Miehen kavereista kolme käy vakituisesti rouvvaa panemassa miehen luvalla.
Onko miten yleistä että aviossa oleva nainen saa panna miehen kavereiden kanssa?
Kaverit panee rouvvaa!
49
5904
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on sillä pillu on naisen omaisuutta ja kiva jos muillekkin.kelpaa!
- Anonyymi
Vaimo on ainakin luovuttanut pillunsa meille.
Tarvitsee vain vähän yllyttää ja pikkasen viiniä niin saadaan panna kunnolla ja vaimokin on aivan kiimassa.
Vaimo sanookin että hänellä on ollut eniten miehiä nyt avioliittomme aikana.
Sinkkuvuodet olivat rauhallisemmat kuin avioliittomme (useampi mies nussinut).
- Anonyymi
No ei ehkä ne kaverit, mutta tuntemattomat vieraat kyllä.
- Anonyymi
Siellä toinen dajut joka ei ymmärrä hyvästä sexsistä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä toinen dajut joka ei ymmärrä hyvästä sexsistä mitään.
Ja heti osui ja upposi suoraan hermoon mutta niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää toiset saa sinä et yyhyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja heti osui ja upposi suoraan hermoon mutta niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää toiset saa sinä et yyhyy
Ei muuten uponnut mikään mutta sinä puolestas voisit hypätä kaivoon.👏👏
- Anonyymi
Onko miehesi mukana kun panet vieraita miehiä?
- Anonyymi
Toisten vaimojen pökkiminen on useimpien miesten haave.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma mies on yhtä innoissaan panemassa vaimoaan kuin muutkin miehet.
Jokainen kuitenkin odottaa kiltisti omaa vuoroa panemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisten vaimojen pökkiminen on useimpien miesten haave.
Kaikkein kiihoittavinta mitä tiesin oli panna kaverini vaimoa kimpassa hänen miehensä kanssa.
Sitten aloin miettimään miltä se tuntuisi kun omaa vaimoani pantaisiin kimpassa ja se ajatus tuntui hyvältä.
Niimpä pyysin vaimoni panemaan kaverini kanssa ja se kiihoitti mielettömästi kun kaveri nuoli ensin vaimoni koko vaon edestä taakse niin pillun kuin pyllyreiänkin ja sen jälkeen alkoi panemaan kullia pilluun vaimoni melkein panikoi kun vieras muna työntyi häneen ensikertaa avioliittomme aikana. Nyt tuntuu hyvältä joka kerta kun vaimoa nussitaan kimpassa ja vaimokin saa useita pikku orgasmeja ennen isoa orgasmia jonka jälkeen hän tarvitsee tauon kuten mekin ennen kuin jatketaan nauttimista vaimoni naimisesta. - Anonyymi
Mikään ei ole kiihoittavampaa kuin aviossa oleva kiimainen nainen joko miehen luvalla tai ilman.
Heitä ei voi jättää nussimatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on mukana ja panee omalla vuorollaan, kohteliaana isäntänä antaa vieraiden panna ensin ennen kuin itse panee.
Antaa myös vieraiden panna niin usein kuin haluavat tai jaksavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on mukana ja panee omalla vuorollaan, kohteliaana isäntänä antaa vieraiden panna ensin ennen kuin itse panee.
Antaa myös vieraiden panna niin usein kuin haluavat tai jaksavat.Koko jutun juju on siinä että pääsee panemaan vaimon valmiiksi nussittua tavaraa. Ei siinä kohteliaisuuden kanssa ole mitään tekemistä. Pelkkää itsekkyyttä ja himoa.
- Anonyymi
Vaimoni haluaa mieluiten panna minun kaverien kanssa kun ovat tuttuja ja himoitsevat vaimoa ja haluavat päästä panemaan.
Kaverit viehättää vaimoa ja on tuonut myös tunteet mukaan vaimo on jonkinverran ihastunur miehiin.
Kahdesti olemme olleet vaimo 4 vierasta ja miestä ja minä.
4 miehistä tiesi toisistaan ja 2 vaimon ystävätärtä oli välillä mukanamme kimpassa (aviossa olevia) salaa miehiltään. - Anonyymi
Toisten vaimojen "pökkiminen" on melkein parasta mitä tiedän.
Parasta on kuitenkin kun omaa vaimoa pannaan kunnolla niin että vaimo tietää tulleensa todella nussituksi ja pillu on tyydytetty. - Anonyymi
Sää oot vaan niin hönö.Kaveris käyttää tilannetta hyväkseen.Turhaas siinä tuhkamuna spiidaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa myös vieraiden panna niin usein kuin haluavat tai jaksavat.Se on selvä että vieras saa aina panna ekana.
