Sauli Niinistö on suosikkiepidemiologini

Anonyymi

"Ruotsalaisprofessori: "Sauli Niinistö on suosikkiepidemiologini" – näkee maansa koronastrategian kannattajat lahkona".

https://yle.fi/uutiset/3-11468545?origin=rss

Infektiotautien professori Björn Olsen tunnetaan Ruotsissa yhtenä maan koronastrategian suurimmista kriitikoista. Tänään tiistaina hän kuvaili strategian kannattajia "lahkona" Ruotsin radion Sommar i P1 -ohjelmassa.

Björn Olsen uskoo, että koronaviruksen uhreja voidaan välttää. Mutta siihen vaaditaan johtajia, jotka tietävät, mitä tehdä.

– Suomen presidentti Sauli Niinistö – hän on nykyään suosikkiepidemiologini, Olsen sanoi ja jatkoi:

– Hän selitti ihmisille, että 'minä olen presidentti, ja minun roolini on päättää ja pelastaa suomalaisten henkiä'.

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En nyt tiedä, onko Niinistö juuri noin sanonut.

Joka tapauksessa hän on esiintynyt Suomen koronatoimien yhteydessä ja ilmaissut mielipiteitään tilanteesta. Ruotsin pääministeri sen sijaan on ollut kieli keskellä suuta Tegnellin taustalla. Kuningas tietenkään ei ota mitään kantaa, koska hänen ei kuulu ottaa mihinkään mitään kantaa.

• Anonyymi

No eikö nyt vasuri-jeeves voisi moittia Trumpia taas tässäkin välissä??

• Anonyymi kirjoitti:

No eikö nyt vasuri-jeeves voisi moittia Trumpia taas tässäkin välissä??

Kovasti anonyymeja tällä palstalla. Laittakaa nyt edes numerot, esim. Anonyymi I, Anonyymi II, niin tietäisi, onko täällä enemmän kuin yksi nimimerkki Anonyymi.

Trump sentään käyttää omaa nimeään. Eikä piilota naamaansa.

• Anonyymi

Saulikki Ninni into piukassa kun telmii lapsensa lapsen kanssa Kultarannassa.

On se hyvä, että Suomessa voi olla Presidentti vain 2 kautta.

Hyvin on Saulikilla Kekkosen tapaiset tavat hoitaa asioita.

• Anonyymi

Sauli uudenvuoden puheessaan:
      - Rajitusten Noudattaminen
      -ROKOTTEEN ORTTAMINEN
      -edeltänyt maailma!
      -ei paluuta entiseen!
      -MENNYT EI ENÄÄ PALAA
      -uusi taitekohta
      VAPAAMUURARI!

• Anonyymi

Asiallinen oli Niinistön eilinen puhe.

• Anonyymi

Tyhmistä ruotsalaisista kärsii koko maailma ja maailmantalous. tegnelin idea, että ruotsalaiset saavat laumasuojan koronaa vastaan toukokuussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe