Olisiko kellään kokemuksia Sildenafil orion erektio lääkkeestä ja eturauhasen hieronnasta, eli kun ottaa kyseistä lääkettä ja hieroo eturauhasta kun lääke alkaa vaikuttaa n 1/2h kuluttua. Tuo sildenafil tekee minulla sen että alkaa eturauhasnestettä vuotaa ihan omia aikojaan ennen kuin edes aloittaa eturauhasen hieromisen, vaimo hieroo välillä ja itse hieron rauhasta sähköstimulaatio laitteella jolloin eturauhasnestettä tulee todella runsaasti ennen orgasmia. Itse koen että tuo sähköstimulaatio on rauhaselle hyväksi sildenafil lääkkeen kanssa, kuulin lääkäriltäni eilen että tuo runsas rauhasnesteen erittyminen johtuu tuosta lääkkeestä. Penis seisoo todella kovana lääkkeen/stimulaation kanssa ja orgasmi tulee todella kovana ikää minulla on 56 v
Vastaukset 1
- Anonyymi
Vedä koko lista nassuun niin iskee ikuinen kankeus koko ruotoon impotentti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466