Sekä tarkoitus on että vaimoa pannaan mahdollisimman usein ja ollaan yleensä koko viikonlopun kimpassa ja vaimo antaa panna aina kun kulli nousee ja välillä imuttaa sen panokuntoon.
- Anonyymi
Löytyykö Paria Kuopio-Jyväskylä-Joensuu-Savonlinna-Mikkeli akselilta.
Meitä olisi kaksi ukm tai vain yksi seuraa vailla.49v kirjoittajan sekä 53v.
Karavanaarit voi myös majoittua,,siis paikka on.
[email protected]
kik voidaan sen jälkeen kirjoittaa myös.
Jos halukasta naista löytyy sekin käy.- Anonyymi
Jyväskylän läheltä löytyisi kiinnostunut nainen.
Vieläkö olette kiinnostuneet?
- Anonyymi
Yksi meidän hyvä tuttumme oli illan meillä saunottiin ja nussittiin vaimoani kimpassa.
Sääli että tuttavamme joutui lähtemään juuri oman vaimonsa luokse pestyään munansa ensin.- Anonyymi
Elä sekoile se daiju rupesi säälimään sinua kun olet noin urpo joka antaa vieraan sonnin pökkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä sekoile se daiju rupesi säälimään sinua kun olet noin urpo joka antaa vieraan sonnin pökkiä
Voi vaimoa miellyttää antamalla toistenkin väĺillä nussia hänen kanssaan. Jos vaimolle antaa vapautta panna toisen kanssa niin saat itsekkin monin kerroin enemmän seksiä ja panna saat enemmän koska vaimon kiihko lisääntyy mielettömästi (omakohtainen huomio)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikin hienoa jos oikeìn kova "sonni" ja isolla ja paksulla kyrvällä panisi kunnolla vaimoani.
- Anonyymi
Itse olen kolmekymppinen nainen, ja oon hulluna yli 60 miehiin, parasta seksiä ikinä. Oma mies usein katsoo ( ja toivottavasti oppii jotain tästä ). Suosittelen naiset : kokeilkaa.
- Anonyymi
Yhden ystävän vaimo on kaveripiirin huorana.
50€ niin saa panna rouvaa vaikka koko illan.
Ovat tiukoilla taloudellisesti ja saavat minultakin 100-200€ viikossa.- Anonyymi
No niinpä olet, on tullut selväksi.
- Anonyymi
Vauuu ! Missä päin lompakko kourassa?
- Anonyymi
Se on surullista tarinaan kun moraali on kadonnut täysin.
- Anonyymi
Jos käsitys moraalista on tasolla avioseksiä kerran viikossa pimeässä niin kannattaako tänne tulla mieltään pahoittamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos käsitys moraalista on tasolla avioseksiä kerran viikossa pimeässä niin kannattaako tänne tulla mieltään pahoittamaan?
Ennemmin se kuin tehdä muijasta halpaa tusinatavaraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin se kuin tehdä muijasta halpaa tusinatavaraa
Mieluummin pahoilla mielin vaikka voisi nauttia kunnon panosta? Olet outo.
- Anonyymi
Oon jo kohta 25 vuotta käynyt panemassa eri vaimoja, hommaa olisi enemmän mitä edes jaksaa, oon jo yli 65 vuotta.
- Anonyymi
Ööhöö ja tuossa oli suurin osa täyttä tuubaa
- Anonyymi
Yksi kaverini on ollut 42 vuotiaan vaimoni kimppa kaveri ja vähän kuin toinen aviomies.
Hän on saanut vaimolta pillua kimpassa jo vuoden 1999 juhannuksesta asti.
On rakkauttakin ilmassa ja vaimo nauttii kun kaveri tulee meillä käymään tietää että saa toista miestä tai kimppaa tai molempia.- Anonyymi
Kyllä kiimainen nainen on parasta.
Häntä on hienoa antaa myös toisten nussittavaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiimainen nainen on parasta.
Häntä on hienoa antaa myös toisten nussittavaksi.Mitä kaikkea vaimollesi saa tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kaikkea vaimollesi saa tehdä?
Ei anaalia eikä saa satuttaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kaikkea vaimollesi saa tehdä?
Panna saa nuolla. Sanoo itse mitä saa tehdä ja mitä ei.
- Anonyymi
Miehenä tiedän että vaimoni on saanut kolmea munaa Itse olen se kolmas.
Kiihottavaa se on, kun tiedän ettei se värkki ole väljähtynyt ja mukavaa on kun tiedän että hän nauttii myös minun panosta.Taidankin olla se ykkönen näistä kolmesta - Anonyymi
Vähän on ylpeyttä mukana kun antaa kaverin nauttia kauniista kiimaisesta varatusta naisesta.
