Olisiko kellään kokemuksia Sildenafil orion erektio lääkkeestä ja eturauhasen hieronnasta, eli kun ottaa kyseistä lääkettä ja hieroo eturauhasta kun lääke alkaa vaikuttaa n 1/2h kuluttua. Tuo sildenafil tekee minulla sen että alkaa eturauhasnestettä vuotaa ihan omia aikojaan ennen kuin edes aloittaa eturauhasen hieromisen, vaimo hieroo välillä ja itse hieron rauhasta sähköstimulaatio laitteella jolloin eturauhasnestettä tulee todella runsaasti ennen orgasmia. Itse koen että tuo sähköstimulaatio on rauhaselle hyväksi sildenafil lääkkeen kanssa, kuulin lääkäriltäni eilen että tuo runsas rauhasnesteen erittyminen johtuu tuosta lääkkeestä. Penis seisoo todella kovana lääkkeen/stimulaation kanssa ja orgasmi tulee todella kovana ikää minulla on 56 v
Sildenafil erektiolääke / eturauhasen hieronta ?
Anonyymi
1
500
Vastaukset
- Anonyymi
Vedä koko lista nassuun niin iskee ikuinen kankeus koko ruotoon impotentti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.326787- 394202
- 183438
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843420- 122427
- 302415
- 1631965
- 251962
- 311831
- 1051402