Onko sinulla fetissejä/fantasioita? Erityisesti sellaisia, jotka eivät sisällä seksiä, tai suoraa yhdyntää? Olisin kiinnostunut auttamaan sinus toteuttamaan halujasi! :) Laita rohkeasti viestiä ja kerro mitä sinulla mielessä! Älä ujostele vaikka olisi erikoinen pyyntö, katsotaan mitä voimme tehdä asialle! :) Olen parikymppinen nainen uudeltamaalta hsl alueelta. Voit olla mistäpäin suomea vain, katsotaan tilanteen mukaan. :) Meilaa: [email protected] / ps: kik on myös
Toteuttaja fetisseille ja fantasioille
Anonyymi
6
155
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, lisää kikissä rainyday321123
- Anonyymi
E... Lappalainen jälleen avohoitojaksolla?
- Anonyymi
Haluatko anna 60 v mies piiskaa?
No onhan niitä mitkä lähinnä liittyy pukeutumisen
- Anonyymi
Ja tosissaan, se piti vielä mainita, että kaikki fantasioiden ja fetissien toteutus sitten maksua vastaan
- Anonyymi
ei toimi sun s-postiss
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442998Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562568
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032