Kuka ei haluaisi panna toisen miehen ja vielä kaverin vaimoa? - Anonyymi
Mies on tuonut melkein kaikki kaverinsa ja jopa paljon ystäviään kanssani sänkyyn 18 vuoden avioliittomme aikana.
Joistakin miehistä on tullut vakituisia kumppaneita jotka käy säännöllisesti ainakin joka toinen viikko jopa silloin kun mieheni ei ole kotona. - Anonyymi
Miehen kaverit ovat meilläkin minun seksi kavereina kuuden vuoden ajan.
- Anonyymi
Näin kertoo totuuden itsestään.
- Anonyymi
Vaimo jäi mökille kun piti käydä töissä kaksi päivää kesken loman, tulin töistä mökillä oli kolme minun kaveria, syötiin ja lähtivät pois aikoivat joskus tulla uudestaan.
Illalla pienien viini lasien jälkeen vaimo kertoi että oli häkeltynyt kun olin luvannut että vaimo haluaa vierasta ja saavat kokeilla. Kerroin vaimolle mitää sellaista en ole ehdottanut vaimo meni vaikeaksi. Juotin lisää ja kyselin vaivihkaa oliko mitään tapahtunut, lopulla sanoi jos oli niin mitä siitä.
Ilalla kun oli aika humalassa kertoi että Jani oli koko päivän kiilannut vähän, lämpenin vähän annoin muilta suojassa vähän kokeilla rintoja, oli heti työntänyt kädet puseron sisään ja oli tuntunut hyvältä oli lopettanut kun Kari oli tullut. Kerroin heille että sinä tulet vasta huommenna olivat nauraneet se on hyvä kysyivät saako edes lämmittää saunan, Mikko meni lämmittämään saunaa Istuin sohvalla Jani ja Kari tuli viereen kertoivat että olen antanut luvan Karikin oli koskenut rintoihin, Jani katsoi että Mikko ei tuu sisään. Kari nosti puseron ja imi nännejä,en tiennyt olitko luvannut mutta tuntui niin hyvältä että annoin imeä vuorotellen molemmat imi halutti jo hulluna. sinähän tiedät kuinka tykkään nännien imemisestä. Kari veti housuni pois ja haisteli niitä pani taskuunsa sanoin haluan välillä haistella kiimasen rouvan hajuja, käytti sormia pillussa ja maisteli Jani teki samoin sormetti pitkään aloin jo huutaa kun Kari sanoi Mikko tulee.
Miehet meni saunaan, Kari vähän myöhemmin työnsi sohvalle olin varma että panee mutta nuoliki pillua olin niin ihmeellisessä tilassa että olisin antanut kaikille.
Katsoin ikkunasta Mikko tuli ensiksi, sanoin käyn saunalle viemässä pesuainetta.
Menin sisään molemmat oli heti kimpussa nostivat mekon pois sanoivat haluat kyrpää kun oli vain mekko, imin vuoroin kalua kun toinen nai valuin hulluna Kari sanoikin olen kuin kiimanen huora se kiihotti lisää ulisin koko ajan halusin vain kyrpää sain sitä kahdesti molemmilta. Menin mökille Kari oli puhelimessa ja sanoi me tullaan,
Auto kävi Janin ja Karin pois, sanoin Mikolle menen saunaan tuletko turvaksi.
Olin saunassa husin Mikolle voit tulla jos haluat, Mikko tuli ja katsoi kun viruttelin itseäni huomasin ujosteli sanoin tuo on normaalia kalu nousi välittömästi katsoin isoin näkemäni menin eteen kysyin saanko nuökkäsi se oli kova ja lämmin koskettelin sitä Mikko koski sieväsi rintoihin värähdin säikähti sanoin koske vaan vedin päästä ett imaisee Mikko katsoi niitä sanoi en koskaan ole silloin painoin päätä imi hurjana sanoin tule ja menin alalauteille vedin Mikkoa lähelle ohjasin sen orin kalun sisään kiedoin jalat sanoin pane minua haluan olet kiltti, Mikkopani voimalla tulin heti hyväilin kylkiä ja katsoin Mikko pani innolla kauheaa miten se paisui ennen kuin laukesi voimalla kiljuin kun teki hyvää, peseydyttiin ja mentiin mökkiin laitoin vain yöasun halut oli koko ajan korkealla, kun istuin sohvalle oltiin vähän aikaa nousin syliin yöpaita lähti ajattele sain nänni orgasmin Mikko oli niin hellä. Yöllä rakasteltiin kahdesti olin niin huora nyt se on sanottu, Katsoi vaimoa sanoin olin joskus ajatellut haluaisitko vierasta nyt sait ja kunnolla.
