle.


    • Hyvään suuhun tulee useammankin kerran...

    • Anonyymi

      Olin nuorena poikana pari vuotta merillä messipoikana jka siinä laivassa oli yksi esimiehistäni mielellään nuoriin poikiin menevä. Hänellä oli mukanaan vaimonsa alusasuja, joita minulle sovitteli, kun oli ensin juottanut minulle muutaman oluen. Sitten hän opetti suihinoton. Niiden vajaan kahden vuoden aikana sain niellä spermaa aika suuret määrät ja tykästyin sen makuun, niin, että minulla on nyt pari kaveria, joita käyn imuttelemassa säännöllisesti. Herkkua se on.

    • Olen aina jokaisen miesystävien spermat niellyt😋. Joiltakin tuli vähän enemmän kuin toisilta, mutta aina pystyin kuitenkin nielemään.
      En ole koskaan pitänyt sitä inhottavan kun yksi naispuolinen tuttu ei taas voi sietää ajatusta.

      • Anonyymi

        Samoin sperma joka miehellä vähän eri makuinen kyse ruoka valiosta joillakin hamppamampi toisella taas raikas. Ihanaa odottaa kun uusi mies laukeaa minkä makuinen sperma on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sperma joka miehellä vähän eri makuinen kyse ruoka valiosta joillakin hamppamampi toisella taas raikas. Ihanaa odottaa kun uusi mies laukeaa minkä makuinen sperma on.

        Joo se on jännää kun saa vertailla makuja 😋


      • Hippie_girl kirjoitti:

        Joo se on jännää kun saa vertailla makuja 😋

        Taitaa olla myös vaikutusta sillä, että kauanko sitä on kertynyt. Pidemmän paussin jälkeen tulee aika paksua ja paljon ja taitaa olla voimakkaampaa, mitä olen maistellut kun taas säännöllisemmin paneskellen tulee vähemmän ja miedomman makuista. Oletteko samaa mieltä?


      • kameli kirjoitti:

        Taitaa olla myös vaikutusta sillä, että kauanko sitä on kertynyt. Pidemmän paussin jälkeen tulee aika paksua ja paljon ja taitaa olla voimakkaampaa, mitä olen maistellut kun taas säännöllisemmin paneskellen tulee vähemmän ja miedomman makuista. Oletteko samaa mieltä?

        Kyllä samaa mieltä olen. Kun olin armeijassa käyvän poikaystävän kanssa niin kyllä sen huomasi kun hän oli pidemmän aikaa poissa ja kun pääsi kotiin lomille niin huomasi eron maussa ja koostumuksessa.


      • Hippie_girl kirjoitti:

        Kyllä samaa mieltä olen. Kun olin armeijassa käyvän poikaystävän kanssa niin kyllä sen huomasi kun hän oli pidemmän aikaa poissa ja kun pääsi kotiin lomille niin huomasi eron maussa ja koostumuksessa.

        Kiitos tarkennuksesta.

        Minulla ei ole suoraa kokemusperäistä tietoa asiasta, mutta kauttarantain olen asian havainnut näin 😆. Maku hieman laimenee siinä kun maistelee sitä naisen suulta


      • Anonyymi

        Ihanan reipasta toimintaa. Vaikutat jokaisen pojan unelmatyttöystävältä. 😘


    • Anonyymi

      Jos nainen rakastaa niin nielee

    • Anonyymi

      Älykkäästi laadittu kysymys: ” Kuinka paljon spermaa pystyt nielemään?”
      Lähtökohtana on, että imen munaa ja nielen sperman. Näin pitääkin olla.
      Nuoresta pojasta lähtien olen imenyt ja niellyt. Kun kerran imee, niin imee aina.
      Me imijät olemme halukkaita saamaan munaa ja spermaa mahdollisimman usein.
      Mitä enemmän imen munaa ja nielen spermaa, niin sitä enemmän tarvitsen herkullista munaa ja spermaa suuhuni.
      Kiitän ja kumarran teitä imettäjiä.

      • Anonyymi

        Pystytkö ottamaan vaikka 10 laastia peräkkäin illassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pystytkö ottamaan vaikka 10 laastia peräkkäin illassa?

        Kyllä
        Sen verran joukkueurheilua harrastettu ja turnauksissa ollut mukana että helposti menee.


    • Anonyymi

      Nielen aina ja kaiken mikä tulee. En sylje koskaan pois.

      Joskus ollut pahaa spermaa, mutta sekin menee kurkusta alas. Jokainen itseään kunnioittava munanimijä nielee jos spermaa saa suuhunsa. Toivon kans omaa spermaa nieltävän jos tulen suuhun.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe