Jumala on mielikuvitusta kuten tyhmän viisauskin.
jumala on tyhmien ainut lohtu
5
119
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kaikki on suhteellista , ole sen viisaamman puoliskon tasolla niin se riittää.
- Anonyymi
Mikä tämä 50% paremmalla puolella oleminen on, jotain tilastotiedettä ilmeisesti.
- Anonyymi
Jos ei jeesustella niin tyhmät katoaa.
- Anonyymi
Tosiasiassa järkeviä ihmisiä on niin monenlaisissa deisteissä, teisteissä kuin myös ateisteissa ja sillä välillä olevissa.
Se on myös helposti nähtävissä ja todettavissa. Älykäs ja rehellinen ihminen tunnustaa tämän, eikä joistain ideologisista syistä väittele vastaan.
On aiemmin tiukasti ateistisia tiedemiehiä, jotka ovat kääntyneet jonkinlaiseen jumaluskoon tieteellisten tutkimusten myötä. Ja päinvastoinkin on tapahtunut.- Anonyymi
Kyllä tyhmät ovat enemmistö teidän jeesustelemissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222