Vaimoni katsoi , etkö suutu sanoin en ja annoit halusta kukaan ei tehnyt väkisin.
Rakastelin vaimoa kun kysyin teittekö näin ja kertoi oltiin kunnon kiimassa ja monesti sen jäälkeenkin.
Vain Mikollle olen hommannut aikaa olla vaimon kanssa, ja vaimo on kertonut kaiken mitä tekivät. Seuraavana vaimo on luvannut että saan filmata kaiken mutta siten että Mikko ei tiedä. - Anonyymi
Tämä kyllä on enempiki yleistä, mitä tiijetä ja luulla tästäkin jutusta. On turha luulla, että tässä kyse on aviomiehen luvasta, tämä on harha luulo,
tätä yksi oma tekee, vaimo omalla halulla himolla ja kiimasella perseellää. Se että miehet jotka käyvät toiste vaimoja polokemassa, kyllä ovat tuttuja aviomiehen työ kavereita, ollaa samoilla työmailla, keikka töissä, tietävät sen että aviomies ei ole kotona, vaan työ paikoilla useimmiten kaukanakin useita satoja kilometrejä. On tosi turvallista tulla polokemaa nussimaa toise miehen akan vittua useammankin miehen voimin.
Tämä kaikki on meillä ainakin saatu kokee, oomma ollu tuolla pohjossuomessa isoilla työmailla, ite oon nuin 3/4vk välli pitännä 4/5pv
vappaata,.Tämmöstä vuorotusta ylipääsä pijetää.
Työ kaveri miehiä on, tos paljo minullakkii, mitä en kylläkään ikkää ois uskonut,, että minullekki kertyy tältäkin työmaalta, napalankoja reilu 3v aikaa ainakkii 76 Miestä on navanalus lankoja,
jotka ovat vaimoo meijä akkaa navan alle haaroje välistä vittua ottanet polokenet nussineet tämä reilu 3v.
Tätä on miehet tehny, sannaa ovat levittänyt minkälaista naista on saatavissa, ovat meillä kotona olleet lähes joka Vk pitkä Vkl torst / sunnunt, / jupottelua työ vapaata pitämässä, ja nussimassa polokemassa meijä Akkaa 3/4 miehe voimi. Nyt sitten järjestellään vaa asioita.
Tämä on ollu seleviö asia kuinka tyytyväine, onkin vaimo akka ollu haarojensa välistä Vittuusa kuinka Kyrpää on saanut joka viikko 3/4 vrkt. Että tämä tästä.- Anonyymi
Noi tommoset tekoset, ei helvetti Mies sua kohtaa
ei ole reiluu, sinun tuuni kevereit, en pysty mollaa
ku ei tiedä snaijaa minkälaisii kundeja ovat.
Mut tosta kirjoituksesta, selviää kyllä, ovat kundeja jotka, ottaa naista vaikka kui onki tuuni kaveri akka kyseessä, polkevat akkasi Vittua, mitä ovat säälimättä tehneet.
Mä en kyl pysty ymmärtää myöskä muijaasi mikä
narttu naaras on HUORAAMAA nussittamaa
vittuaa, ja miehiä kertyy noi helveti paljo.
Täytyy kai sun tietää ymmärtää jäpä mikä mimmi
tää akkasi on vitustaa perseestä, mikä huoraava huora on. Funtsaa hiukka mitä pitäis akkas vitulle oikei tehdä tuunii. Yritä jäpä kestää, mitä KusiLihaa on akkas Haaroje Välissä. Yritä kuitenkin nauttii siitä VITUSTA, niinhän tekee sun kaveritkin, Haluuvat tarviivat muijaasi vittua.
Tämä kuitenki on vaa elämä, kahlataan vaan tätä huonommin tai paremmin läpi.
Olen vai yksi keikka tuunari myös minäkin.
- Anonyymi
Kyllä ne tutut siellä vaimon pillulla useimmin käy luvalla tai ilman. Halusitte tai ette.
- Anonyymi
Vaimolla on lupa vieraisiin mutta kyllä se jotenkin nolottaa kun tietää että tuttuja on päässyt rouvaa nussimaan. Baarissa kun tulee juttelemaan meidän pöytään ja sellanen tietty virnistys naamalla kun juttelee rouvan kanssa ja tanssittaa rouvaa. Kyselevät koska taas oon lähössä reissuun kun pääsevät taas rouvaa nussimaan meillä.
- Anonyymi
Ei kannata välittää muiden mielipiteistä me pannaan vaimoa kimpassa mun ollessa kotona.
Vaimollasi on lupa panna muita kun en ole kotona.
Kimpassa vaimoa pannaan yhteisestä halusta.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024208
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463768Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat823126Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431579Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191418Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi241360Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321357Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1151128Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053